Päätinpä pyöräyttää ensimmäisen FaBalistani, ja pistää sen tänne näytille. Parannus ehdotuksia saa antaa aivan vapaasti vailla rajoituksia, koska mitään figuista en ole vielä ostanut (krhm, itse asiassa en omista Army Bookia, enkä sääntistäkään, mutta maanantaina on toisin).Mutta nyt itse listaan:
Herot:
Saurus Scar-Veteran 85p.
Light Armour 2p.
Shield 2p.
GW 4p.
Jagulaari pöksyt 20p.
BSo Sotek 20p.
BSo Quetzl 15p.
=148p.
Skink Priest 65p.
Dispell Scroll 25p.
=90p.
Core:
15 Saurus Warrior 180p.
Musician 6p.
Shield
=186p.
12 Skink 72p.
12 Skink 72p.
Special
3 Terradons 105p. (näiden pisteistä en ole varma)
----------------------------------------
Total points: 673p.
Figuja: 44
Saurus Vetun pitäisin mielelläni listassa ja samoin Skinkit. Terradonit saatan vaihtaa Kroxigoreiksi, ja olen myös miettinyt Temple Guardien ottamista Sauruksien tilalle. Siksipä tahtoisin kuulla mielipiteenne listastani, ja siitä mitä kannattaa muuttaa.Myös "seuraavaksi sinun kannattaa ostaa"-viestit ovat tervettulleita.
Liskoja 700 pts.
-
Eorl Nuori
Liskoja 700 pts.
Viimeksi muokannut Eorl Nuori, Su 01.07.2007 20:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Liskoja 700 pts.
Skink priestillä liikaa taika esineitä. ota sille ennemmin pelkkä rulla/ power stone. näillä pisteillä sauruksille lippu
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Re: Liskoja 700 pts.
Todellakin cloak of feathers pois ja toinen taso maagille. Tiputa molemmista skinkkiyksiköistä kaksi pois kymmeneen mieheen. Näillä pisteillä champpa ja lippu sauruksille. Kroxigorit saattaisivat olla parempi valinta terradonien tilalle tämän kokoisessa listassa.