"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Juustokaaos vs LatD

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Limu jäillä

Juustokaaos vs LatD

Viesti Kirjoittaja Limu jäillä »

Vastassa ois yks kaaos äijä jolla on aina listassa 2 oblia, pumpattu DP ja noise marineita ja sokerina pohjalla defiler tai predator. Miten tämmösen juustosian voittaa kapisilla mutanteilla ja petturi-IG:llä? Se aina kusettaa mua joka pelissä esim: maugan raa ei voi tuhota defiä ja vesselin tuhoutuessa Greater demoni ei ota instabilityä vaan yhden woundin. Kaikki vinkit ovat tarpeen, kiitos jo etukäteen. Haluan antaa selkään sille apinalle.

PS:vastapelaaja kulkee nimellä Dráyh´en että terveisiä vaan säkille.
Juon limuni kylmänä. Lämpimänä se on pahaa.
daider
Viesti:

Re: Juustokaaos vs LatD

Viesti Kirjoittaja daider »

Vinkki 1: aina kun vastustajasi huijaa ota vasara ja lyö joku hänen figuistaan hajalle. Loppuu huijaaminen nopeaa.

Vinkki 2: Chaos Spawneja. Monta woundia, eivät karkaa, löyvät suht kivaa. Näillä on hyvä jumittaa DP.

Vinkki 3: Basiliskeja. Tekee Marsujen elämän vaikeaksi, samoin piilottelevan defin.

Vinkki 4: Infiltroivia pettureita Lascannon&Plasmagun kombolla. Tekee tuhoa 2+ armor saven porukoihin.

Vinkki 5: Mutantteja ja Gibbering Hordeja, isoja laumoja. Niitä ei niitata helpolla ja niihin jumii isompikin lauma. Lisäksi Mutantit ovat hyviä lisäwoundeja pumpatulle aspalle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Off-topic: Mistä nuo Lost and the Damned -armeijan säännöt löytää? Onko niillä oma codexi?
Vinkki 1 on hyvä. Käytän sitä itsekin ;).
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Warmaster91 kirjoitti:Off-topic: Mistä nuo Lost and the Damned -armeijan säännöt löytää? Onko niillä oma codexi?
Vinkki 1 on hyvä. Käytän sitä itsekin ;).

http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Ja lisää niihin mutantteihin bossit fisteillä ja aspiring champion fistillä niin kyllä ruumiita syntyy. Näillä hakataan jopa DP. Ja warhammer pelin PITÄISI olla reilua ja hauskaa eikä tyyliin "jos näet hänet, niin murskaa hänen pallinsa".
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
The Warmaster

Cool. Nää tyypit pitää siis ite converttaa?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Kyllä, siinä se suurin ilo on. Pääset muokkaamaan juuri sen näköisiä mutantteja kuin itse haluat. GW julkaisi EoT kamppanjan aikaan oman Tee-Se-Itse mutanttiboksinsa, jossa oli Catachan, Orkki, Chaos Mutations ja Zombie spruet. Mutta jokainen tekee mutantit moalla tyylillään.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Limu jäillä kirjoitti:Vastassa ois yks kaaos äijä jolla on aina listassa 2 oblia, pumpattu DP ja noise marineita ja sokerina pohjalla defiler tai predator. Miten tämmösen juustosian voittaa kapisilla mutanteilla ja petturi-IG:llä? Se aina kusettaa mua joka pelissä esim: maugan raa ei voi tuhota defiä ja vesselin tuhoutuessa Greater demoni ei ota instabilityä vaan yhden woundin. Kaikki vinkit ovat tarpeen, kiitos jo etukäteen. Haluan antaa selkään sille apinalle.

PS:vastapelaaja kulkee nimellä Dráyh´en että terveisiä vaan säkille.
Vai tälläisiä pelaajia mulla on vastassa, puhutaan selän takana eikä mitään uskalleta sanoa päin naamaa. Kasvokkainkin voi puhua, nakertaa, kun pitää tulla foorumille inisemään ja levittämään propagandaa. Ei todellakaan ole minun vikani jos et osaa kuunnella kun selitän säännöt. Yleensä näytän kodeksista sen säännön jos joku luulee, että huijaan.

Ensiksikään, en ole väittänyt ettei Maugan Ra voi tuhota Defileriä, en vain muistanut, että sillä on Rending. Sitä paitsi se oli tiimipeli ja olisit yhtähyvin voinut kysyä siltä toiselta, että mitä aseita milläkin on + sääntöjä. Minunko vikani on ettet itse osaa hoitaa asioitasi. Greateristä puhuttaessa olen aina selittänyt, että niin monta pistettä kuin niitten nopanheittojen summa menee yli LD:stä se ottaa woundia, ja niin olen pelannutkin aina. Et ehkä ole ymmärtänyt sitä, mutta minunko vikani se on, tarkista kodeksista jos epäilet jotain.

Sitä paitsi, jos nyt aletaan puhumaan kusetuksesta, niin itse en nähnyt sinun ottavan yhtään instabilityä omalle Unclean onillesi pelissä missä pelasit tällä kokoonpanolla mua vastaan. Hyvä peli se kuitenkin oli, enkä todellakaan pelannut tuollaisella juustolla mitä väität.

-Moro ^^
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Limu jäillä

Viesti Kirjoittaja Limu jäillä »

Kyllä säkki aina stoorin keksii.Sulla on muuten huono noppatuuri Säkki. Oblit otti pöpöistä woundin ja blaguet ei saanu tehtyä niihin mitään.
Juon limuni kylmänä. Lämpimänä se on pahaa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Dràyhèn kirjoitti: Hyvä peli se kuitenkin oli, enkä todellakaan pelannut tuollaisella juustolla mitä väität.
Jos tulkitset viestiä tarkemmin, voinet vilpittömästi myöntää käyttäjän tarkoittaneen asiaa yleisellä kannalla, eikä vain yhteen matsiin liittyen? Tämä siis näkemykseni sivusta katsoen, minun puolesta voitte jatkaa.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
The Warmaster

Anteeksi nyt että tungen riitapukarien väliin, mutta tuo ei ole mitään kusetusta. Jos et tiedä jotain sääntöä, ja kysyt toiselta, mitä se meinaa, voi olla hyvinkin suuri mahdollisuus, että henkilö, jolta kysyt ei muista sitä kokonaisuudessaan tai ei osaa selittää sitä niin että ymmärrät. Paras olisi vain itse lukea ne säännöt.

Yksi kaverini on hiukan samanlainen, hän lukee codexiaan useimmiten väärin, ja minun täytyy sitten pelin aikana aina lukea jokainen sääntö, jota hän käyttää, ja tulkata se oikein hänelle. Että silleen...
The Warmaster

sitä paitsi mitä pahaa juustoarmeijoissa on?
Drâyhèn

Warmaster91 kirjoitti:sitä paitsi mitä pahaa juustoarmeijoissa on?
Mitäkö pahaa? Tuollaiset ns. "juusto-armeijat" aiheuttavat joillekkin henkisiä vaikeuksia sen ylitepääsemisessä, eikä niitä vastaan ole mitä nähtävimmin mukava pelata.

Kellään tuskin on enää mitään lisättävää aiheeseen?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

Kannattaako pelata, jos on noin huonot välit? :D sopikaa riitanne. It's only a game, dudes!
The Warmaster

I agree. Eihän kaverin kanssa pelaamisessa ole mitään järkeä, jos kumpikin haluaa voittaa toisen millä keinolla hyvänsä.

Se on ihan oikeasti vain peliä. Ja peli on leikkiä. Ja höpö höpö höpö se on ihan höpö joka leikistä suuttuu...
Drâyhèn

Lancer-91 kirjoitti:Kannattaako pelata, jos on noin huonot välit? :D sopikaa riitanne. It's only a game, dudes!
Minä aikaisemmin kirjoitti:Kellään tuskin on enää mitään lisättävää aiheeseen?
Olisiko tuotakin pitänyt hiukan enempi miettiä ettei ihan yli hilseen mene, tarkoitin, että onko kellään enää mitään oikeasti asiaan liittyvää lisättävää.

Sitä paitsi, koko aihe oli puoliksi läpällä tehty itkuvirsi, että turha tuollaisiin asioihin on puuttua. ^^
Viimeksi muokannut Drâyhèn, Ke 20.06.2007 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Tuohon alkuperäiseen aiheeseen hieman. Eli aika ampuma painoitteinen on tuo vastustajasi armeija ja DP:n toimiessa vastapallona. Ei kuitenkaan mikään mahdoton armeija voittaa ampumakisassa eteenkään LatD:lla. Ne kun saavat joukkoihinsa leman russeja ja basiliskejä, jotka pesevät predat ja defilerit mennen tullen tehokkuudessaan (maksavatkin tietysti hieman enemmän). Jos vastustajan oblit ja DP ärsyttävät, niin ei hätää, saat ottaa niitä liittolaisina omiin joukkoihisi. Petturiella kannattaa aseistuksessa suosia lascannon-plasmagun yhdistelmää, kuten muutamat ovat jo hehkutelleetkin. Mutanit taas kannattaa pitää mahdollisimman halpoina hidden-fist alustana, joille on hyvä antaa vielä se aspi rerollattavalla moraalilla (ja fisitllä), jotta pysyvät kentällä vaikka kärsisivätkin raskaita tappioita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”