"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

large blast apua.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
möhkäle

large blast apua.

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

Noh johan on kumma, että kysyn kaikkea täältä, mutta mennään asiaan. Jos mun vindicatorissa on demolishercannon ja se on largeblast ja ap 2 jos saan taun 5 fire warriorii sen alle kokonaan ja saan osuttua ja vikalla heitolla saan yli ap:n kuoleeko ne kaikki???
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
O'snobba

Re: large blast apua.

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Fire warrujen sv on 4+ ja ap siinä large blastissä on 2 niin menee armorista helinällä läpi ja tappaa.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Yli AP:n? Häh? Siis AP2 menee palomiesten carapace armourista läpi niin että hups vaan. Tiedäthän miten AP toimii?
Eli.
Heität scatteria. Saat kaikki alle.
Heität woundia. Kaikki saavat woundin.
AP2 ei anna armour saveja. Kaikki kuolevat.

Edit: Antti oli lännen nopein.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
möhkäle

Darkmage7280 kirjoitti:Yli AP:n? Häh? Siis AP2 menee palomiesten carapace armourista läpi niin että hups vaan. Tiedäthän miten AP toimii?
Eli.
Heität scatteria. Saat kaikki alle.
Heität woundia. Kaikki saavat woundin.
AP2 ei anna armour saveja. Kaikki kuolevat.

Edit: Antti oli lännen nopein.
kitti darkmage solvasithan mua kakaraks, mutta kuopataan se noh kiitos vielä kerran.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Kuules nyt... sinä kehotit Viivakoodia haistamaan paskan. Ja vaikka en häntä tunnekaan, on hän auttanut monia aloittelijoita sellaisella kärsivällisyydellä että Gandhikin säpsähtäisi, minkä lisäksi on muutenkin produktiivinen ja asiallinen heppu. Haistattelu on sellainen käytöstä että se saa tuoppini kuohumaan yli. Sinun kutsumisesi kakaraksi ei ollut kieltämättä mitenkään kypsää käytöstä, mutta haistattelu on jo ihan omassa sfäärissään. Kaikki eivät tykkää Space Marineista, MONET eivät tykkää, minä mukaanlukien (vaikka kaaosmarsuja keräänkin), mutta se on hyväksyttävä ja se mielipide ihmisille suotava. Kaikki eivät tykkää Kaartista ja kaaosmarsuista, monet pitävät niitä juuston kahtena ääripäänä, enkä minäkään silti avaudu heille.

Jos on kysyttävää, minä autan (vähäisten) kykyjeni mukaan, mutta pidetään keskustelun taso asiallisena. Myönnän, itseäni kyrsii "hieman" jotkut aloittelijat jotka eivät omista codexia/sääntökirjaa ja tulevat tänne kalastelemaan sääntöjä Sotun omia sääntöjä lukematta, mutta täytyisi silti pysyä asialinjalla kaikkia käyttäjiä kohtaan.

Jatketaan, saamme elää.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
möhkäle

Darkmage7280 kirjoitti:Kuules nyt... sinä kehotit Viivakoodia haistamaan paskan. Ja vaikka en häntä tunnekaan, on hän auttanut monia aloittelijoita sellaisella kärsivällisyydellä että Gandhikin säpsähtäisi, minkä lisäksi on muutenkin produktiivinen ja asiallinen heppu. Haistattelu on sellainen käytöstä että se saa tuoppini kuohumaan yli. Sinun kutsumisesi kakaraksi ei ollut kieltämättä mitenkään kypsää käytöstä, mutta haistattelu on jo ihan omassa sfäärissään. Kaikki eivät tykkää Space Marineista, MONET eivät tykkää, minä mukaanlukien (vaikka kaaosmarsuja keräänkin), mutta se on hyväksyttävä ja se mielipide ihmisille suotava. Kaikki eivät tykkää Kaartista ja kaaosmarsuista, monet pitävät niitä juuston kahtena ääripäänä, enkä minäkään silti avaudu heille.

Jos on kysyttävää, minä autan (vähäisten) kykyjeni mukaan, mutta pidetään keskustelun taso asiallisena. Myönnän, itseäni kyrsii "hieman" jotkut aloittelijat jotka eivät omista codexia/sääntökirjaa ja tulevat tänne kalastelemaan sääntöjä Sotun omia sääntöjä lukematta, mutta täytyisi silti pysyä asialinjalla kaikkia käyttäjiä kohtaan.

Jatketaan, saamme elää.
No mutta mäkin oon alkamassa keräämään kaaos marsuja ja haistatelu loppuu nyt (naps!)
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

möhkäle kirjoitti:No mutta mäkin oon alkamassa keräämään kaaos marsuja ja haistatelu loppuu nyt (naps!)
Kunnes joku tulee ja sanoo Kaaos marsujen olevan ahneita sadistisia ihmisen irvikuvia, jotka möisivät äitinsä (elleivät ole jo myyneet) muutamasta bolter kudista.
möhkäle

Z7-852 kirjoitti:
möhkäle kirjoitti:No mutta mäkin oon alkamassa keräämään kaaos marsuja ja haistatelu loppuu nyt (naps!)
Kunnes joku tulee ja sanoo Kaaos marsujen olevan ahneita sadistisia ihmisen irvikuvia, jotka möisivät äitinsä (elleivät ole jo myyneet) muutamasta bolter kudista.
No nyt hillitsen itteni no sähän tiedät mitä ne on. Mietiskelin seuraavaa fanatickia missä järkätään jos on jossain lähiseudulla saattasin osallistua ;) ainiin osallistiutko tän vuoden fantsuun?? Ja tiiiätkö miillo on joku turnaus??
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Täältä löytyy tiedot tulossa olevista isoista turnauksista. Jos lähialueella on jossain figukauppa, niin sieltä kannattaa myös kysellä josko tietäisivät onko jotain pientä turnausta lähialueella tulossa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

sotu auttaa

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Samoin sotun "peliporukat" osiosta voi etsiä peliseuraa omalta alueelta ja sinne (ainakin minun alueellani) ihmiset ilmoittelevat paikallisista turnauksista ja suuremmista peli-illoista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”