Bannereita (ei mainosbannereita)
Bannereita (ei mainosbannereita)
Niin, kun/jos teette Bannereita, hahmoille (40K), tai rykmenteille (FB) maalatteko taustapuolenkin, vai jätättekö sen pohjavärin väriseksi?
Itse jätän ne taustanvärisiksi, ei minusta ole maalaamaan kahta samallaista kuvaa....
Voisitte myös laittaa linkkejä jos tiiätte joitain hienoja bannereita....
Itse jätän ne taustanvärisiksi, ei minusta ole maalaamaan kahta samallaista kuvaa....
Voisitte myös laittaa linkkejä jos tiiätte joitain hienoja bannereita....
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
voisit tehä jonkinlaisen "muotin" paperista ja sitten asetellasen paikalleen ja sitten maalata. silleen saisit niistä ainakin samanlaisia. ite en maalaile mitään bannereitä a)en osaa/viitsi b)miten tunget ironbreakerin alasin banneriin paperi lipun? ilman että tarttis soveltaa himmeit liima tonko systeemei.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
henk.koht. oon mieltyny paljon enemmän kaikenmaailman kalloihin sun muihin kaaosristeihin(väkipyörä!) mitä pojat kantelee ennemmin kun varsinaisiin lippuihin.
joskus olis kyllä tod. mielenkiintoista yrittää kankaasta (ohut pitäis olla, silkkiä tai jotain, pitäis kysyä paremmalta puolelta) väsätä lippuja, jos onnistuis vois olla varsin veikeen näkösiä. kokemuksia?
lienee parempi pistää tuonne konverttaus puolelle..
joskus olis kyllä tod. mielenkiintoista yrittää kankaasta (ohut pitäis olla, silkkiä tai jotain, pitäis kysyä paremmalta puolelta) väsätä lippuja, jos onnistuis vois olla varsin veikeen näkösiä. kokemuksia?
lienee parempi pistää tuonne konverttaus puolelle..
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Maalialla ja pensselillä? *mielestään kuullsotaa tyhmältä* Kyllä jos sillä siveltimellä levittää maalia paparille niin siitä kuvioita tulee, right? :-)Argon kirjoitti:miten nuo kvat saa noihin maalattua(en ole ikinä onnistunut :oops: )
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ja rypistelyn jälkeen vielä voi maalata vikat highlightit jos haluaa valonheijastuksia lippukankaasta imitoida.KMarkusV kirjoitti:
5. rypistele lippua sopivasti (mihin muotoon, riippuu ihan figusta)
Jag känner en bot
- Teonanacatl
Tässä on mun Blood Angelseille tekemäni banneri. Otin mallia vanhasta 2.ed. sääntökirjassa olevasta kuvasta ja piirsin A4:lle mallin siitä. Siihen viereen sitten maalasin tämän, koska lyijykynä olisi näkynyt sieltä maalin alta. Tykkäsin että onnistu ihan tyydyttävästi. 
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?