turnauksiin osallistuminen
- denied one
turnauksiin osallistuminen
niin kysyisin sitä että kannattaako turnauksiin osallistua?itse menen ensimmmäistä kertaa turun fanaticciin pelaamaan niin kannattaako?
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
-
vompovompatti
Re: turnauksiin osallistuminen
Jos tykkäät pelata uusien ihmisten kanssa niin tietenkin kannattaa. Homma on aivan itsestäsi kiinni.
Taloudellisesti reissu on varmasti tappiollinen.
Taloudellisesti reissu on varmasti tappiollinen.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Ei missään tapauksessa kannata. Turnauksissa ensikertalaisille naureskellaan avoimesti höhöttäen, heidän päälleen puetaan neonvihreät vaatteet ja heidän armeijansa nappeja piilotellaan ympäri turnausaluetta. Lisäksi ensikertalaiselle ei anneta pisteitä voitoista, ainoastaan häviöistä. Tällä varmistetaan etteivät "nyypiet" vahingossa pääse palkintopalleille.
No ei vaiskaan. Tottakai kannattaa. Siellähän sitä sitten näkee onko homma itselleen mieleistä vai ei.
No ei vaiskaan. Tottakai kannattaa. Siellähän sitä sitten näkee onko homma itselleen mieleistä vai ei.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Tottakai kannattaa mennä. Kaikki siellä on ollut joskus ekan kerran 
Itselläni ainakin turnaukset ovat olleet se tekijä joka on jaksanut pitää harrastuksessa mukana. Ilman niitä olisin lopettanut jo varmaan nelisen vuotta sitten. Jokaisellahan on joskus se ensiturnaus joten ei sitä kummemmin kannata stressata. Kysyy säännöistä ja muista asioista ja kokeilee oppia niin ensikerralla homma sujuu hieman paremmin. Suosittelen ehdottomasti!"