"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymyksiä DElffeistä?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Terahin

Kysymyksiä DElffeistä?

Viesti Kirjoittaja Terahin »

Juuh, minulla olisi pari kysymystä DElffeistä ja ajattelin laittaa kaikki samaan aiheeseen, ettei joka FaBa "lokeroon" tulisi kauhea läjä kysymyksiä.

1) DEllffien taktiikat, minkälaisia ne ovat ja minkälainen on toiminut teidän mielestänne hyvin?
2) Ottaisiko armeijaan CoK:it vaiko CoC:in/eja?
3) Ottaisiko armeijaan Shadeja vai Harpyja?
4) Cauldron of Blood, onko siitä mihinkään ja mitä se hyödyttää?
5) Corsairs, onko niistä mihinkään (vai luottaisiko vain Warrioreihin)?
6) Mikä on teidän mielestänne todella toimiva (ehkäpä toimivin) DElf lista?

Kiitos todella paljon etukäteen!
-Terahin

P.S. En VIELÄ omista Army Bookia, mutta heti kun pääsen Hammereita myyvään kauppaan ostan sen.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.

Metal is what we love.
Teonanacatl

Re: Kysymyksiä DElffeistä?

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Terahin kirjoitti:4) Cauldron of Blood, onko siitä mihinkään ja mitä se hyödyttää?
Massiivinen opas kattilan käyttöön.

Haku-toiminolla varmaankin löytyy Taktiikat- ja Armeijat ja Yksiköt-alueilta paljon infoa muihin kysymyksiisi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Mahtipakarat

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

Terahin kirjoitti: 2) Ottaisiko armeijaan CoK:it vaiko CoC:in/eja?
Itse käyttänyt vain knightejä ja hyvin ovat pärjänneet (mitä nyt tyhmyydestä haittaa välillä), yleensä laitan vielä halvan noblen johtamaan niitä.
olen ajatellut hankkia kaksi cold one chariottia hoitamaan samaa hommaa kun knightit (tai sitten ison blokin vieressä ja combo chargella päälle).
knightit ovat loppujen lopuksi aika heiveröisiä ja iskutehoa ei löydy kovampaa jalkaväkeä vastaan tarpeeksi esim. sauruksia hyvin ikävä murtaa näillä.
Terahin kirjoitti: 3) Ottaisiko armeijaan Shadeja vai Harpyja?
Olen onnistunut välttämään molempia mutta shadeja ajattelin ainakin hommata. Pienet ryhmät molEmpia olisi varmaan hyvä mutta kun molemmat vievät speciaalin niin niitä haluaa säästää muillekkin.
Terahin kirjoitti:5) Corsairs, onko niistä mihinkään (vai luottaisiko vain Warrioreihin)?
Minä käytän vain warrioreita (koska en omista corsaireja.) ennen sääntö uudistusta corsairit olivat parempia (about sama hinta ja parempia.) mutta nyt ainakin minun mielestä warriorit kiilaavat selkeästi halpuudellaan ohi.

EDIT: härskit tpyot poistettu :D
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

1) DEllffien taktiikat, minkälaisia ne ovat ja minkälainen on toiminut teidän mielestänne hyvin?
Senseini opetti, että haltioiden on hallittava vihollistaan. Tee odottamattomia liikkeitä, älä pelaa omaa armeijaasi, vaan vastustajan armeijaa. Houkuttele hänet ansaan, iske kylkiin ja käytä magiaa hyödyksesi.
2) Ottaisiko armeijaan CoK:it vaiko CoC:in/eja?
Älä ota kumpiakaan, on minun mielipiteeni. Spesiaalissa on paljon parempia vaihoehtoja, kuten Executionerit, Harpyt ja Manflayerit.
3) Ottaisiko armeijaan Shadeja vai Harpyja?
Tosimies käyttää Manflayereitä. Harpyijoita otat sen yhden yksikön screeniksi/sotakoneidentuhoajiksi.
4) Cauldron of Blood, onko siitä mihinkään ja mitä se hyödyttää?
Itselläni ei ole kokemusta, enkä myöskään ottaisi tuota, lähinnä fluffisyistä.
5) Corsairs, onko niistä mihinkään (vai luottaisiko vain Warrioreihin)?
Pidän enemmän Warrioireista, koska voivat ampua ja saavat paremman Saven lähiksessä.
6) Mikä on teidän mielestänne todella toimiva (ehkäpä toimivin) DElf lista?
Itse käytän Cult of Yngril-nimellä kulkevaa CoS-listaa, joka luottaa nopeuteen ja siihen, että lyödään ja lujaa.
Annointed, pari maagia, soturiblokki, ratsastajia, exejä, manflayerit, reaperit ja jättiläinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”