"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2k Chaos Dwarf

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
flagu

Re: 2k Chaos Dwarf

Viesti Kirjoittaja flagu »

Itse antaisin taurus lordille mielummin Sword of mightin kuin GWn, sillä GWllä saat kuitenkin vain 1str ja lyöt viimeisenä.

Äläkä tee chaos dwarf herosta bösbiä. Jos haluat häijyillä vastustajalle niin tee tästä herosta kenraali (sillä on LD10, se voi olla sun kenraali vaikka sulla olisi kaikki muut hahmot lordeja :D). Banner of slaveryä en näkisi kannattavana ratkaisuna sillä jos kerta herosta tulee kenraali, hän voi jakaa sitä kybän LDtään samalle kantamalle. Veikkaan että valitset mielummin yhden varman kuin 2 epävarmaa LD testiä. Itse ainakin ottaisin ;)

Jos siis teet herosta kenraalin, neuvoisin antamaan sille armour of grazhakin ja lordille laittamaan tilalle HAn ja ench. shieldin. Tällöin ei senkään save ole turhan huono. Jos pisteet riittää niin harkitse myös armour of furancen käyttöä.

Pisteitä voi repiä vaikka GWvarru yksikön komento jengistä. Näille lipun antaminen on vähän riskisijoitus kun vastustaja voi kerätä lipusta sen 100vptä suht helposti.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Väkipyörä

Re: 2k Chaos Dwarf

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Kuinka paljon olet pelannut tällä armeijalla?

Itselläni on myös Chaos Dwarfs armeija työn alla. En ajatellut ottaa yhtään blunderbusseja, korkea pistehinta ja aseiden lyhyt kantama kirpaisee. Oletko saanut niillä mitään aikaan? Muuten ollaan aika pitkälti samoilla linjoilla, tosin itse turvaan Sorcerer lordiin ("rullakuskina") ja nopeisiin susiratsastajiin Great Tauruksen tilalla. Hobgoblineitakin ajattelin ottaa hieman enemmän, jotakin 100-150 kpl 4-6 yksikköön (+jousiampujat).
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”