Apua tarviten
-M
Näyttäisi olevan, Italian GW:n Storefinder löytää kaksi liikettä.Migutti kirjoitti:Samantyyppistä kysyn minäkin, mutten jaksa uutta ketjua aloittaa. Eli olisikohan Napolissa mitään figuja myyvää kauppaa? Sinne olen lähdössä piakkoin, ja ostaisin varmaan jotain sieltä, kaverinikin sai Italiasta 10e halvemman Battleforcen.
Itse sain ihan suomesta 30e halvemmalla battleforcen (paikallisen liikkeen erikoistarjous).Migutti kirjoitti:Samantyyppistä kysyn minäkin, mutten jaksa uutta ketjua aloittaa. Eli olisikohan Napolissa mitään figuja myyvää kauppaa? Sinne olen lähdössä piakkoin, ja ostaisin varmaan jotain sieltä, kaverinikin sai Italiasta 10e halvemman Battleforcen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Sitä se ALV tuottaa.Ratovaari kirjoitti:Itse sain ihan suomesta 30e halvemmalla battleforcen (paikallisen liikkeen erikoistarjous).Migutti kirjoitti:Samantyyppistä kysyn minäkin, mutten jaksa uutta ketjua aloittaa. Eli olisikohan Napolissa mitään figuja myyvää kauppaa? Sinne olen lähdössä piakkoin, ja ostaisin varmaan jotain sieltä, kaverinikin sai Italiasta 10e halvemman Battleforcen.
Englannista tilaamalla saa muistaakseni 7 euroa halvemmalla battleforcen kuin suomesta, ja italiassa nuo battleforcet näyttäisi maksavan 75e.
Ja GW:hän on ainut figukauppa?Silveri kirjoitti:Oikeasti... kuinka laiska voi ihminen olla?!
Samassa ajassa mitä käytit tuon viestin miettimiseen ja lomahehkutukseen, olisit voinut etsiä vastauksen GW:n sivuiltakin.
Millä todennäköisyydellä niitä löytää Italiasta sen pienemmällä vaivalla?tneva82 kirjoitti: Ehkä hän saattaisi olla kiinnostunut sellaisista figuista joita Suomessa ei helpolla saa ilman postimyyntiä