Vampire countsit vastaan High elffit
Vampire countsit vastaan High elffit
Kerran, kun Vampyyrit olivat matkalla erääseen tiettyyn paikkaan, he kohtasivat High elf armeijjan täydessä varustuksessaan. Siitä alkoi suuri ja verinen teurastus. Vampyyrit olivat vahvimmillaan tuona päivänä. He teurastivat kaikki, jopa naiset ja lapset ja söivät heidän lihansa. Nykyään Elffit ja Vampire countsit ovat pahoja vihollisia toisilleen.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=83562 <--- Salamanteriprojektini
- Lihamestari
Re: Vampire countsit vastaan High elffit
Öööö......
Mikä tämä on?
Mikä tämä on?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Lihmatassu
No olisit edes sanonut että mulla on tylsää, tai että mulla on rabies, tai edes vääntänyt vitsiksi...... No, kai sen nielee noinkin.
Ja tänään sarjassamme "Sotavasaran käyttäjiä jotka joutaisivat saunan taakse: osa viisitoista"...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
-
Rotten sound
Ei nyt saa murskata tulevan taiteilian uraa vaan etsiä tekstistä hyviä asiota. Ainaksin oli hurjan pelottava ja raaka tarina.WHAM kirjoitti:Ja tänään sarjassamme "Sotavasaran käyttäjiä jotka joutaisivat saunan taakse: osa viisitoista"...
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
Eiköhän tämä riitä tästä.
Ketjun aloittajaa kehotan tutustumaan tarinankerronnan alkeisiin ja muita käyttämään sitä Ilmoitusnappia.
-Roope
Ketjun aloittajaa kehotan tutustumaan tarinankerronnan alkeisiin ja muita käyttämään sitä Ilmoitusnappia.
-Roope