Space Marineiden taustaa
- Space Killerz!!!
Space Marineiden taustaa
Mä ajattelin tehä tällasen pasltan jonne jokainen voi kertoo jotain Space Marineista niiden taustasta ja historiasta.
Space Marinet Jyrää!!!!!!!
Re: Space Marineiden taustaa
Historialle on jo oma aihealueensa. Eiköhän sieltä löydy ihan riittävästi sitä tietoa noista marineista. Marineiden codexistakin löytyy sitä historiaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
yksi kuva kertoo tuhat sanaa ja se ei riitä
Marineista on kirjotettu virallista fluffia useampaan kirjaan mihin sormet riittää vaikka otettaisi parin kaverin kädet avuksi. Tämän lisäksi on lukematon määrä epävirallista fluffia, joista osa on hyvää ja osa ei niin hyvää. Ei sitä kaikkea voi mitenkään tänne kirjoittaa.
Tiivistettynä: Marinet ovat mutantteja, jotka vihaavat mutantteja ja ovat tämän takia valmiit tappamaan itsensä jos joskus peiliin erehtyy katsomaan.
Tiivistettynä: Marinet ovat mutantteja, jotka vihaavat mutantteja ja ovat tämän takia valmiit tappamaan itsensä jos joskus peiliin erehtyy katsomaan.
Re: Space Marineiden taustaa
Aiheen mahdottomasta laajuudesta ja väärästä alueesta johtuen tätä keskustelua ei kannata jatkaa yhtään pidemmälle.
Phil Kelly says "No!"