Francisco Vargas
Francisco Vargas
Pitkästä aikaa tuli taas kuvattua figuureita. Hommasin näitä uusia Hell Dorado -pelin miniatyyrejä, kun ovat nii kutkuttavan tyylikkäitä ja tässäpä ensimmäinen valmiiksi maalattu: Ranskalaiskapteeni Francisco Vargas, joka johtaa Eurooppalaisten sotajoukkiota Helvetin maille.
Erityisen tyytyväinen figuurissa olen tuohon viittaan ja teräs NMM:ään, joka nyt alkaa jo näyttää joltakin minin maalaamanani. Erityisesti oikean käden suojukset onnistuivat hyvin takapuolella ja miekasta tuli myös aika kivan näköinen. Kupari NMM:ssä on vielä vähän säätämistä omasta mielestäni. Tuota rinnassa olevaa ristiä tuli korjailtua moneen otteeseen, eikä se kyllä vielä kuvassakaan näytä kovin hääppöiseltä.
Alustassa olen pyrkinyt suhteellisen yksinkertaiseen kivikkoiseen maisemaan. Pelihän sijoittuu Helvettiin, joten mikään ruoho tai muu kasvillisuus ei alustaan oikein sovi. Tässä on sitten linkki kuviin:
Kuvat
Kaikenlainen kommentointi tervetullutta. Piakkoin saatte varmaan nähdä seuraavan maalausjonossa olevan miniatyyrin: kersantti Aidan Saint Jamesin.
-Roope
Erityisen tyytyväinen figuurissa olen tuohon viittaan ja teräs NMM:ään, joka nyt alkaa jo näyttää joltakin minin maalaamanani. Erityisesti oikean käden suojukset onnistuivat hyvin takapuolella ja miekasta tuli myös aika kivan näköinen. Kupari NMM:ssä on vielä vähän säätämistä omasta mielestäni. Tuota rinnassa olevaa ristiä tuli korjailtua moneen otteeseen, eikä se kyllä vielä kuvassakaan näytä kovin hääppöiseltä.
Alustassa olen pyrkinyt suhteellisen yksinkertaiseen kivikkoiseen maisemaan. Pelihän sijoittuu Helvettiin, joten mikään ruoho tai muu kasvillisuus ei alustaan oikein sovi. Tässä on sitten linkki kuviin:
Kuvat
Kaikenlainen kommentointi tervetullutta. Piakkoin saatte varmaan nähdä seuraavan maalausjonossa olevan miniatyyrin: kersantti Aidan Saint Jamesin.
-Roope
Re: Francisco Vargas
Noi kuvat on aika moista pikselimössöä. Voitko laittaa vähän parempia tilalle?
"Is it possible to dart aside and avoid a cannon ball?
Is it possible to grab an arrow in flight with one's hand?"
Is it possible to grab an arrow in flight with one's hand?"
Mulla ei linkki toiminu? Miksi?
-S
-S
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Kyllä minulla toimii, mutta pikselimössöä mikä pikselimössöä.Sukkapää kirjoitti:Mulla ei linkki toiminu? Miksi?
-S
Itsellä ainakin tarkkeni ku Operalla zoomasin kauemmaks, noin 20% kokoon. Ja tarpeeksi kuva kertoi vaikka silti vähän epäselvä oli: Todella hieno! Mutta yksityiskohtia on nyt vähän vaikee alkaa kehuun, kun näin pienessä kuvassa niitä ei juuri erota 
Kuvan laadusta en jaksa kommentoida, monet sen jo sanoivat. Mutta mistä näitä figuja saa Suomessa?
Hmmm, omalla koneella kuva näytti kyllä ihan ok. Pitääpä ottaa uudempia kuvia kunhan saan tuon toisen napin maaleihin. Tosiaan kun zoomaa vähän kauemmaksi niin saa paremmin selvää, ihan pelifiguksi on maalattu niin kaikkia yksityiskohtia ei ole edes yritetty millintarkasti maalata.
-Roope
Ei mistään. Kimppatilauksella tilattiin suoraan Ranskasta. Ei ole muille kielille koko pelikään edes ilmestynyt (muuna kuin fanikäännöksenä).taavetti kirjoitti:Kuvan laadusta en jaksa kommentoida, monet sen jo sanoivat. Mutta mistä näitä figuja saa Suomessa?
-Roope
Kyllähän se vähän mössöä on
Mutta mitä nyt selvää saan, varsin mukavan maanläheiset värit ja metallit ovat onnistuneita!
What's going on here? Back from the grave and crap.
Otin uudet kuvat tarkemmilla säädöillä. En nyt tiedä tuliko kovin paljoa parempi (pitää viedä kaverin kuvattavaksi, jos ei muuten saa hyviä
). Olin ehtinyt Franciscon lakkaamaan, mikä hieman haittasi kuvausta.
Maalasin myös Franciscolle kaveriksi tuon kersantti Saint Jamesin. Tässäkin hepussa metalleista tuli ihan kivan näköiset (vaikka takakuvassa kypärä näyttää aivan karsealta, kun black ink kiiltää...), mutta muuten häiskä ei kyllä ihan Franciscon tasolle pääse. Kasvoista tuli myös mielestäni aika kivat, mutta eivät nyt oikein kuvassa näy.
Sanokaahan saako kuvista nyt paremmin selvää ja kommentoikaa maalausta jos saa
.
-Roope
Maalasin myös Franciscolle kaveriksi tuon kersantti Saint Jamesin. Tässäkin hepussa metalleista tuli ihan kivan näköiset (vaikka takakuvassa kypärä näyttää aivan karsealta, kun black ink kiiltää...), mutta muuten häiskä ei kyllä ihan Franciscon tasolle pääse. Kasvoista tuli myös mielestäni aika kivat, mutta eivät nyt oikein kuvassa näy.
Sanokaahan saako kuvista nyt paremmin selvää ja kommentoikaa maalausta jos saa
-Roope
Na-ah, ei oikein. Olisi tosi kiva nähdä ihmisten maalaamina noita nappeja, kun niin näteiltä näyttivät Hell Doradon kotisivuilla, mutta noista ei kyllä ihan rehellisesti saa mitään selvää. Ei tiedä mikä karkeudesta on kuvien ja mikä maalauksen vikaa. Käy näyttämässä kaverillesi, josko saisit parempaa kuvamateriaalia. Nyt ei oikein onnaa, valitettavasti.Fängi kirjoitti:Otin uudet kuvat tarkemmilla säädöillä. En nyt tiedä tuliko kovin paljoa parempi (pitää viedä kaverin kuvattavaksi, jos ei muuten saa hyviä). Olin ehtinyt Franciscon lakkaamaan, mikä hieman haittasi kuvausta.
Sanokaahan saako kuvista nyt paremmin selvää ja kommentoikaa maalausta jos saa.
-Roope
- Tony_Peter
Nojoo, noita kuvia saa kyllä melko paljon pienentää että näyttävät hyvältä. Silti onhan nuo nyt ihan mukavaa pelipöytä tasoa. Kiva nähdä Hell Dorado nappeja täällä sotussakin. Toivottavasti näitä alkaa näkymään enemmänkin.
Mielestäni on kyllä hassua että aloitit tuon westerner poppoosi Vargasista ja Aidan Saint Jamesista. Itse ajattelin jättää juuri nuo kaksi nappia ryhmän viimeisiksi maalattaviksi figuiksi. Tällä hetkellä työn alla on kolme Arquebusieriä.
Mielestäni on kyllä hassua että aloitit tuon westerner poppoosi Vargasista ja Aidan Saint Jamesista. Itse ajattelin jättää juuri nuo kaksi nappia ryhmän viimeisiksi maalattaviksi figuiksi. Tällä hetkellä työn alla on kolme Arquebusieriä.