Jaa-a. Vaikea sanoa kun et anna tarkempaa kuvausta. Mutta tules quakenettiin #jbb-aaliot kanavalle niin yritetään saada tuota toimimaan.Terminator Sergeant kirjoitti:mitä tuohon pitää laittaa kun FUMBBL kysyy että jostain tiedostosta pitäisi jotain saada/valita tai jotain? Tahtoo pelata mutta yhteistyö ei onnaa koneen kanssa
Blood Bowl pelaajia?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Terminator Sergeant
tämä... mitä tässä pitäisi tehdä?
http://i32.photobucket.com/albums/d33/n ... 1178642029
http://i32.photobucket.com/albums/d33/n ... 1178642029
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Terminator Sergeant
- Terminator Sergeant
Voip olla... 
http://javabbowl.no-ip.org/Articles/Lat ... se8.8.html
8.8a alle ja 8.8b-pätchzi päälle.
http://javabbowl.no-ip.org/Articles/Lat ... se8.8.html
8.8a alle ja 8.8b-pätchzi päälle.
- Terminator Sergeant
kiitos Lassek.
Nyt sain ton toimimaan ja kohtuu makea fiilis siitä tuli. Oikea on kyllä mukavampaa mutta tätä on ihan hauska pelailla.
Eka fouli ja pelaaja linnaan
Nyt sain ton toimimaan ja kohtuu makea fiilis siitä tuli. Oikea on kyllä mukavampaa mutta tätä on ihan hauska pelailla.
Eka fouli ja pelaaja linnaan
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Itsehän olen ollut kiinnostunut pelistä jo pitkään, harmi vaan, ettei peliseuraa taida olla... : /
Goblin ja skaven tiimit löytyy, Kalevala Goblins otti turpaansa ekassa ja ainoassa pelissään toistaiseksi
Jos jotakuta enemmän tai vähemmän kokenutta pelaajaa kiinnostaisi pähkäillä/opettaa sääntöjä kanssani/minulle, minut tavoittaa Yv:llä. Nyt olej Fumbblia lataamassa, että eiköhän se bb himo tyydytetä
E:Mitenkäs tämä pätchi toimii? laitoin sen javbbowlin bbowl_8a kansioon, mutta pystyn pelaamaan vain sen aloitusboksi matsin. Vai onko tämä se idea? : /
En ymmärrä mitä Bbowl_8b:llä tekee? Pitääkö sen vain olla olemassa vai pitääkö sille tehdä jotain?
-Mäkisti ^^
Goblin ja skaven tiimit löytyy, Kalevala Goblins otti turpaansa ekassa ja ainoassa pelissään toistaiseksi
Jos jotakuta enemmän tai vähemmän kokenutta pelaajaa kiinnostaisi pähkäillä/opettaa sääntöjä kanssani/minulle, minut tavoittaa Yv:llä. Nyt olej Fumbblia lataamassa, että eiköhän se bb himo tyydytetä
E:Mitenkäs tämä pätchi toimii? laitoin sen javbbowlin bbowl_8a kansioon, mutta pystyn pelaamaan vain sen aloitusboksi matsin. Vai onko tämä se idea? : /
En ymmärrä mitä Bbowl_8b:llä tekee? Pitääkö sen vain olla olemassa vai pitääkö sille tehdä jotain?
-Mäkisti ^^
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
fumbbl.comSephirot kirjoitti:E:Mitenkäs tämä pätchi toimii? laitoin sen javbbowlin bbowl_8a kansioon, mutta pystyn pelaamaan vain sen aloitusboksi matsin. Vai onko tämä se idea? : /
Tuonne tunnukset niin pääset luomaan jengejä. Sitten vain vaikka sinne #jbb-aaliot kanavalle katsomaan löytyykö vastustajia.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Suosittelen tutustumaan Fumbblin opassivuun, josta löytyy suurin piirtein kaikki, mitä Fumbblaamisesta tulee tietää.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Terminator Sergeant
mitenkäs nyt kun on tiimi valmiina niin pääsee pelaamaan? Gamefinderillä löytyi sopiva vastuskin mutta miten sen pelin saa käyntiin?
TermEdit: Ai joo, kiitti Attila!
TermEdit2: Nyt on eka peli takana päin, voitto 1-0! Skinkit teki touchdownin vuorolle 6 ja loppupeli olikin armotonta mätkimistä.
Vastassa oli longbeardheavy dwarffit. Olen hyvin tyytyväinen ja mietin missäpäin maailmaa on Grondin talo jotta voin rukoilla siihen suuntaan kiittäessäni häntä kun hän kertoi tämän pelin olemassaolon.
TermEdit: Ai joo, kiitti Attila!
TermEdit2: Nyt on eka peli takana päin, voitto 1-0! Skinkit teki touchdownin vuorolle 6 ja loppupeli olikin armotonta mätkimistä.
Vastassa oli longbeardheavy dwarffit. Olen hyvin tyytyväinen ja mietin missäpäin maailmaa on Grondin talo jotta voin rukoilla siihen suuntaan kiittäessäni häntä kun hän kertoi tämän pelin olemassaolon.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Melkolailla kohtisuoraan etelässä, vajaan 10 asteen poikkeamalla itään päin. Tämä tietenkin olettaen, että olet siellä Sonkajärvellä, niinkuin avatarisi alapuolella sanotaan.Terminator Sergeant kirjoitti:Olen hyvin tyytyväinen ja mietin missäpäin maailmaa on Grondin talo jotta voin rukoilla siihen suuntaan kiittäessäni häntä kun hän kertoi tämän pelin olemassaolon.
-
Kuusikeiju
Re: Blood Bowl pelaajia?
Huhuu!
BB on minun makuuni GW:n paras peli ja itseasiassa paras figupeli, mitä olen pelannut. Pidempään on tullut luotsattua epäkuolleita, liskomiehiä ja varjohaltioita, mutta useilla muillakin tiimeillä on vuosien mittaan tullut pelattua. Ei tosin ihan viime aikoina ja uusin sääntöpäivitys on käytännössä vielä testaamatta, vaikka nykyinen living rulebook vaikuttaa uudistuksineen erityisen onnistuneelata liigapelien kannalta. Tästä kuulisin toki kernaasti kokeneiden mielipiteitä, mutta ainakin muutama hankalampi jengi (norse, kaaos, goblinit) ovat saaneet hyvin päivitystä entistä tasaveroisemmiksi ja kick-off taulukkoon ja wild animaliin on saatu hyvin järkeä.
1" ruudut toimivat kyllä, jos kauhean usein ei ole ogreja kentällä. Vielä paremmin ne toimivat, jos figut ovat pienehköjä. Minulla on sekä 25mm ruuduilla että 28mm ruuduilla olevat laudat: jälkimmäinen on mukavampi pelattavuudeltaan, ensimmäisen voi ottaa hyviin mukaan reissuun.
Aikanaan kirjoitin jonnekin tänne sotavasaraan analyysin 15 joukkueesta, mutta sääntöuudistuksen myötä se on vanhentunut ja joukkueiden määräkin on kasvanut 21:een. Pitäisi varmaan kirjoittaa uudelleen, mutta toisaalta nurgle-tiimiä vastaan tai sillä en ole koskaan pelannut. Jos Hämeenlinnan seudulla on pelaajia, niin kiinnostusta pelaamiseen kyllä löytyy.
BB on minun makuuni GW:n paras peli ja itseasiassa paras figupeli, mitä olen pelannut. Pidempään on tullut luotsattua epäkuolleita, liskomiehiä ja varjohaltioita, mutta useilla muillakin tiimeillä on vuosien mittaan tullut pelattua. Ei tosin ihan viime aikoina ja uusin sääntöpäivitys on käytännössä vielä testaamatta, vaikka nykyinen living rulebook vaikuttaa uudistuksineen erityisen onnistuneelata liigapelien kannalta. Tästä kuulisin toki kernaasti kokeneiden mielipiteitä, mutta ainakin muutama hankalampi jengi (norse, kaaos, goblinit) ovat saaneet hyvin päivitystä entistä tasaveroisemmiksi ja kick-off taulukkoon ja wild animaliin on saatu hyvin järkeä.
1" ruudut toimivat kyllä, jos kauhean usein ei ole ogreja kentällä. Vielä paremmin ne toimivat, jos figut ovat pienehköjä. Minulla on sekä 25mm ruuduilla että 28mm ruuduilla olevat laudat: jälkimmäinen on mukavampi pelattavuudeltaan, ensimmäisen voi ottaa hyviin mukaan reissuun.
Aikanaan kirjoitin jonnekin tänne sotavasaraan analyysin 15 joukkueesta, mutta sääntöuudistuksen myötä se on vanhentunut ja joukkueiden määräkin on kasvanut 21:een. Pitäisi varmaan kirjoittaa uudelleen, mutta toisaalta nurgle-tiimiä vastaan tai sillä en ole koskaan pelannut. Jos Hämeenlinnan seudulla on pelaajia, niin kiinnostusta pelaamiseen kyllä löytyy.
Re:
Heittäminen? Mitä se on? Oletan, että jotain haltioiden merkityksetöntä puuhastelua.tneva82 kirjoitti:Muistakaas sitten skaalata sitä heitto mittaa vastaavasti...Jos kasvatatte ruutujen kokoa ettekä muista skaalata sitä mittaa lyhenee heittopituudet :-)
Eli BB:ia pelataan aktiivisesti MINIATYYREILLÄ, kiitos Erinomaisen liigajärjestäjän, jolta pukkaa sähköpostiin esim. oma PDF-liigalehti kerran kuukaudessa. Erityisen nautittavan liigasta tekee pelaajien tekemät erilaiset otteluraporit, joista saa myös joukkueelleen rahaa. Itse asiassa olisikin huomenna liigapeli - korjaan TÄNÄÄN - örkeilläni* Norsea vastaan. Luvassa lienee paljon ihmisverta.
* Edellisen kauden pelasin puolituisilla, minkä vuoksi täytyi saada peliin jotain hieman tehokkaampaa.
Viimeksi muokannut Dru Perim, Pe 08.06.2007 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Re: Re:
Ei tuolla ole mitään väliä, ellei ruutujen kokoa nosteta yli 25%. Kentän koko elää ja siihen tulee sopeutua. Vrt eurooppalainen ja NHL jääkiekkokaukalo.tneva82 kirjoitti:Muistakaas sitten skaalata sitä heitto mittaa vastaavasti...Jos kasvatatte ruutujen kokoa ettekä muista skaalata sitä mittaa lyhenee heittopituudet :-)
Kyllä palloa on tapana liikuttaa muutenkin kuin raahaamalla mukana. Kääpiöt suorittivat ensimmäisen onnistuneen heiton liigassa 4. pelin kohdalla. Haltiat ovat toimittaneet pelivälinettä ilmateitse jo 14 kertaa.Dru Perim kirjoitti:Heittäminen? Mitä se on? Oletan, että jotain haltioiden merkityksetöntä puuhastelua.
Liigassa on mukava pelaa ja pyörittää kun siihen tulee sisältöä kaikilta osallistujilta. Moinen antautuminen kannattaa toki palkita jotenkin.Dru Perim kirjoitti:Eli BB:ia pelataan aktiivisesti MINIATYYREILLÄ, kiitos Erinomaisen liigajärjestäjän, jolta pukkaa sähköpostiin esim. oma PDF-liigalehti kerran kuukaudessa. Erityisen nautittavan liigasta tekee pelaajien tekemät erilaiset otteluraporit, joista saa myös joukkueelleen rahaa. Itse asiassa olisikin huomenna liigapeli - korjaan TÄNÄÄN - örkeilläni* Norsea vastaan. Luvassa lienee paljon ihmisverta.
* Edellisen kauden pelasin puolituisilla, minkä vuoksi täytyi saada peliin jotain hieman tehokkaampaa.
(*)South Beach Pygmies pyöritti vastustajiaan liigan ensimmäisillä kierroksilla oikein mallikkaasti ja pelasi jopa yhden pelin havajipaidat päällä(AV5). Pääsy semifinaaleihinkin oli erittäin lähellä.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Noh ainakin minä haluaisin pelata reilulla kentällä eikä sellaisella joka suosii jompaakumpaa väistämättäNiblebitzer kirjoitti:Ei tuolla ole mitään väliä, ellei ruutujen kokoa nosteta yli 25%. Kentän koko elää ja siihen tulee sopeutua. Vrt eurooppalainen ja NHL jääkiekkokaukalo.tneva82 kirjoitti:Muistakaas sitten skaalata sitä heitto mittaa vastaavasti...Jos kasvatatte ruutujen kokoa ettekä muista skaalata sitä mittaa lyhenee heittopituudet :-)
Reilu peli kunniaan :-)
- Hammerheart
Kuvitteletko siis että tiimit ovat niin hyvin tasapainossa keskenään, että heittopituuksien minimaalinen muutos rikkoisi jotenkin oleellisesti tuota balanssia?tneva82 kirjoitti:Noh ainakin minä haluaisin pelata reilulla kentällä eikä sellaisella joka suosii jompaakumpaa väistämättäNiblebitzer kirjoitti:Ei tuolla ole mitään väliä, ellei ruutujen kokoa nosteta yli 25%. Kentän koko elää ja siihen tulee sopeutua. Vrt eurooppalainen ja NHL jääkiekkokaukalo.tneva82 kirjoitti:Muistakaas sitten skaalata sitä heitto mittaa vastaavasti...Jos kasvatatte ruutujen kokoa ettekä muista skaalata sitä mittaa lyhenee heittopituudet :-)
Reilu peli kunniaan :-)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Terminator Sergeant
Kyllä se vähän voi jotakuta risoa. Ite tein justiinsa 29mm ruudullisen kentän ja sillä oli ihan mukavaa pelailla.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
-
BloodBowler
Netistähän saa kätevästi kenttiä printtailtua ja näin, mutta on itsellänikin toi java BB ja tuntuu hiukan suppealta. Mitä nyt sillä meinaankaan.
On toi iha nappula tiimi halflingejaki kaapissa.