El Capitan kirjoitti:Sano, että tuossa lipussa oli tuo kuva jo valmiina. Jos tuo on freehandia niin voi jösses.
Kuva on skulptattu, ei ole freehändiä. Figuissa ei ole itseasiassa lainkaan freehändejä, myös tekstit yms. on osa skulptia.
El Capitan kirjoitti:Voi olla, että kamera söi tai sitten minun silmäni ei vain huomaa sävyeroja sun muita. Muuten kaveri on ihan nätin näköinen. Beisseistä kuitenkin pidin eniten, kauniita.
Highlightejä söi sekä mattalakka että heikko valaistus. Toisaalta sinisissä ja mustissa osissa ei ole kuin yksi highlight, niihin pitäisi varmaan lisätä toinen. Punaisessa on pari highlightiä.
Oletinkin, että nämä figut tulevat jakamaan mielipiteitä. Allekirjoitan täysin, että nämä(kään) eivät ole maalausteknisesti parasta tasoani. Tämä johtuu osittain siitä, että näissä on paljon sellaista mitä en yleensä maalaa - esimerkiksi iloisia värejä ja kultaa. Metalliosissa tuli kokeiltua paria uutta juttua, ja vaikka kuvissa ei hääviltä näytäkään, on esimerkiksi Kurtin bardingista löytyvät kultaosat mielestäni parasta kultaa jota olen koskaan maalannut. Toisaalta, kultaa olen viimeksi maalannut tuota...6 vuotta sitten?
Vaikka nämä eivät ole maalaustekniikaltaan omaa parastani, ovat nämä silti omia suosikkejani yleisilmeen takia. Beissitkin kuuluvat omiin suosikkeihini (paras taitaa kuitenkin olla
War altarin beissi, keskeneräisenäkin). Hevosetkin ovat varmaan ensimmäiset, jotka olen koskaan maalannut suurinpiirtein valmiiksi asti, niihin olen myös tyytyväinen. Ehkä seuraavaksi voisikin maalata omaan empirearmeijaan kolmisenkymmentä heppaa, jotka ovat tähän asti selvinneet pelkällä basecoatilla...
Tänään ja huomenna olisi tarkoitus maalailla muita figuja, pitää katsoa jos ehtisi tehdä näihin muutaman
finishing touchin ennenkuin palautan figut omistajalle.