mitä waagh tarkoitaa?
mitä waagh tarkoitaa?
mitä se waagh!!! tarkoitaa?
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
Re: mitä waagh tarkoitaa?
Eipä se kai mitään sen ihmeempiä tarkoita. Örkkien sotahuutohan se on.
Oikeasti rajoittasit nyt vähän näitä topicejasi. Ei kaikesta mieleenjuolahtavasta tartte tehdä uutta topicia. Muokkaa joko jotain edellistä ketjuasi tai käytä hakua. Haulla olisit löytänyt vastaukset näihin kysymyksiisi helposti ja vaivattomasti.
Oikeasti rajoittasit nyt vähän näitä topicejasi. Ei kaikesta mieleenjuolahtavasta tartte tehdä uutta topicia. Muokkaa joko jotain edellistä ketjuasi tai käytä hakua. Haulla olisit löytänyt vastaukset näihin kysymyksiisi helposti ja vaivattomasti.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
-
General Eurond
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh on örkkien taika ja sotahuuto (myös 40k).
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Waaaaaagh! on örkkien muunnos sanasta WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Koska örkkien puhekieli eroaa ihmisten puhekielestä (yksinkertaisempaa ja muutenkin hieman erikoista) muuttuu örkkien suussa sana war Waaaagh!:ksi.
Koska örkkien puhekieli eroaa ihmisten puhekielestä (yksinkertaisempaa ja muutenkin hieman erikoista) muuttuu örkkien suussa sana war Waaaagh!:ksi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lihamestari
Ratovaari kirjoitti:Waaaaaagh! on örkkien muunnos sanasta WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Harmi vaan että tuota sinun höpötystäsi ei tue yksikään virallinen lähde.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Executioner
Villiörkien oma muunnos örkkikielestä koostuu täysin sanasta "waagh." 6th Edition Orcs and Goblins Armybook sanoo näin.
Niin sehän oli vain yksi villiörkkiheimo.Executioner kirjoitti:Villiörkien oma muunnos örkkikielestä koostuu täysin sanasta "waagh." 6th Edition Orcs and Goblins Armybook sanoo näin.
(Antaisitko sivunumeron tuohon kohtaan?)
- Executioner
77. Heimo vain, mutta suurin niistä. Muisti reistailee.Finet kirjoitti:Niin sehän oli vain yksi villiörkkiheimo.Executioner kirjoitti:Villiörkien oma muunnos örkkikielestä koostuu täysin sanasta "waagh." 6th Edition Orcs and Goblins Armybook sanoo näin.
(Antaisitko sivunumeron tuohon kohtaan?)
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Siis toihan oli se heimo, jonka jäsenet on saanut yliannoksen aurinkoa nuppiinsa. NE varjoisimmilla seuduilla elävät villiörkit osaavat kyllä muitakin sanoja (mutta tuskin kovin monta).
-Mikäpä pahan tappaisi?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse asiassa waaagh tarkoittaa sotaa, tappamista, aggressiota ym. Kaikki tärkeä örkien kielessä liitetään sanaan waaagh. Wanhempi versio on waaargh...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Sikarivaunu
40k:n örkkikirjassa waaagh käännetään myös 'tribe of'. Tähän voi tosin törmätä fabassakin, storm of chaoksen kampanjakirjassa kerrottiin waaagh Grimgorin sotasaavutuksista yms.
fail.
Se kirjotetaan kolmella A:lla!!! Se on osaksi ristiretkeä, osaksi muuttoa.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Aivan. 40K:ssa ja FaBassa "Waaagh! X" tarkoittaa suurta sotaretkeä, jossa X on siis koko poppoon Da Boss.Albifrons kirjoitti:Ei se mielestäni mitään Grimgorin heimoa tuossa tarkoita vaan Grimgorin johtamaa invaasiota.Sikarivaunu kirjoitti:...waaagh Grimgorin...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P