"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space Marineiden taustaa

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Space Killerz!!!

Space Marineiden taustaa

Viesti Kirjoittaja Space Killerz!!! »

Mä ajattelin tehä tällasen pasltan jonne jokainen voi kertoo jotain Space Marineista niiden taustasta ja historiasta.
Space Marinet Jyrää!!!!!!!
SMusta

Re: Space Marineiden taustaa

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Historialle on jo oma aihealueensa. Eiköhän sieltä löydy ihan riittävästi sitä tietoa noista marineista. Marineiden codexistakin löytyy sitä historiaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

yksi kuva kertoo tuhat sanaa ja se ei riitä

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Marineista on kirjotettu virallista fluffia useampaan kirjaan mihin sormet riittää vaikka otettaisi parin kaverin kädet avuksi. Tämän lisäksi on lukematon määrä epävirallista fluffia, joista osa on hyvää ja osa ei niin hyvää. Ei sitä kaikkea voi mitenkään tänne kirjoittaa.
Tiivistettynä: Marinet ovat mutantteja, jotka vihaavat mutantteja ja ovat tämän takia valmiit tappamaan itsensä jos joskus peiliin erehtyy katsomaan.
Garoth
Valvoja

Re: Space Marineiden taustaa

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Aiheen mahdottomasta laajuudesta ja väärästä alueesta johtuen tätä keskustelua ei kannata jatkaa yhtään pidemmälle.
Phil Kelly says "No!"
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”