"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DElffejä 1000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Terahin

DElffejä 1000pts

Viesti Kirjoittaja Terahin »

Juuh, selailin tuolta Druchii.net:istä listoja ja löysin tämmyisen joka ainakin minun silmissäni vaikuttaa todella hyvältä. Mutta halusin kysyä teiltä, että mitä te siitä pidätte, onko se hyvä?

Heroes:
1 Sorceress on Dark Steed 187pts
General;lvl 2
Darkstar Cloack
Seal of Ghrond

Core:
20 Warriors 175pts
Spears;Light Armour;Shields;Standard Bearer;Musician

10 Warriors 110pts
Repeater Crossbows

5 Dark Riders
Spears;Musician

Special:
11 Executioners 139pts
Musician;Draich-Master

11 Witch Elves 161pts
Musician;Hag

Rare:
1 Repeater Bolt Thrower

Casting Pool:5
Dispel Pool:4
Models:61
Total Army Cost:999pts

Niin, kertokaa (jos viitsitte) mitä mieltä te olette tästä ja vinkkejä/parannuksia saa antaa! Tuo listan kopioiminen saattaa olla hieman "likainen" temppu;)
Kiitos etukäteen!
-Terahin
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.

Metal is what we love.
Mahtipakarat

Re: DElffejä 1000pts

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

Sorceress on ainakin hyvä sen olen itse todennut. Tosin suuremmissa peleissä heitän sealin jollekkin toiselle ja otan dispel scrollin tilalle.
Spear warriorit ovat minun makuuni turhan pienessä yksikössä mutta kyllä ne noin pärjäävät. Repeater crossbow warruille repisin kilvet jostain.
dark riderit on hyvät, kuin myös pienet ryhmät witch elvessejä ja executionereja.
Ja röpötin on aina hyvä.
Kivan tasapainoinen lista hyvän listan kopioit :D. Mikäs siinä hiukan törkeeähän se kopioiminen ehkä on mutta minkäs sille mahtaa. Sitten suurempiin peleihin tai myöhemmässä vaiheessa voit muokata listaasi enemmän omaan peli tyyliin sopivaksi. (mutta kyllä minäkin tästä ideoita ryöstän. :P)
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Agrem

Re: DElffejä 1000pts

Viesti Kirjoittaja Agrem »

Jep, lista näyttää tasapainoiselta ja toimiikin varmasti. Mutta vaikka boltteri on aina kiva, mietihän mitä kaikkea, sillä sadalla pisteellä saisi jos tiputtaisit sen pois listasta... Saisit otettua jousimiehillesi kilvet, aina käytännölliset röpöttimet dark ridereille (10x S3 nuolta 42 tuuman rangella on aina kiva.), exet ja witch elffit kahdentoista kokoisiksi, hagillesi manbane tai witchbrew. Tai sitten vastaavasti kärri yksinään. Itse näkisin nuo edellä mainitut vaihtoehdot ehkä käytännöllisempinä kuin tuon yhden boltterin tämän kokoisissa peleissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”