EvilArchitect kirjoitti:"MAALAA VAAN ROHKEASTI"

niin kyllä se siitö
Wtf? Tätä en oikein käsittänyt.
Lord Mikke kirjoitti: Hienohan tuo on jo nyt, mutta siitä voisi muokata ehkä enemmän ns. "vetisemmän" näköisen.
Jep eli niinkuin El Capitankin jo totesi, niin kiiltävällä lakalla olen suunnitellut tuota lakattavan. Tosin olen myös aatellut että ehkä se pelkkä mattalakkakin riittää, sillä tein basenkin sillä meiningillä, ettei rölli nyt ihan juuri ole mistään suolta tulossa, vaan on ajettu sotarintamalle muun armeijan mukana.
El Capitan kirjoitti: Ainoa asia, joka oikeastaan oli huono on tuo basen takaosa.
Totta turiset. Tarkoitus olikin jättää basen takaosa nurmelle, sillä koko muu armeija on basetettu pelkällä flockilla (niin, baset eivät ole vahvin alani). Tällaisiin hieman isompiin baseihin on mukavempi saada jotain värkättyä. Minulla on vielä 2 Trollia maalaamatta, joiden baset ovat samaan tyyliin tehty. Tässä jossain vaiheessa kesää saan luultavimmin nekin tänne esille.
dwarffer kirjoitti:Mutta tossa olisi todella hienoa vähän "räjähtävämmät" highlightit.
Figun hilightit ovat kyllä riittävät ja epäilinkin itse jo että teinkö liiankin jyrkät, mutta kamera+kuvanmuokkaus vievät kaiken korostuksen. Tuo sinun tyylisi tekee trollin ihosta hieman kirkkaamman, mutta itse olen sitä mieltä että ainakin River Trollin iho pitää olla tumma.
hammerhero kirjoitti:Ihan ok.
...
tyhjentävää...