"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic apuja!

Tooninki

Epic apuja!

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Tarkemmin löytyykö Tampereen suunnalta joku avulias henkilö joka voisi tulla näyttämään kädestä pitäen miten peli toimii!?
Pelatessa säännötkin jää paremmin mieleen kun pelkästään sääntökirjaa lukemalla... :)
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
tneva82

Re: Epic apuja!

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Tampereella ei. Mutta tules Ropeconiin niin eiköhän epic peli järjesty :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tooninki

Coniin olen kyllä tulossa mutta olisi mukava saada muutama peli vyön alle ennen elokuuta... :)
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Juuh, itse olen muutaman pelin pelannut, että perussäännöt ovat hanskassa. Hervannassa olemme EA:ta viimeaikoina suht aktiivisesti pelanneet. Eli varmaan pelittely olisi jollain aikataululla mahdollista.
Tooninki

Jeps!
Jos voit ilmotella koska teillä on peli/pelejä niin voin mahd ehtiä paikalle.
fysope

Viesti Kirjoittaja fysope »

Nyt on titaanilegioonassa 4 haukkua (forge) ja warlordi (metalli). Aion vielä hankkia ne keskikokoiset titaanit forgelta. Lisäksi aioin hankkia sitä kaartia kavereiksi. Kysymys kuuluu forge vai SG ig-vaunut? Ajattelin laajentaa täysikokoiseksi ig:si myöhemmin.
Innocense proves nothing
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Russeja ja Chimeroita olen itse ostanut SG:ltä. SG:n russipaketti antaa kuitenkin sen perus Tank companyn panssarit ja chimerat riittää yhteen jalkaväkikomppaniaan.

Chimerat, Artillery, Super Heavyt ja Hydrat on halvempia Forgella. Ja paremman näköisiä (erityisesti Hydrat). Tosin super heavyt on yleensä hiukka huonompaa valujälkeä ja hiukan isompia kuin SG:n vastaavat.
Tooninki

Välikommenttina: Onko joku tekemässä tilausta Forgelta lähiaikoina? Voisi osallistua varsinkin jos tilaus ylittää sen maagisen 250£ ei postimaksuja rajan!? :P
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hena kirjoitti:Russeja ja Chimeroita olen itse ostanut SG:ltä. SG:n russipaketti antaa kuitenkin sen perus Tank companyn panssarit ja chimerat riittää yhteen jalkaväkikomppaniaan.

Chimerat, Artillery, Super Heavyt ja Hydrat on halvempia Forgella. Ja paremman näköisiä (erityisesti Hydrat). Tosin super heavyt on yleensä hiukka huonompaa valujälkeä ja hiukan isompia kuin SG:n vastaavat.
Jep. Russit kannattaa ainakin ostaa SG:ltä. a) FW russeja saisi varautua ostamaan muuten joku 30 tai osa on extraa... b) FW malleissa puuttuu sponsonit...

Chimeratkin on mukavasti tuolta SG:ltä hankittavissa kun tulee sopivassa määrässä.

Tosin vanquisher setin ostin FW:ltä komissaari tankeiksi ja muutaman FW chimeran ostin ogryneja yms lisäyksiä varten komppaniaan. Plus sieltä saa eri asevaihtoehdoilla mikä on hauskaa kotipelejä varten :-) Plus antaa vähän vaihtelua ulkonäköön.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Laitoin juuri eilen forgelle tilauksen:(

Mutta varmaan tuolta tulee tilattua lisääkin. Tau olisi kiva saada toiseksi porukaksi epicciin kun eldarit ovat valmiina. Kimppatilauksesta tosin ei taida mitään hyötyä olla jos tilauksen arvo ei tosiaan ylitä tuota 250 puntaa, koska muuten postit ovat 15 prosenttia kokonaishinnasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”