"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welffejä 1000 & 500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
amis

Welffejä 1000 & 500pts

Viesti Kirjoittaja amis »

Olen laskeskellut listoja tuon Hämeenlinnan Turnauksen pohjalta. Eihän pääsyni sinne varmaa ole mutta kun Pelimestaankin tulee samanlaisia turnauksia niin ajattelin listani laittaa tänne (ja onhan mulla mahiksetkin ;)). Joku voisi sanoa että laitan listani tänne ihan liian ajoissa, mutta Pelimestassa ensimmäinen turnaus on jo kesäkuun lopussa... ja olen sairaan hidas maalaamaan :D.

500pts

Hero:

Spellsinger ~ 125p
- lvl 2 Wizard

Core:

10 Glade Guards ~120p

10 Dryads ~ 120p

Special:

7 Wardancers ~ 133p
- musician

Total: 498p

1000pts

Hero:

Noble ~ 181p
- Great Eagle
- Hail of Doom Arrow
- Helm of Hunt
- spear, light armour, shield

Branchwraith ~ 140p
- lvl 1 Wizard
- Cluster of Radiants

Core:

10 Glade Guards ~ 120p

10 Dryads ~ 120p

5 Glade Riders ~ 129p
- musician

Special:

5 Wild Riders ~ 166p
- full command

Rare:

6 Waywatchers ~ 144p

Total: 1000p

Risut ja Ruusut!!!
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Teh_pwnerer

Re: Welffejä 1000 & 500pts

Viesti Kirjoittaja Teh_pwnerer »

500 pts... vaihda spellsinger tavalliseen HoDA nobleen jolla elven steed la shield ja spear ja HoDA, laita se glade ridereihin (vaihda guardit ridereihin) ja ota yksi dryad pois ja tilalle musician ridereihin :) Spellsingerillä ei loppujen lopuksi ole paljoa vahinko taikoja, vain paljon hyviä taikoja omille hepuille :)
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

Teh_pwnerer kirjoitti:500 pts... vaihda spellsinger tavalliseen HoDA nobleen jolla elven steed la shield ja spear ja HoDA, laita se glade ridereihin (vaihda guardit ridereihin) ja ota yksi dryad pois ja tilalle musician ridereihin :) Spellsingerillä ei loppujen lopuksi ole paljoa vahinko taikoja, vain paljon hyviä taikoja omille hepuille :)
Mitäs jos lukaisisit ne turnaussäännöt... sitten voit kommentoida vaikka uusiksi... ja ridereita en ota näin pieneen peliin, kun eivät ole hyviä kuin flänkkäämässä ja fleeaamassa. Glory belongs to GG... :D
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Teh_pwnerer

Viesti Kirjoittaja Teh_pwnerer »

... en tajunnut että täytyisi lukea säännöt... olisit laittanut että "lukekaa säännöt ennen kommentoimista, niin olisin lukenut -.- en viitsinyt avata linkkiä, koska luulin sinä vain mainostettavan sitä etc etc etc...
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”