"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maalin poisto ilman että ukko sulaa?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
veteraani

maalin poisto ilman että ukko sulaa?

Viesti Kirjoittaja veteraani »

Päivää taas,sotun käyttäjät ja lukijat. Toissa päivänä käteeni sattui huonosti maalattu figu ja jattelin että se joutaamaalin poistoon. Maalinpoistossa käytin vanhaa kunnon kynsilakanpoistoainetta. Figu oli ''lillunut'' kynsilakanpoistoaineessa jo vähän aikaa. Otin figun pois ja huomasin kauhukseni että figuni oli sulanut(huom. figu oli MUOVIA). Eli kuinka paljon ja miten käytän kynsilakanpoistoainetta,ettei joka aino huonosti maalattu figuni sula pois?
kiitos jo etukäteen :)
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Asdfghj

Re: maalin poisto ilman että ukko sulaa?

Viesti Kirjoittaja Asdfghj »

Vaihda kynsilakan poistoaine Fairy power sprayhyn. Toimii hyvin, eikä sulata figuja.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
veteraani

Kiitos vinkistä,Nyyppä,mutta miten sitä Firy power sprayta käytän?
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Asdfghj

Laita sitä esim. mukiin (itse ohennan hiukan vedellä) ja laita figut sinne n. puoleksi tunniksi-tunniksi. Sen jälkeen harjaat figuja vaikka hammasharjalla ja lopuksi huuhtelet vedellä. Kannattaa jättää power spray mukiin, niin sitä riittää useammaksi kerraksi.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
veteraani

Kiitos ja kumarrus :) Eli korkki pois ja neste mukiin figu sinne, odotellaan ja pyöritellään peukaloita 30 min -1h ja sitten harjataan niin että veri lentää ja sitten virkistävä suihku,noinko se meni?
Asdfghj

Juuri noin...
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Itse laitan figut johonkin kippoon ja suihkutan paksun kerroksen figun päälle.Sitten 4 päivän kuluttua vaan hammasharjalla harjaamaan maalit pois.Mitä pidempää annat sen fairyn figun päällä olla sitä paremmin maalit irtoavat.Itse en sitä koko purkkia koskaan ole täyttäny ( tulee kalliiksi , riippuu tietty miten paljon sitä ohentaa vedellä).
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

veteraani kirjoitti: Eli kuinka paljon ja miten käytän kynsilakanpoistoainetta,ettei joka aino huonosti maalattu figuni sula pois?
Kyllä se kynsilakanpoitoainekkin käy varsin hyvin, itsellä on tapana kastaa vaan jonkun vanhan hammasharjan harjakset kynsilakanpoistoaineeseen ja sillä sitten harjailla, nopeaa...
big or small,we loot it all.hmph..
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Muoviukkoihin ei kynsilakanpoistoainetta tai asetonia. Fairy Power spray tai jarruneste, joista ensimmäinen on se, jota nykyisin suosittelen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Kokeilin kaikkia mahdollisia kemikaaleja mitä kotoa löysin ja uskalsin figuihin käyttää. Oli klooria ja oli tärpättiä, mutta sitten testasin Fairyn Power Spräytä. Olin myyty. Puolituntia lillumista raa'assa voimasuihkeessa, ja maalit lähtivät kuin itsestäään. Metallifigulle ei tapahtunut mitään. Muovisella en ole vielä kokeillut, mutta tällä viikolla tarttis tekstailla sekin.
...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”