"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tuonpuoleinen.

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Ashtafash

Re: Tuonpuoleinen.

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Drago^ kirjoitti:
BRB s.124, The Yong Races, ensimmäinen rivi kirjoitti:At some point, orcs arrived. Quite probably their insidious spores were unwittingly introduced to the world by the star vessels of the old ones
Että näin.
Hallelujaa! Asiasta ei siis tarvi enään keskustella.

Takaisin asiaan, mitenkäs haltiat, minkälainen heidän tuonpuoleisensa on(siis jos sellaista on)?
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
General Eurond

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

Welffeillä on naishaltioita taistelemassa. Mulla oli vähän aikaa semmonen ongelma, että ostin lordin (miehen) armeijani ja sitten kuulin, että alle 2k peleissä ei saa olla lordia. Mulla oli jo nais-spellsinger, mutten halunnut naista johtamaan armeijaani. Sitten löysin ja ostin miespuolisen spellsingerin.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

General Eurond kirjoitti:Welffeillä on naishaltioita taistelemassa. Mulla oli vähän aikaa semmonen ongelma, että ostin lordin (miehen) armeijani ja sitten kuulin, että alle 2k peleissä ei saa olla lordia. Mulla oli jo nais-spellsinger, mutten halunnut naista johtamaan armeijaani. Sitten löysin ja ostin miespuolisen spellsingerin.
Ja miten tämä liittyy warhammer maailman tuonpuoleiseen?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
General Eurond

Sori. Tää viesti lähti vahingossa. Älkää välittäkö.

General Eurond

Róbó-Tónó kirjoitti:
General Eurond kirjoitti:Welffeillä on naishaltioita taistelemassa. Mulla oli vähän aikaa semmonen ongelma, että ostin lordin (miehen) armeijani ja sitten kuulin, että alle 2k peleissä ei saa olla lordia. Mulla oli jo nais-spellsinger, mutten halunnut naista johtamaan armeijaani. Sitten löysin ja ostin miespuolisen spellsingerin.
Ja miten tämä liittyy warhammer maailman tuonpuoleiseen?
Tähän tämä keskustelu on näköjään ajautunut.

General Eurond

Miksi täältä on poistettu viestejä (omat viestini koskivat niitä)?

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Vaikka ankaraa haudankaivuuta onkin, niin tavara on aiheellista, joten turha heittää banaanilla.
Asur.org kirjoitti:Morai-Heg
Goddess of Souls

Description: Morai-Heg is also known as the Crone and is the keeper of all Elven souls. It is said that she keeps the fates of mortals in a skin rune pouch and at her behest she may grant an Elven soul to enter the world of the living again. It is believed that Morai-Heg knows every mortal secret. Morai-Heg is portrayed as a whithered creature clad in tatty robes. Her worship is probably the least popular among the Elves of Ulthuan. Outside Elvenkind the Crone is almost unknown although there are certain followers of Morr, the Old World God of Death, that have heard of her and respect her.

Symbol: Morei-Heg is symbolised by a gnarled staff and pouch. Mage-Priests of the Crone typically wear dark brown to black robes and carrying bent and gnarled staffs. Higher level Mage-Priests also have small pouches, as the symbol of fates of mortals, dangling from the top of the staff.

Temples: There are no true temples of Morei-heg although the palaces and castles of High Elf nobles will often contain a shrine dedicated to the Crone. The shrines themselves are nothing special and usually contain large bowls of smouldering coal.
Elikkä ainakin tämän kautta suurhaltioilla on jonkinsorttinen sielunvaellus.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”