"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armottomat munkit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mayhem

Viesti Kirjoittaja mayhem »

pelattiin kaverin kaa 1000 peli about viikko sitten. se pelaa orks & goblings ja mä pelaan kääpiöillä. olisko se ollu vuoro 3 ja kaverilla 3 gobling rykkmenttii 10'' päässä mun warruist ja suht lähellä wolf riderit .oli mun shooting phase ja mä ammuin kanuunalla wolf ridereihin josta se pomppas yhteen niistä gobbo rykmenteistä, ridereistä kuoli yksi ja gobbling rykmentistä 6. gobbot joutu ottaa panikin ja hävis sen. ne lähti 9'' ja osu toiseen gobbo rykmenttiin joka sekin lähti karkuun 9'' ja sitten nekin osuu toiseen rykmenttii ja sitten nekin lähti karkuun... seuraavalla vuorolla 2 niistä rykmenteistä juoksi ulos kentältä kun 1 rykmentti pysähtyi. sillä aikaa wolf riderit oli closiksessa ja lähti vuorolla 5 karkuun josta ne osu niihin pelastuneisiin gobboihin ja molemmat juoksi pois kentältä seuraavalla vuorolla... Ei saatu pelattuu pelii loppuun mutta kaverilla ei ollu enää paljoo joukkoi (4 unittii menee pois kentältä niin peli on aika selvä).
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Ammuin viidellä Ngoblinilla Empiren Ritareita, kaikki osuivat ja 4 woundas, Empire feilas kaikki 1+ savensa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Leihu

Viesti Kirjoittaja Leihu »

Tapahtuipa kerran hassusti, Itse pelasin Örkeillä ja vastassa oli kaverin Chaos poppoo, ensimmäinen vuoro lankesi minulle, ja kun tuli Minun RockLobberin vuoro nakella murkuloita, niin otin kohteeksi kaverin kenraalin, joka passelisti oli keskellä kaaoksen linjaa.

Otin ja arvioin etäisyyden, ja mittauksen jälkee huomattiin että sehän osui 2tuumaa ohi, artillery nopat kuitenkin korjasivat tasan oikeaan suuntaan oikean matkan, ja kivi pamahti kenraalia ohimoon ja henki vek. Seurauksena kolme yksikköä juoksi ulos kentältä, ja loput pyyhittiin pois :)
Asdfghj

Viesti Kirjoittaja Asdfghj »

Pelasin örkeillä kaverin Welffei vastaan.Piti heittää 6+ armor save neljää iskua vastaan ja kaikista nopista tuli 6 (kaveri vielä tarkisti sen jälkeen, ettei ollut painotetut nopat ;)).
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Kävipä ittelleni kerrain sillain onnekkaasti, että vastustajan Helblaster avasi tulen viiteen Wild rideriin. Jotain 10 hittiä woundas ja sain heitettyä kaikki vitosen wardi seivit onnistuneesti.
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

En tiedä lukeeko näitä kukaan mutta postataan nyt tännekkin.

Kerran kaverilla oli vampire countsien joku black coach (ehkä väärin kirjoitettu) kärry ja minulla taas oli örkkien rocklobber. Arvata saattaa mitä kävi. No tietysti ammuin black coachia ekalla vuorolla ja se hajosi. Kaveri vielä sanoi että koko armeija oli rakennettu black coachin ympärille ja ylpeänä deploymenttasi sen (huomaamatta) rocklobberin näkö etäisyydelle.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Kerran pelasin serkun kanssa erään eplin, jossa itse pelasin kääpiöillä ja kaveri minun empirellä (oma armeija kokoamaton). Se oli laittanut listaan yhden tykintuohoaja kapun yksikseen ja se sillä jostain syystä hyökkäsi yksin minun 14 warrun + thanen päälle. No se hävisi sen combatin muttei ottanut yhtään haavaa eikä lähtenyt karkuun. Ensi vuorolla hävittyään heitti tupla 1:set ja se ei sitten liikkunut siitä combatista yhtään mihinkään koko loppupelin aikana. Eikä ne warrut tietenkään saanut tapettua sitä. Ja sitten 4. vuorolla tuli miekkamies blocki kylkeen, hävisin combatin ja sitten ne pursuitti sen sakin. Sai kaveri jotain 300-400 VP:tä. Hävisin sen peli massacrella :D
Rampe

Re: Armottomat munkit

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Pelasin viime viikolla ekan kerran Faba:a yhden kaverini Lizardmen armeijalla. Toinen kaveri pelasi ekaa kertaa lainatulla Ogre armeijalla. 6 bullia oli rähinöimässä mun 13 sauruksen kanssa, bullit aiheittu 3 woundia ja saurukset 2 (ekassa matsissa oli tosi huono säkä molemmilla osapuolilla). Saurukset joutu ottamaan Ld:n ja luulin että Cold Bloodedin takia se olisi ollut helppo homma... Heitin nopat 1 kerrallaan. Sieltähän tuli 6... 6... 6...! 666 ja saurukset lähtivät 7" karkuun, bullit lähtee perään ja 2 nopasta tulee yhteensä 9". Loput 10 saurusta kuoli siihen paikkaan (tai no 7" päähän). Luulen että 666 oli joku merkki siitä että mun saurukset kuolee. xD
No lopultahan minä sen matsin voitin mutta tosi tasasta oli kun kumpikin heitti älyttömän huonosti.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Fanaticissa ammuin 16 taskulampulla Great Uncle Onea jolla oli enää 2 woundia. 12 osui joista 10 oli kutosta. Rending olisi ollut silloin kiva, mutta heitin vielä 5 kutosta ja tapoin sen, vaikka hävisin masalla pelin.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kaksi Kylmiökärryä chargaa kolmea Tree Kiniä. Impacteja ropisee jumalaton määrä. Lähistöllä olleen Cauldronin ansiosta kärryt saivat vielä rerollia To Hit/Wound-heitot. 13 tai 14 woundia olisi tulossa ja meikäläinen ryhtyy heittämään wardia. 12 wardia onnistuu. Go, Tree Kins, go!
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Riimuseppo

Viesti Kirjoittaja Riimuseppo »

Chargesin spider raidereilla kaverin inner sircle knaittien kylkeen, naiteissa vielä vihujen kenu. Tappelu kestää 3 vuoroa ja joka vuoro tapan yhden naitin myrkkyyn. vihdoin ja viimein hän kämmää break testissä ja juóksee mahtavat 5"...spiderit juoksee 15"...siinä tuli päälle 500 victory pointtia
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Loistava elämys Fanatic 5:stä:

Keeper of Secretsini chargaa Bretonnian jousimiehiin. Tapan neljä, mutta bretit onnistuvat breikissä. Seuraavalla vuorolla brettikenraali chargaa päin, tapan sen, bretit pysyvät yhä. Seuraavalla vuorolla tapan yhden (!), häviän musikantille, instabilityyn 11. Plop. The usual story.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sir_Jarkko

Viesti Kirjoittaja Sir_Jarkko »

500pts pelissä vastaan bfsp:stä "ryöstetyt" käpsät joista oli tehty suht pätevä lista. Päätin klaanirotilla ottaa tykin pois päiviltä joka ärhenteli sitä ennen Chieftainille, hyvä tuuri tosin niiden 5+ wardien kanssa. Klaanirotat chargeaa, crewmanit holdaa (ylläri pylläri). Ensimmäinen vuoro taistelussa, yksikään klaanirotta ei osu, miehistö tappaa kaksi rottaa ja pysyy paikallaan. Vieressä oleva kääpiöyksikkö kääntyy toiveikkaana flänkkichargeen. Toinen vuoro taistelussa, tapan YHDEN miehistönjäsenen, kääpiöt eivät tee mitään, paitsi heittävät INSANE COURAGEN(!!!) break-testissä, jolloin rupesi kyrsimään. Olin vierittänyt toisen klaanirottayksikön kääpiösotureiden lähelle johon kaverini reagoi mieluummin ottamalla chargen vastaan kuin vetämään flank-chargen. Kolmas taisteluvuoro, tapan yhden ja jäljelle jäänyt miehistön jäsen tappaa yhden, mihinkä ne siitä nyt menisivät. Neljäs taisteluvuoro, tygimiäs väistelee matriisina kaikkien klaanirottien hyökkäykset ja antaa isän kädestä yhdelle klaanirotalle, epätoivo iskee kun se ei vieläkään ole lähdössä mihinkään. Seuraavalla vuorollani tuon taisteluun kaveriksi yöjuoksijoita, nyt olisi flänkkiboonustakin, ja niinhän siinä käy että kääpiö revitään vihdoin ja viimein palasiksi ja ah, että ne sisälmykset maistuvat hyvälle!

Kaverini meinasi muuten tämän tapahtuman jälkeen hommata ihan pirusti cremaneja tykistä ja organeista tehden näistä tavistappelijoita.
"From the blizzards under northern sky I hail!"
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Itsellä ei oikeen noppa pyöri sinne kovan onnen puolelle tai vastavasti epäonnen puolelle vaan pyörii suurimpiirtein todennäköisyyksien mukaan. Heiman pelistä riippuen joko hieman alle tai yli. Mutta Lahdessa kävi toisessa pelissä sellaiset munkit warppi salaman kanssa, että tuskin tulee hetkeen toistettua. Sillä ammuin ensimmäisellä vourolla 2 irkkua ja loppu pelissä vielä 2 lisää nä wardanser yksiköitä kohti. Samaisen pelin ensimmäisn ja toisen vuoron aikana oli Puumies ammuttu 3 Woundiin Jezzaileilla (joita oli siis 6) ja Alter highborn yhteen woundiin.
Nothing to see here move along noob.
Teh_pwnerer

Viesti Kirjoittaja Teh_pwnerer »

Chargaan dryadeilla Organ Gunin crewin kimppuun. Crewillä on highground. En tapa ketään -.- Crew tappaa yhden dryadin ja he breikkaavat... Seuraavala vuorolla Organ gun teurasti puolet ariejastani ja hävisin
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Veijo

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Ensimmäinen peli Kaaoksella viime kesän alkupuolella, vastassa kivenkova luupääarmeija Vampyyrit:

Taistelun tiukummilla hetkillä päätän syöttää Spawnilleni loputkin toivottomista lurkeista jotka kalisuttivat hampaitaan hyvän matkan päässä. Spawn ottaa lonkerot alleen ja rynnii lurkkien eteen. Seuraavaksi heitän innoissani spawnille 6+1 hyökkäystä. Hehee- nauroin.
Kuin tilauksesta Spawnin loputkin aivot valuivat korvasta parketille, eli heitin 4 ykköstä ja 3 kakkosta. Kolmonen olisi riittänyt röplyyttämään luupäät alkutekijöihinsä. Paha sai palkkansa ja seuraavaksi spawn oli jo teuraana kun lurkit tuikkasivat keihäänsä spawnin ahteriin.
Ei naurattanut.
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Noh, pelasin Tzeentchi listalla veljen helffejä vastaan tossa n. vuosi sitten. Itselläni on se magicmissile, joka muuttaa kuolleet horroreiksi (kaikki yksikössa otta s2 hitin). ensimmäisellä vuorolla tein tämän lohikäärmeprinsseihin. sieltä sitten mukavasti tipahti se yksi (1) ja prinssit jäivät sitä siihen pällistelemään pariksi kierrokseksi, kunnes horrorilleni tuli tylsää ja käppäili takas omaan ulottuvuuteensa(eli breikkas)
Muahahaa
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Rinkeli

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Vastustajan pegasusritarit siirtyvät asemiin, jossa voivat seuraavalla vuorolla rynnäköidä Slannin johtaman saurusyksikön takamukseen. Noh tulee aikanaan ammuntavuoro. Kaveri aikoo ampua trebutchetilla Slannia. Noh, kivi scatteroituu pegasuksiin tappaen 2 ja viimeinen panikoi ulos kentältä.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Kuutos edikan peli örkit vs chaos. Minun vihernahkani voittavat aloitusheiton (mikä sinällään on jo aika onnekasta), kämmivät parit animosityt ja siirtyvät parempiin asemiin. Ensimmäisellä magia-vuorolla minun puska-suurshamaanini castaa ensimmäisenä spellinään foot of gorkin vastustajan täyteen pumpattuun slaaneshin demoni prinssiin. Kolmella nopalla irresistible force, 6 hittiä, kaikki woundaavat ja vastustaja kusee kaikki diabolic splendour savensa -> 700 victory pointtia minulle ja vastustaja on luovuttamisen partaalla. Oppipahan laittamaan muniansa yhteen koriin :D Luonnollisesti massacroin hänen loput joukkonsa ja pelissä kävi myös niin omituinen asia, että yksi warpath osui jokaiseen hänen yksikköönsä ja en tiennyt pitäisikö minun seuraavaksi kohdistaa jalkaa omiin joukkoihini.
"I beat the internet. The end guy is hard."
tuli tikku

Viesti Kirjoittaja tuli tikku »

olin kerran pelaamassa gopoi vastaa ja kävipä jossain vaiheessa silleen että giant ja boar chariotti tuli mun high elf arsuja kylkeen ja mitäs siinä sitten kävikään. Boarchari ja giant tappavat yhteensä 8 (alunperin 10 arsua) ja tietenkin tupla 1 jos haluan jäädä paikoilleen ja mitäs sitten kävikään, sieltä sitten tulivat ne tuplat ja juuri oikeaan paikkaan, muuten oisivat päässeet mun bolttien ja toisen arsu joukon kimppuun :) ja samaisessa matsissa oli doom diver joka onnekkaan lentonsa ansiosta törmäsi minun lohikäärmeeseen (johon oltiin jo aikaisemmin ammuttu) ja tappoi sen. (tuurilla) Oli aika huono matsi mulle muutenkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”