rohan
rohan
Pelaan siis rohanilla.pelaan aina kaveriini vastaa ja häviän aina,joten kertokaa mulle hyvä taktiikka mitä mä voisin käyttää et voittaisin
21x rohan warrior
9xriders of rohan
1xgamling whit royal standar of rohan(ratsain)
1xtheonder whit heavy armour and shield (ratsain)
1xEomer (jalan)
ps.laittakaa mulle mitä mä ostaisin seuraavaks
21x rohan warrior
9xriders of rohan
1xgamling whit royal standar of rohan(ratsain)
1xtheonder whit heavy armour and shield (ratsain)
1xEomer (jalan)
ps.laittakaa mulle mitä mä ostaisin seuraavaks
Re: rohan
Helpompaa olisi antaa vinkkejä jos kertoisit millä kaverisi pelaa ja suunnilleen millainen armeija hänellä on atm. Mikä tuntuu eniten aiheuttavan ongelmaa? Onko vihulla joku yksikkö tai yksikköjä joka aina tuhoaa sinut? Jne.
Perusvinkit pätee varmaankin:
- Pysy suojassa nuolilta.
- Kilvelliset miehet eturiviin ja keihäsmiehet takariviin.
- Suht yhtenäisenä muurina, jottei vihollinen pääse piirittämään mitään osaa joukoistasi
- Kuvan mukaista toimintaa harrastaen. Kilpimuurilla sitoo vihollisen ja chargettaa joko vihollisen kylkiin tai selustaan ratsuväellä.

Vihollisesta, maastosta, skenariosta jne. riippuen sitten monimutkaisempia kuvioita.
Perusvinkit pätee varmaankin:
- Pysy suojassa nuolilta.
- Kilvelliset miehet eturiviin ja keihäsmiehet takariviin.
- Suht yhtenäisenä muurina, jottei vihollinen pääse piirittämään mitään osaa joukoistasi
- Kuvan mukaista toimintaa harrastaen. Kilpimuurilla sitoo vihollisen ja chargettaa joko vihollisen kylkiin tai selustaan ratsuväellä.

Vihollisesta, maastosta, skenariosta jne. riippuen sitten monimutkaisempia kuvioita.
No se armeija ampuu toden näöisesti kovaa, joten yritä päästä nopeasti lähikseen. Itäläisillä on phalanx joten se on aika kova pala. Eomer ehdottomasti ratsaille. Voisit juustottaa kuten kaverisikin todennköisesti phalanxilla ja täysillä jousilla. Outriderit hepalla tai lippu pois ja jotain kivaa otat lopuilla pisteillä. Yritä päästä läpi vastustajan muurista muutamalla Heroic combatilla jotta hänen armeija rakoilee. Keskity haradien tappamiseen ja yritä saada armeija brokeniin.
-
Simpsons Friikki
Itse pelaan Itäläisillä ja en käytä falngia ( vastustajalla eturivissä melkein aina vahva hero), mutta jos kaverisi käyttää niin kannattaisin tuota kaksois riviä ja ratsut flankkiin tai jos voit niin taakse.
Suomen suurin Simpsons fani/friikki!
Ollut poissa sotavasarasta ja GW:stä yli vuoden...
Minut tunnettiin aikaisemmin Cirdan of the Heavenssina.
Ollut poissa sotavasarasta ja GW:stä yli vuoden...
Minut tunnettiin aikaisemmin Cirdan of the Heavenssina.
- Eöl the Dark Elf
Hmm, herot vaan tappelun tullessa eteen voittamaan parit fightit (<-Gamling tarjoilee mahtia combatteihin yms, eli gamlingia suojellen koko ajan) jolloin trapped tilanteita vihollisen eturivissä. Aluksi siis herot joukkojen takana suojassa nuolilta.miQ kirjoitti:No se armeija ampuu toden näöisesti kovaa, joten yritä päästä nopeasti lähikseen. Itäläisillä on phalanx joten se on aika kova pala. Eomer ehdottomasti ratsaille.
Voivoi, pakko tuollaisia kommentteja antaa, ei suotta outridereita kyllä se lippu auttaa muitakin, ja on hieno.Tiedä sitten falangin "juustoisuudesta". Ja juustotus ei ole mikään pakko, jos vaikka haluaa pelata tyylikkäillä & teemallisilla armeijoilla. Ja jos joku voittaa listani juustolistalla, se on täysin arvoton voitto (IMO), silloin voitolla on merkitystä jos listat on samalla viivalla tai (iso jos->)jos voittaa juustolistan hienolla listalla.miQ kirjoitti:Voisit juustottaa kuten kaverisikin todennköisesti phalanxilla ja täysillä jousilla. Outriderit hepalla tai lippu pois ja jotain kivaa otat lopuilla pisteillä.
Ja juusto on jotenkin ärsyttävä sana, keksikää parempi
Ja tuo taktiikka on muuten hyvä mutta entäs jos vihollisellakin on ratsuväkeä?
Ai niin, seuraavaksi Royal Guardia, tahi lisää ratsastajia.
Joo en ole normaalisti itsekkään mikään juustottaja (IMO). Ota joku hero saattueesta mukaan. Ja minun mielestä se lippu on edelleen turha koska se syö 100 pistettä ja pidättelee hyvä kapteenia koko pelin ajan. 8 ratsuväkeä, vain muutama body guard koska vastustajalla ei todennäköisesti ole muita kauhun kohteita kuin Khamul.
Kävisikö jogurtti?
-onpas sulla jogurtti pitoinen lista!
Kävisikö jogurtti?
Hanki Eomerille hevonen ja sitten mukaan vielä muutama ratsumies sekä Rohan Royal Guardeja jalkaisin ja heittokeihäin varustettuina. Jos vastustajasi taistelee planx-muodostelmassa niin sitten hyökkää sen kimppuun, joka puolelta; ratsuväellä selustaan ja jalkaväki hyökkää kilpimiesten kimppuun heittäen keihäänsä ensiksi, jämäukkeleilla hyökkää sivustoihin. Jätä jouset suosiolla pois jalkamiehiltä, mutta ratsastajille voit parille ottaa. Yritä saada paljon heittokeihäitä, muttei kaikille kumminkaan, sillä ne maksavat nykyään liikaa.
Voisitko kertoa vastustajasi joukoista enemmän eli mitä kaikkea tavaraa sieltä löytyy. Kertoisitko myös millä aseilla sinun Rohan warriorisi ovat aseistautuneet.
Voisitko kertoa vastustajasi joukoista enemmän eli mitä kaikkea tavaraa sieltä löytyy. Kertoisitko myös millä aseilla sinun Rohan warriorisi ovat aseistautuneet.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Eorl Nuori
Tai piimä?miQ kirjoitti:Kävisikö jogurtti?-onpas sulla jogurtti pitoinen lista!
No mutta asiaan. Royal Guardeja kannattaa hommata pari, sillä niillä on F4, joten eivät ole kauheassa pulassa, vaikka vastustajasi käyttäisikin phalanxeja. Ja jos haluat ottaa Gamlingin lipulla, pistä se kävelemään ja laita heppa Éomerille. Siten Gamling pysyy paremmin suojassa, ja Éomer saa charge- bonukset. Ja koita kiskoa jostain Éomerille kilpi.
Osaatko sanoa, onko vastustajallasi ratsuväkeä, ja mitä heroja hän omistaa? Olisi helpompi neouvoa, jos tietäisi vastustajan joukot
Viimeksi muokannut Eorl Nuori, Ma 25.06.2007 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muster of Rohan ei ehkä ole paras valinta, koska noita jalkamiehiä sinulla on jo ihan hyvä määrä. Ihan peliteknisesti paras vaihtoehto olisi varmaan hankkia ihan vaan lisää Riders of Rohaneita ja Royal Guardeja, ehkä lisää nimettyjä sankareita (Erkenbrad on ainakin ihan hyvä). Theoden's Host olisi ihan näppärän näköinen laajennus, mutta en ole varma, saako tuota Suomesta mistään.THEONDER kirjoitti:kumpi paketeista ois hyödyllisempi mulle the muster of rohan vai vallinat of rohan (tai joku vastaava)? onko tota Theodens Host - Set Army boxia tulos suomeen ,vai onko jo
Koitapas välillä päättää ihan itse, mitä haluat ostaa. Tällöin armeijasta tulee ainakin enemmän oman näköinen.
-Roope