Lahti Fanatic
Lahti Fanatic
Eli nyt on taas Fanatic tulossa ja tänä vuonna kuulemma parempi kuin koskaan. Eli nyt kysyn keitä on tulossa ja millä mielillä? Itse on olen ainakin tulossa. Tilasin paketin tänään.
Re: Lahti Fanatic
Todellakin tulossa ollaan ja peräti Top 10 toiveilla, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
- Gondorin Marko
Juu, tulossa ollaan teemapisteitä jahtaamaan
T-paitatilauskin on vetämässä.
Olen siis ainakin pahiksilla liikkeellä todellakin ei powerplay-asenteella ja tyylipinnoja jahdaten puhtaalla elukkalistalla. Siis lohikärmes ja wild wargeja + wargikapu. Hyvisjengiä en ehdi uusimaan, joten eiköhän nuo Helsingistä tutut Dol Amrothin kovikset lähde mukaan. Maalattavana ja beissattavana olis vielä lähes koko pahisarmeija - dragoni ja 19 wargia... Ei siis paljon nukuta ennen Fanaticia.
Fanatic todellakin tuntuu tänä vuonna siltä ettei siellä ehdi millään nähdä tarpeeksi. Tuo konsolipelitouhukin kuuluu tärkeimpiin harrastuksiin joten kiva olisi sitäkin puolta ehtiä kiertämään. Mihinkään konsoliskaboihin ei taida ehtiä osallistumaan LotRin ohessa vaikka kiinnostaisi kyllä. Joku tärkeysjärjestys sitä nyt on kuitenkin elämässä säilytettävä - LotRit ensin ja katsotaan sitten mihin muuhun aika riittää...
Olen siis ainakin pahiksilla liikkeellä todellakin ei powerplay-asenteella ja tyylipinnoja jahdaten puhtaalla elukkalistalla. Siis lohikärmes ja wild wargeja + wargikapu. Hyvisjengiä en ehdi uusimaan, joten eiköhän nuo Helsingistä tutut Dol Amrothin kovikset lähde mukaan. Maalattavana ja beissattavana olis vielä lähes koko pahisarmeija - dragoni ja 19 wargia... Ei siis paljon nukuta ennen Fanaticia.
Fanatic todellakin tuntuu tänä vuonna siltä ettei siellä ehdi millään nähdä tarpeeksi. Tuo konsolipelitouhukin kuuluu tärkeimpiin harrastuksiin joten kiva olisi sitäkin puolta ehtiä kiertämään. Mihinkään konsoliskaboihin ei taida ehtiä osallistumaan LotRin ohessa vaikka kiinnostaisi kyllä. Joku tärkeysjärjestys sitä nyt on kuitenkin elämässä säilytettävä - LotRit ensin ja katsotaan sitten mihin muuhun aika riittää...
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Tulossa ollaan, kun pääsykokeetkin ovat silloin jo ohi. Hyviksinä on sittenkin vielä vanha tuttu Gondor hieman uusilla mausteilla, kun en metsä haltioita saanut vielä valmiiksi. Pahikset taas meni kokonaan uusiksi, ainoastaan örkit ovat listassa sellaista, mitä olen aiemmin peluuttanut. Kai minulla aika kovat tavoitteet ovat, mutta katsotaan nyt mitä saadaan aikaan, kun pitää taas pahiksilla juosta haltioita kohti eikä toisin päin(eli ei katapulttia).
Olen kyllä samaa mieltä, että tuolla on paljon muutakin kiinnnostavaa. Mutta priorisoidessa pääsevät Lotrit korkeimmalle.
Olen kyllä samaa mieltä, että tuolla on paljon muutakin kiinnnostavaa. Mutta priorisoidessa pääsevät Lotrit korkeimmalle.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Tällä kertaa taitaa ensimmäinen lahti fanatic lotri puolella jäädä osaltani väliin (kaikissa edellisissä lahti fanaticeissä lotrannu). Lahti Fanaticiin olen kuitenkin tulossa, mutta tällä kertaa fabaa pelaamaan. Jos olisin tullut pelaamaan lotria niin olisin varmaan tullut perinteisellä minas tirith armeijalla, sekä uruk hai listalla.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Tätä odotan kovasti. Varsinkin jo tuo pelimessu on todella hyvä asia ja sitten vielä Lotr turnaus päälle. En malta odottaa. Ja sitten lyhyt kommentti miten pelataan: Tavoitteet paremmin kun hesassa eli 8 sakkiin ja sitä haavetta lähdetään hakemaan Pahat: Melko teemallinen, mutta ennen kaikkea hauska pelata (paitsi vastustajalla saattaa muutama kirosana päästä näiden kanssa.) Hyvät: Teemaa lähdetty hakemaan. Gimli ja Legolas tappoivat Someron "pikku"turnauksessa saman verran örkkejä ja nyt nähdään kuka on örkin kaadon ehdoton kuningas! Hienoa viikonloppua odotan!
Ai ai, melkein tulee kiire. Rohanilaiset vielä pikkasen kesken. Ja Urukit sitten pahiksilta.
- Pikku-Make
Wohoo!Gorzag kirjoitti:(eli ei katapulttia)
Gmail kutsuja tarjolla!
Mukana olen minäkin kunhan saan vain hyvisarmeijankin kasaan (myykää joku mulle ne viis elffiä niin oon ilonen
) ja neuvoteltua perjantain vapaaksi töistä. Ensimmäistä kertaa LotR-turnaukseen ja toista kertaa fanaticciin. Hyviksillä pelailen metsähaltioilla ja pahiksilla Angmarilla (jonne saattaa vielä goblineitakin eksyä).
-Roope
-Roope
Tulossa ollaan taas pitkästä aikaa lotr turnaukseen, listat ovat valitettavasti täysin samat kuin viime fanaticissa syynä tähän on armeija joka ei juuri jätä resursseja käyttää aikaa uuden armeijan maalaamiseen ja ostamiseen. Tavoitteita ei oikeastaan ole, kuhan vaan pääsee pelaamaan taas vaihteeksi, toki kyllähän sitä olisi mukavaa pärjätäkkin turnauksessa... pakettikin on tilattu, vaikka vähän ongelmia sen kanssa tulikin, no ens lomilla ehtii niitä vähän selvitellä sitte...
- Lieutenant of Morgul
Mukana taas. Wood Elffit kaipaavat parannusta jotenkin ja pahislistaakin on tarkoitus muokata. Tavoitteita ei pahemmin ole, mutta suht hyvää menestystä haetaan. Paketti on tilattu jo.
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
Juuri meni paketti tilaukseen, onkin itselle ensimmäinen Lahti-Fanatic kyseessä. Tavoitteena onkin sitten päästä ainakin Top 5:n, vaikka saattaa olla toiveajattelua. No, toivossa on hyvä elää...
- Gondorin Marko
Nonniin, sitten viimeisetkin epäröitsijät ja mietiskelijät mukaan. Nyt viikonloppuna on viimeinen mahdollisuus ilmoittautua. Mitä enemmän jengiä, sen paremmat (turpa)löylyt luvassa.
Ei siellä Provinssirockissa ole mitään nähtävää (no okei, Tori Amos), pikku-ukkoja siirtelemään vaan kaikki!
Ei siellä Provinssirockissa ole mitään nähtävää (no okei, Tori Amos), pikku-ukkoja siirtelemään vaan kaikki!
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
..... PERHANA! Sukulaiset päätti järjestää juhlat just tona lauantaina.
*hakkaa päätä seinään*
*hakkaa päätä seinään*
No meni aika kuitille toi ilmottautuminen, koska rippileiri oli tuossaedeltävänä viikkona. Piti hoitaa tänään maksu ja ilmoittautuminen koska juhlat on huomenna ja silloin ei oikei aikaa ole. Nähdään Lahdessa!
Juuri kun oletin kahden turnauskuntoisen lössin valmistuvan ensi syksyn Fanaan mennessä niin lahtelaiset pudottavat tällaisen pommin :). Eli omalta kohdalta jää Fana taas kerran väliin. Ensi vuonna sitten (tai ehkäpä Puokin pojat järkkäävät Fanatic 5.1:n syksyllä lohdutukseksi ja kaikkien lahtelaisten bannimisen uhalla :D).