Onko skull passin kääpiö lort Thane kuraa?
-
hammerhero
Onko skull passin kääpiö lort Thane kuraa?
Otsikko kertoo kaiken.
Viimeksi muokannut hammerhero, Ke 13.06.2007 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Re: Onko kääpiö lort Thane kuraa?
Tarkoitatko jotain nimellistä heroa vai kääpiökirjan sivuilla olevaa Thanea?hammerhero kirjoitti: Re: Onko kääpiö lord Thane kuraa?
Jos kuitenkin tarkoitat kääpiökirjan Thanea? Eihän Thane nyt kuraa ole?
Thanesta monenlaisia erityyppisiä heroja, kuten:
- Thane+gw+...
- Thane+weapon rune(s)+...
- Thane+armour rune(s)+...
yms.
Ja kun näitä voi vielä yhdistellä, on rajana vain mielikuvitus.
Ps. Selvyyteen kannattaa kiinnittää huomiota?
Myydään FB ja LOTR Figuja. Katso myyntipalsta!
-
hammerhero
Justy kirjoitti:Tarkoitatko jotain nimellistä heroa vai kääpiökirjan sivuilla olevaa Thanea?hammerhero kirjoitti: Re: Onko kääpiö lord Thane kuraa?
Jos kuitenkin tarkoitat kääpiökirjan Thanea? Eihän Thane nyt kuraa ole?
Thanesta monenlaisia erityyppisiä heroja, kuten:
- Thane+gw+...
- Thane+weapon rune(s)+...
- Thane+armour rune(s)+...
yms.
Ja kun näitä voi vielä yhdistellä, on rajana vain mielikuvitus.
Ps. Selvyyteen kannattaa kiinnittää huomiota?
Skull passin thanee. (oon vähä tämmönen vasta alkaja et en oikeen kauhees tiiä noist jutuist)
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
(='.'=)
('.') ('.')
Mitä merkitystä sillä on onko thane kuraa vai ei? Eiköhän alussa olisi tärkeämpi oppia pelin säännöt ja pitää hauskaa. Sitten aikanaan voi keskittyä virittämään armeijansa maksimaalisen tehon mukaan, mikäli se on peliporukassasi tapana tai haluat tavoitella menestystä turnauksissa.
Oletettavasti sinulla on jokin yksittäinen modeli, millä voit kokeilla thanea/lordia/runesmithiä/runelordia eri varustein mitä vain keksit kokeilla. Johonkin yhdistelmään tai characteriin miellyt ja johonkin petyt, mutta samalla opit lisää pelistä/armeijastasi/yksiköistä.
Oletettavasti sinulla on jokin yksittäinen modeli, millä voit kokeilla thanea/lordia/runesmithiä/runelordia eri varustein mitä vain keksit kokeilla. Johonkin yhdistelmään tai characteriin miellyt ja johonkin petyt, mutta samalla opit lisää pelistä/armeijastasi/yksiköistä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Bronzebeard
Re: Onko skull passin kääpiö lort Thane kuraa?
Ei se Thane omasta mielestäni ole ollenkaan kuraa. Siitä voi saada melko halvalla ihan taistelu kelpoisen heron.
Itse olen käyttänyt häntä jokaisessa Kääpiöillä pelaamassani pelissä.
Itse olen käyttänyt häntä jokaisessa Kääpiöillä pelaamassani pelissä.
"There, now ye can go to battle knowing you have slaked your thirst on Bugman's original brew."
- Josef Bugman
- Josef Bugman