Olen miettinyt tälläistä:
Tomb Prince 106pts
light armour
great weapon
Liche priest 123pts
skeletal steed
16 Skeletal warrior 149pts
spears
shields
musician
3 chariots 120pts
2 pistettä jäi yli. Sanokaa jos on jotain korjattavaa
500pts Tomb Kingejä aloittelijalle
- Lihmatassu
Re: 500pts Tomb Kingejä aloittelijalle
armeija on laiton: charriotit ovat coreja vain jos armeijaa johtaa tomb kingi..
jos aijotte 500pts pelejä pelata, pelatkaa suosiolla bordel patrol, siinä kun ei tombilla tarvitse olla kuin liche priesti, kun tavallisesti pitäisi olla prinssi+ priesti.
Muutenkin, alle 1000pts pelit ovat tomb kingeille huonoja, kun täytyy aina olla 2 charrua, jotka jo alasti maksavat yht. sen 215pts
muuten lista näyttää hyvältä, itse tosin tiputtaisin spearit ja papilta skeletal steedin ja ottaisin sille hieratic jarin tai cloackin
jos aijotte 500pts pelejä pelata, pelatkaa suosiolla bordel patrol, siinä kun ei tombilla tarvitse olla kuin liche priesti, kun tavallisesti pitäisi olla prinssi+ priesti.
Muutenkin, alle 1000pts pelit ovat tomb kingeille huonoja, kun täytyy aina olla 2 charrua, jotka jo alasti maksavat yht. sen 215pts
muuten lista näyttää hyvältä, itse tosin tiputtaisin spearit ja papilta skeletal steedin ja ottaisin sille hieratic jarin tai cloackin
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Lihmatassu
Aaargh! Näin sitä käy kun aloittelija on. No mitkä on sitten sen border patrollin säännöt, jos se kerran on kätevämpi.
- Sikarivaunu
- Lihmatassu
Kiitoksia!