"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranideja jossain PC pelissä?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Chaosttv

Tyranideja jossain PC pelissä?

Viesti Kirjoittaja Chaosttv »

Onko tyranideja missään PC pelissä?
Olen nähnyt kuvia että olisi!!!
samppuliini

Re: Tyranideja jossain PC pelissä?

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Dawn of warin patcheistä niitä saattaa löytyä.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Tuulos

Viesti Kirjoittaja Tuulos »

Molemmat Fps-pelit nimiltään Space Hulk ja Dawn of Warin modeissa, ei patcheissa. Loput lienevät sitten geneerisiä alieneita.
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Niinpä niin modeissa ei päivityksissä pahoittelen muotoiluni.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Hakkapeto

Viesti Kirjoittaja Hakkapeto »

Onhan niitä varmaan DoWiin muitakin, mutta tämä ainakin näyttää ihan lupaavalta, ei tosin vielä valmis.
weetu

Viesti Kirjoittaja weetu »

Tässä on minun mielestäni loistava tyranid modi dawn of wariin. Ei ihan valmis mutta silti hyvä.
http://mods.moddb.com/5405/tyranid-mod/
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Bitefight
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tyranidit löytyvät vanhasta PC:n Warhammer 40,000: Rites of War-strategiapelistä... Yksinpelissä vastuksina, Skirmishissä pelattavina. Ovat tosin jo 2ndEd-aikaisia ulkonäöltään ja säännöiltään.

Modit ovat kivoja, mutta toivottavasti DoWille julkaistaan jatko-osa jonka pelimoottori pystyy pyörittämään Tyranideja suoraan... Käsittääkseni enginen vajavaisuus on "virallinen" syy sille että niitä ei ole jo lisätty.

Ja jos ei muuten, niin Starcraftin Zergit ovat käypä vaihtoehto jos ötöistä pitää... Ja SC2 valmistunee nopeammin kuin seuraava DoW. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”