Hei olen aloitteleva WHFB:n harrastaja ja armeijakseni valitsin Dwarffit. Tässä olisi ensimmäinen army listini minkä olin tehnyt. Ehdotuksia/ mielipiteitä otetaan vastaan.
Lord
Dwarf Lord
Dwarf Handgun
Rune Of Fury
Rune Of Cleaving
Rune Of Stone
210pts
Heroes
Thane
Army Battle Standard
Rune Of Guarding
120 pts
Runesmith
Rune Of Spellbreaking
95 pts
Core:
20 Dwarf Warriors
Shields
Full Command
181 pts
20 Dwarf Warriors
Great Weapons
Full Command
201 pts
16 Thunderers
Full Command
249 pts
Special:
16 Ironbreakers
Full Command
Rune Of Stoicism
263 pts
Cannon
Engineer + Dwarf Handgun
Rune Of Reloading
120 pts
16 Slayers
Full Command
209 pts
16 Miners
Full Command
Steam Drill
226 pts
Rare:
Organ Gun
120 pts
2000 pts Dwarfs
Re: 2000 pts Dwarfs
Eikö kenelläkään ole mielipiteitä..?
-
hammerhero
okko ajatellu tehdä 2000 pisteen armeejaa?
Ainakin mun laskutaidon mukaan olet. eiks tos oo pisteit 1997??
P.S:Olisit voinut laitta ton yhtes määrän kyl itte.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pisteet on vähän siellä sun täällä väärin.
Lordi kaipaa jotain suojaa killingiä vastaan, jonka shieldbearerit hoitaa ihanasti. Handgunin voisi poistaa, et tee sillä kuitenkaan mitään. Runesmithille voisi antaa toisen ro spellbreckingin, ro stonen ja gw:n, jotta sekin tappaa jotain. Kilpi warrujen pitäisi maksaa 205p ja gw warrujen 225p. Voisit myös vaihtaa gw:n kilpiin, jotta ne kestävät. Resolla ne kuitenkin voittavat ja tällöin kestäminen olisi hyvä. Thunkuja voisi tiputtaa 4-6 ja commandi muusikkoa lukuunottamatta pois. Ironeita voisi ottaa 4 lisää, jotta on se yksi rankki lisää. Minerit ovat liian isokokoinen. Poista 8-10 ja jätä pelkästään muusikko. Ei ne kuitenkaan ehdi sinne keskelle tai jonnekin ajoissa M3:llaan, joten hoidetaan niillä se tykkikukkula. Ylijäämä pisteillä voisi yrittää saada gyro mukaan.
Ihan kiva muuten.
Lordi kaipaa jotain suojaa killingiä vastaan, jonka shieldbearerit hoitaa ihanasti. Handgunin voisi poistaa, et tee sillä kuitenkaan mitään. Runesmithille voisi antaa toisen ro spellbreckingin, ro stonen ja gw:n, jotta sekin tappaa jotain. Kilpi warrujen pitäisi maksaa 205p ja gw warrujen 225p. Voisit myös vaihtaa gw:n kilpiin, jotta ne kestävät. Resolla ne kuitenkin voittavat ja tällöin kestäminen olisi hyvä. Thunkuja voisi tiputtaa 4-6 ja commandi muusikkoa lukuunottamatta pois. Ironeita voisi ottaa 4 lisää, jotta on se yksi rankki lisää. Minerit ovat liian isokokoinen. Poista 8-10 ja jätä pelkästään muusikko. Ei ne kuitenkaan ehdi sinne keskelle tai jonnekin ajoissa M3:llaan, joten hoidetaan niillä se tykkikukkula. Ylijäämä pisteillä voisi yrittää saada gyro mukaan.
Ihan kiva muuten.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kiitän palautteesta, päivittelen joko tänään tai huomenna.
Ööh, no, topicissa lukee se 2000 pts, joten nyt taisi jommaltakummalta mennä jotain ohi..?hammerhero kirjoitti:okko ajatellu tehdä 2000 pisteen armeejaa?
-
hammerhero
Oho no, ei tullut huomattuu:)
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
(='.'=)
('.') ('.')