Voiko käyttää DA Greeniä örkkeihin? (oli: tärkeä kysymys)
Voiko käyttää DA Greeniä örkkeihin? (oli: tärkeä kysymys)
onko teidän mielestänne siinä mitään pahaa jos maalaa örkkiboyzit ja nightgoblinit darkengelsgreenillä 
Äläs nyt. Figuja saa maalata ihan miten lystää. Örkkien ei edes ole pakko olla vihreitä jos niikseen tulee. Vihreän sävyjä olen nähnyt kaikenlaisia örkeillä ja kyllä mun mielestä niin tummasta kuin vaaleastakin vihreästä saa ihan näyttävän näköistä.
Jos pitäis saada näyttävä örkkiarmeija niin mä kyllä melkein matkisin Ollia ja tekisin ihosta bilous greeniä tosi nopeilla tumman vihreän varjostuksilla.
Jos pitäis saada näyttävä örkkiarmeija niin mä kyllä melkein matkisin Ollia ja tekisin ihosta bilous greeniä tosi nopeilla tumman vihreän varjostuksilla.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Eikös se olis parempi toisinpäin? Koska siellä syvänteissähän se "varjo" pitäis olla..Ahneman kirjoitti:En tykkää liian tummaa käytä mielummin vaikka Goblin green Green ink yhdistelmää. Tai sitten drybrushaa se DA green goblin greenin päälle. DA green sopii yksinään vain lähinnä black orceihin
Eli ensin DA green, jonka päälle voisi laittaa Snot Greenin ja sen päälle vielä goblin greenin. Ehkä kontrasti saattaa tulla liian suureksi, en tiedä. Siis etenkin jos sitä Gobbo greeniä ei käytä highlightaamiseen vaan ihan reilusti silleen. En mene enkä tiedä.