"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2 bsb kaaokselle

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Shamppa

2 bsb kaaokselle

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

tuli mieleen että voisiko kaaokselle ottaa kaksi battle standard beareria jos ottaa aspan ja wargorin... itse en keksinyt mitään joka tämän kieltäisi. mielipiteitä?
Heretic
Peliporukkavalvoja

Re: 2 bsb kaaokselle

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Hmmn, itse en antasi sillä kun otat vaikka HOC armeijan niin sen säännöissä sanotaan että yksi aspa voi olla bösbi tietyllä hintaa, on kyllä totta että voit ottaa tähän armeijaan joukkoja pedoista mutta vain petoarmeija( BOC) saa wargor-bösbin optiona. Tosin tämä on vain minun Mutuani....
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
chaos pete

Re: 2 bsb kaaokselle

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

Noh, tämä on taas tätä GW:n sääntöjenkirjoitusta. Eli, armeijassa saa olla vain yksi BSB, mikä selviää varsin hyvin, kun lukee vain Hordes- tai petokirjaa, tai mitä tahansa muuta armeijakirjaa.

Eli, itse todennäköisesti kieltäytyisin pelaamasta kahta BSB:tä vastaan, koska on aivan selvää, että Dessingers intent on, että BSB:itä on vain 1/armeija. Virhe johtunee siitä, ettei tuota olla ajateltu, kun kirjat on tehty eri aikaan..
Aivan sama, kuin se, että kutosedikassa olisi raahannut STANKIN kentälle Vampire Countseilla, 'koska säännöissä ei lue että vain Empire saa sitä käyttää'
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”