"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hydran alusta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ashtafash

Hydran alusta

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Eli hydran mukana ei tullut alustaa, minkälaista alustaa se käyttää? Tätä olin itse aatellut, saako noita fantsusta vai pitääkö erikseen tilata?
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
attor

Re: Hydran alusta

Viesti Kirjoittaja attor »

Noit ei taida saada kun tk kärrylootassa, tai sitten tilaamalla. Ite oon kahesta 50mm basesta väsännyt vastaavia petokärryihin. Eli liimaa ohuelle pahville nuo baset vierekkäin, viiltää reunoja myöten ja täyttää basejen välin jollain stuffilla.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Kyllä tuommonen ainakin Fantsun sivuilla oli erikseen myytävänä. Siitä, millainen valikoima noita on liikkeissä, en osaa sanoa mitään. Jos ei löydy niin sitten tuo useammasta basesta kasaaminen on hyvä idea.
Ashtafash

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Juu, pitänee käydä ihan fantsussa katsomassa josko siellä olisi.
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”