"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau 2000pst. army ja risut päälle.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
tau fani

Tau 2000pst. army ja risut päälle.

Viesti Kirjoittaja tau fani »

Kerään Tauta ja oon ostanut battleforcen. Miten mä saisin hyvän 2000 pisteen armeijan? Auttakaa pliis!
Half-breed

Re: Tau 2000pst. army ja risut päälle.

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Battleforcesta ei saa tehtyä 2000 pisteen listaa millään. Osta codex ja commader itsellesi, niin saat laillisen armeijan itsellesi. Nyt on vielä paha mennä sanomaan mitään mitä kannattaa ostaa, sillä Tauta voi pelata monella tavalla ja et varmasti itsekään tiedä millaisella Taulla haluat pelata, joten pelaa aluksi pienempiä pelejä tuolla joukollasi ja palataan asiaan sitten myöhemmin, kun tiedät millaisella Taulla haluat pelata.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Olet tainnut pelata Fabaa aikaisemmin? 40Kssa pelien vakkari koko on 1500pts. Joten suosottelisin aluksi keräämään vaikka 750pts joukkion, jota lähdet sitten laajentamaan...
What's going on here? Back from the grave and crap.
AR15
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AR15 »

Itsekkin olen samaa mieltä että kannattaa osataa semmoinen keskikokoine armeija sillä aloittelijana ei kannata ryveta sähläämään mitään isolla armeijalla sillä ei siitä mitään tule... Ja niinkuin Half breed sanoi niin kannattaa pelata aluksi pikku pelejä joitten avulla sitten oppii
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”