Crowmiren WM/H blogi(28.12.2008) Hordes alku&more

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Crowmire
Viesti:

Crowmiren WM/H blogi(28.12.2008) Hordes alku&more

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

Noniin, Figu-harrastukseni sai tuossa pari kuukautta sitten ison käänteen. Myin kaikki WHFB ja WH40K figuni pois, ja ostin warmachineen mercenaryja tilalle.

nyt olisi tarkoitus tähän blogiin kerätä kuvia koko projektin ettenemisestä, ihan kuin huippumaalarit konsanaan, vaikken nyt ihan sellainen ole.

Tavoitteena on yhtenäinen armeija, jossa olisi paljon pieniä ja helppoja konversioita ym. pikku elementtejä, joka irroittaa sen muista mercenary armeijoista ja joka olisi pelikäyttöön maalattu, mutta hyvä tasoisesti, menettämättä silti maalauksen rentoutta.
Okei, kuullostaa ehkä vähän hankalalta, mutta warmachinessa on se etu, että figuureja tarvitaan suhteessa vähän, ja yksiköt on pieniä, joten voi maalata yhtä figua suht antaumuksella, ilman että projektin eteneminen kärsii liikaa. kuitenkaan ihan älyttömään nysväykseen en jaksanut käydä ja se motivoi, kun saa jotain valmiiksikin joskus.

Edit: 18.8.2008
poistin ton to do listan, koska se tuppaa muuttumaan yhtenään, ja mainittakoon, että jokusen Circle of orboros figuurin hankin, ja niitäkin tähän blogiin on luvassa joskus lähitulevaisuudessa.

Tässä kaikki, mitä taähän asti tehty(pävitän kuvat aina):

mercs:
Kuva

Merkkari galleria: Täällä kaikki merkkari kuvat

Circle: (ryhmäkuva ottamatta vielä)

Hordes galleria:täällä kaikki Circle kuvat

ja uusimmat lähikuvat ketjun loppupuolella luonollisesti.
Viimeksi muokannut Crowmire, Su 28.12.2008 13:49. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Crowmire
Viesti:

lissee:

Magnus
Kuva

Eiryss
Kuva

Talon
Kuva

Renegades
Kuva

ja linkki albumiin, jossa on eri kuvakulmista
http://s132.photobucket.com/albums/q25/ ... armachine/

Cheers
Nefa

Viesti Kirjoittaja Nefa »

Kyllähän nuo figut ihan mainioita pelipöytä tasoksi ovat. Pitäisi itsekin maalata pikapikaa tuo Tau kolonna, kun rupesi jo jonkin aikaa sitten houkuttamaan warmachinen cryxit sen verran, että niistä teen varmaankin seuraavan pitemmän projektin. Tosin maalaustaso itselläkin aika alhainen, kun aloitin 8 vuoden tauon jälkeen harrastuksen uudelleen :)
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Mun mielestä noi on upeita, Hieno teema(vaikka aika yleinen) ja nuo savuefektit on upeita. Ihan hyvä maalaus taso,voittaa mun maalaustason.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Hienojahan nuo ovatkin.
Eniten jäi kaivelemaan tuo väriteema, vihreä ei TODELLAKAAN sovi minulle. ;)
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Hienojahan nuo, noista oikein tulvii tuo konemainen olemus. Itse pelistä mulla ei ole mitään hajua, mutta Talon ja Renegadesit näyttää varsin tyylikkäiltä. Tosta tulee jostain kumman syystä mieleen Manowarin biisi The Demon's Whip ;) . Mites muuten laitoit tuon savun pysymään pystyssä?
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Teräsvillasta on varmaan savut tehty?
Crowmire
Viesti:

itseasiassa savut on luonnonmustaa lampaanvillaa. Scumbag voi viedä kiitokset niistä "siskolleni".

kieritin villan päät ensin pitkulaksi, ja siihen taasen pyöritin palan greenstuffia päälle pieneksi palloksi. sitten sprayasin mustaksi, ja liimasin pallosta piippuihin

pientä trimmailua joutu liimauksen jälkeenki tekemään.

vielä lakka päälle, niin yllättävän kestävää tuli. saas nähdä, että miten käy kun kulettelee noita johonki turneisiin ym.

ja pesikselle vihjeenä, itse peli on loistava, ja siitä jopa löytyy ManOWar niminen yksikkö ;D ja munaa yhtä paljon.

noissa jäi tota kiiltoa ihan liikaa, laitoin kiiltolakan päälle mattalakkaa, mutta oli vissiit vähän liian herkkä liipasinsormi. pitänee lisätä vielä ohuempia kerroksia, niin jos saisi sen kiillon poies. esim, mustat highlightit ei näy juuri ollenkaan noissa kuvissa.
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Minkä takia Elyss on kalju?
En useasti ole kuulut kaljuista haltoista :P
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Tuska kirjoitti:Minkä takia Elyss on kalju?
kai sitä saa hiusmuotinsa itse haltijakin päättää..? Nättejä figuja,keep it up :)
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Anaheim kirjoitti:
Tuska kirjoitti:Minkä takia Elyss on kalju?
kai sitä saa hiusmuotinsa itse haltijakin päättää..? Nättejä figuja,keep it up :)

Saa tottakai, eikä erikoiset karva ratkaisut ole IK:ssa mitenkään ihmeellisiä, vai oletteko nähnyt parrakasta kääpötä IK:ssä?
Ioseistahan PP ei tarkoituksen mukaisesti ole juuri mitään kertonut, kuhan ihmettelin ;)
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Ravenous kirjoitti: ja pesikselle vihjeenä, itse peli on loistava, ja siitä jopa löytyy ManOWar niminen yksikkö ;D ja munaa yhtä paljon.
Jaahas, pitää varmaan sit hommata mun muille "heavy metal" Uniteille kaveriks noitakin jossain vaiheessa ;) . Toivon mukaan pääsen peliteknisistä ominaisuuksista perille omituisten pelien päivänä. Millos näitä tulee lisää? Blow Your Speakers!
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Crowmire
Viesti:

no sen verran IK maailman iosseista tiedetään, että retribution of Scryah(vai mikä lie oli), eli nämä mage huntterit, vihaavat ihmis-maageja, koska epäilevät näiden olevan syy viimeisen "elävän jumalansa" riutumiseen, eli magehunterit=hatia versio skinistä :D(mainittakoon että itse olen pitkätukkahippi, ettei tule väärinkäsityksiä) "ISÄNMAA(ios), USKONTO(Scryah), VÄKIVALTA(potkitaan ihmisvelhoja kadulla)"
ja figuhan on privateerpressin iron kindoms roolipeli sarjasta otettu proxy, halusin mies maghuntterin, ja haluan mieltää hahmoni omiksi charactereiksini, enkä "magnus the traitor, Eiryss the magehunter.." jne. lisäksi toi kalju elf oli jotenki tosi rock, pitkässä takissaan etc.

ja juuri olen työskentelemässä edellämainutulle suippokorvalle seuraa, nyss-, eli talvihaltia yksikön muodossa, ehkä ensiviikolla saisin valmiiksi ja kuvattua.

lisäksi on melkein maalattu gobber conversio, mikä tosin todennäköisesti näyttäytyy vasta seuraavassa mercenary armeijassa, pikku-veijari kun ei tahdo pitää pelkoaan kurissa magnuksen seurassa. mutta vonhan siitä ainakin jonku wip-kuvan laittaa.
Crowmire
Viesti:

Re: Ravenouksen Warmachine blogi(päivitystä tehty)

noniin, vihdoin päivitystä. se olisi nyt sitten reilu 500 pts tehtynä.
sään ollessa vähän harmaa, kuvatkin ovat sen mukaisia, mutta otan tässä parempia kunhan rupeaa ilmoja pitelemään taas. samalla päivitän ton kaikki kuvan.

pidemmittä puheitta: Nyss huntterit:
Edit: 18.10.2008, myin nyssit joskus pois, poistin kuvan.

nomad: Kuva

gorman di wulfe: Kuva

ja Reinholdt magnuksen vieressä:Kuva

enjoy(if you can)
Viimeksi muokannut Crowmire, La 18.10.2008 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kersu

Re: Ravenouksen Warmachine blogi(MEGA UPDATE!!! 500 pts valmis)

Viesti Kirjoittaja Kersu »

Jos tämä on sinun pelipöytätasoa, niin onnittelen. Jälki on todella hyvää. Yritä saada päivitystä mahdollisimman nopeaa, että pääsen ihastelemaan tuotoksia.
http://metallica-foorumi.com/index.php
Kaikki vähänkin raskaammasta musiikista kiinnostuneet tekemään käyttäjää ja keskustelemaan.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Tosi komeita, etenkin nyss hunterit. Nomadin miekka näyttää vähän oudolta. Pitäisi varmaan itsekkin yrittää saada 500p maaleihin niin voisi taas pelatakin joskus :).
moi
peukaloinen

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

Ravenous kirjoitti:...ihan kuin huippumaalarit konsanaan, vaikken nyt ihan sellainen ole.
Olen eri mieltä. Paljon.
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Mainiota jälkeä, etenkin savut tekivät vaikutuksen. Itsekin epäilen, että kuljetus voi vielä tuottaa tuskastumista, mutta aika näyttää.
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

Pirun tyylikkäitä. Näissä figuissa on tunnelmaa, mikä on saatu aikaan oikeilla värivalinnoilla ja maalaustyylillä.
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
Crowmire
Viesti:

päivitin "kaikki" kuvan, tosin siitä tuli vähän huono, kun osa jäi toisten taakse.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”