Ei onnistu, pitää psyykata ja muutenkin valmistautua iltapäivällä olevaa keikkaa varten. Ensi viikolla sitten sopii maanantaista perjantaihin joka päivä (paras olisi joskus kahden aikoihin, että kerkeää herätä :P).Captain Lucius kirjoitti:Kävisikö Calmarille peli tämän viikon lauantaina kello 12? Wh40k-pelikaveri perui tulonsa, joten minulla olisi nyt vapaa vuoro tuohon aikaan.
Mordheim - Ravenhill
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim - Ravenhill
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- Teonanacatl
Eli miten tuo nyt oli, tällä kierroksella vielä pelaa pienimmän ratingin omistaja ylimääräisen pelin?
Not So Rich Bastards Anymore-poppooni rating on 136. Voitinko bonusmatsin?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
Captain Lucius
Calmari: kävin nyt lyömässä varauksen ensi viikon perjantaille (taisi olla 6. päivä) kello 14->
Käykö tällainen järjestely?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Kenelläkään tuskin menee enää tuon sääl...heikommin, joten eiköhän poppoosi ole sen boonuspelin ansainnut.Slugger kirjoitti:Eli miten tuo nyt oli, tällä kierroksella vielä pelaa pienimmän ratingin omistaja ylimääräisen pelin?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Teonanacatl
Wohoo! DraSaa vastaanhan se oli? Kerkeätkö Drasa ensi viikolla miten pelaamaan? Miulla on aikalailla kaikki arkipäivät vapaata.Gilaelin kirjoitti:Kenelläkään tuskin menee enää tuon sääl...heikommin, joten eiköhän poppoosi ole sen boonuspelin ansainnut.Slugger kirjoitti:Eli miten tuo nyt oli, tällä kierroksella vielä pelaa pienimmän ratingin omistaja ylimääräisen pelin?
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Kaikki päivät käy mullekkin, aina kello 16 eteenpäin. Miten ois peli tiistaina?Slugger kirjoitti:Wohoo! DraSaa vastaanhan se oli? Kerkeätkö Drasa ensi viikolla miten pelaamaan? Miulla on aikalailla kaikki arkipäivät vapaata.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
- Teonanacatl
That's fine by me. Mie voin maanantaina käydä pöydän varamaassa, ellet itse ehdi ensin.DraSa kirjoitti:Kaikki päivät käy mullekkin, aina kello 16 eteenpäin. Miten ois peli tiistaina?Slugger kirjoitti:Wohoo! DraSaa vastaanhan se oli? Kerkeätkö Drasa ensi viikolla miten pelaamaan? Miulla on aikalailla kaikki arkipäivät vapaata.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Käy vain sie varaamassa, saattaa olla etten itse kerkee.Slugger kirjoitti:That's fine by me. Mie voin maanantaina käydä pöydän varamaassa, ellet itse ehdi ensin.
Juuri kävi ilmi, että minun pitää olla porukoitteni taloa ja koiraa vahtimassa perjantaiaamusta sunnuntaihin. Kävisikö mitenkään jo torstaina?Captain Lucius kirjoitti:Calmari: kävin nyt lyömässä varauksen ensi viikon perjantaille (taisi olla 6. päivä) kello 14->
-
Captain Lucius
Jos kehtaat käväistä Fantsussa viivaamassa "Antti 14 ->" -merkinnän yli varauslistasta ja siirtää kyseisen varauksen torstaille, niin mikä ettei. Itse kun en asu Joensuussa, niin kyseisen listan muokkaaminen tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.calmari kirjoitti:Juuri kävi ilmi, että minun pitää olla porukoitteni taloa ja koiraa vahtimassa perjantaiaamusta sunnuntaihin. Kävisikö mitenkään jo torstaina?Captain Lucius kirjoitti:Calmari: kävin nyt lyömässä varauksen ensi viikon perjantaille (taisi olla 6. päivä) kello 14->
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Ja lisää komplikaatioita: Minun pitää olla nykyisen kämppäni näytössä paikalla torstaina klo 14.00 eteenpäin (OVV iskee, kun uusi vuokralanen tulossa...). Eivät voineet sopivampaa aikaa sitten valita... Jättäisimmekö pelin suosiolla ensi viikon alulle? :|Captain Lucius kirjoitti:Jos kehtaat käväistä Fantsussa viivaamassa "Antti 14 ->" -merkinnän yli varauslistasta ja siirtää kyseisen varauksen torstaille, niin mikä ettei. Itse kun en asu Joensuussa, niin kyseisen listan muokkaaminen tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.calmari kirjoitti:Juuri kävi ilmi, että minun pitää olla porukoitteni taloa ja koiraa vahtimassa perjantaiaamusta sunnuntaihin. Kävisikö mitenkään jo torstaina?Captain Lucius kirjoitti:Calmari: kävin nyt lyömässä varauksen ensi viikon perjantaille (taisi olla 6. päivä) kello 14->
-
Captain Lucius
Sopiihan tuo. Jos kehtaat jossakin vaiheessa käydä kirjoittamassa varauksen fantsun listaan, niin olisin kiitollinen.
Juman kele...
Viime peli Mercenaryja vastaan meni... aivan helevetin hyvin. Oli jumalainen noppa tuuri ja sillee =)
Vastustajalla ei oikeen mikään menny putkeen ja sai vain kolme koiraa poikkeen pelistä, joista kyllä yksi kuolikin.
Ite poistin kaikki vastustajan miehet, kahta lukuun ottamatta poikkeen tappelu areenalta ja pidin vielä hyvin hallussa rakennuksiakin, joita piti pitää.
Täältä nousee noidanmetsästäjät... grrr...
Viime peli Mercenaryja vastaan meni... aivan helevetin hyvin. Oli jumalainen noppa tuuri ja sillee =)
Vastustajalla ei oikeen mikään menny putkeen ja sai vain kolme koiraa poikkeen pelistä, joista kyllä yksi kuolikin.
Ite poistin kaikki vastustajan miehet, kahta lukuun ottamatta poikkeen tappelu areenalta ja pidin vielä hyvin hallussa rakennuksiakin, joita piti pitää.
Täältä nousee noidanmetsästäjät... grrr...
Kohan kysäisen: onko nyt niin, että kaikki muut ovat jo pelinsä pelanneet, paitsi Calmari ja Lucius?
Voisin sitten vielä perään infota, että Peetu ja Toni eivät enää ilmeisesti ehdi pelata yhtään peliä ennen kuin lähtevät armeijaan, voisi minun puolestani olla hyvä sauma tähän väliin ottaa vastaan niitä uusia pelaajia, joista on enemmän tai vähemmän kovaan ääneen puhuttu. Ainakin Silvas täältä Utrasta päin on osoittanu kiinnostusta liittyä hilpeään joukkoon.
Ja koskapa kampanja ei pahemmin osoita kokoon kuivumisen merkkejä, ihmiset ovat yhä mukana ja kenenkään jengi ei lähentele vielä kriittisesti maksimitasoja, voinen huoletta sanoa, että kampanja jatkuisi tästä sitten vielä heinäkuun jälkeenkin, mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.
Joten, jos/kun päätämme jatkaa kampanjaa vielä tästä, sopiiko ihmisille, että otamme mukaan kaksi lisäpelaajaa, jos halukkaita kerran on?
Voisin sitten vielä perään infota, että Peetu ja Toni eivät enää ilmeisesti ehdi pelata yhtään peliä ennen kuin lähtevät armeijaan, voisi minun puolestani olla hyvä sauma tähän väliin ottaa vastaan niitä uusia pelaajia, joista on enemmän tai vähemmän kovaan ääneen puhuttu. Ainakin Silvas täältä Utrasta päin on osoittanu kiinnostusta liittyä hilpeään joukkoon.
Ja koskapa kampanja ei pahemmin osoita kokoon kuivumisen merkkejä, ihmiset ovat yhä mukana ja kenenkään jengi ei lähentele vielä kriittisesti maksimitasoja, voinen huoletta sanoa, että kampanja jatkuisi tästä sitten vielä heinäkuun jälkeenkin, mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.
Joten, jos/kun päätämme jatkaa kampanjaa vielä tästä, sopiiko ihmisille, että otamme mukaan kaksi lisäpelaajaa, jos halukkaita kerran on?
- Teonanacatl
"Isä, menetimme Jonin ja kaksi toveria lisää jotka lähtivät kanssamme Marienburgista. Lisäksi Karl ja veli Lorenzo ovat vaurioittaneet jalkansa pahasti." Franz sanoi.
"Kaaoksen mutantteja! Tuolla! Aa, se iski silmääni! Ai se olikin vain roska... Lohikäärme!" veli Lorenzo kiljui ja parkui samalla ravaten ympäri leiriä, pään kääntyillessä eestaas mielipuolisesti.
"Eikä jalkavamma ollut hänen ainoa haavansa."
"Me emme voi perääntyä nyt! Perääntyikö Sigmar taistellessaan örkkejä vastaan? Ei! Perääntyikö Magnus demonien ja barbaarien piirittäessä hänen joukkonsa? Ei! Me emme peräänny! Sankarit eivät peräänny!" Otto karjui Franzille.
"Isä!" paikalle nilkuttanut Karl parkaisi. "Isä, sinä et ole Sigmar, etkä sankari! Olet vain maustekauppias Marienburgista. Me emme pärjää! Ei tämä ole samanlaista kuin kirjoissa. Täällä on kaikkialla likaista, enkä ole päässyt peseytymään moneen viikkoon. Olemme eläneet rotilla kolme päivää! Isä, lähdetään kotiin."
"Anna minun miettiä asiaa yön yli." Otto mutisi partaansa.
Seuraavana päivänä, leiri oli tyhjä. Vain rotat ja korpit juhlivat Oton kylmällä ruumiilla.
Marienburgin rikkaat pojat eivät kestäneet Ravenhillin raakaa meininkiä. Mutta uusi warband nousee vielä! Kunhan jaksan raapustaa sen.
"Kaaoksen mutantteja! Tuolla! Aa, se iski silmääni! Ai se olikin vain roska... Lohikäärme!" veli Lorenzo kiljui ja parkui samalla ravaten ympäri leiriä, pään kääntyillessä eestaas mielipuolisesti.
"Eikä jalkavamma ollut hänen ainoa haavansa."
"Me emme voi perääntyä nyt! Perääntyikö Sigmar taistellessaan örkkejä vastaan? Ei! Perääntyikö Magnus demonien ja barbaarien piirittäessä hänen joukkonsa? Ei! Me emme peräänny! Sankarit eivät peräänny!" Otto karjui Franzille.
"Isä!" paikalle nilkuttanut Karl parkaisi. "Isä, sinä et ole Sigmar, etkä sankari! Olet vain maustekauppias Marienburgista. Me emme pärjää! Ei tämä ole samanlaista kuin kirjoissa. Täällä on kaikkialla likaista, enkä ole päässyt peseytymään moneen viikkoon. Olemme eläneet rotilla kolme päivää! Isä, lähdetään kotiin."
"Anna minun miettiä asiaa yön yli." Otto mutisi partaansa.
Seuraavana päivänä, leiri oli tyhjä. Vain rotat ja korpit juhlivat Oton kylmällä ruumiilla.
Marienburgin rikkaat pojat eivät kestäneet Ravenhillin raakaa meininkiä. Mutta uusi warband nousee vielä! Kunhan jaksan raapustaa sen.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Kannatan edelleen kamppanjan jatkamista ja kaikki uudet pelaajat toivotan myös tervetulleeksi.Gilaelin kirjoitti:Kohan kysäisen: onko nyt niin, että kaikki muut ovat jo pelinsä pelanneet, paitsi Calmari ja Lucius?
Calmari ja Lucius pelaavat pelinsä, kun ehtivät, mutta mikä on muiden laita? Moniko pari ei ole vielä peliään pelannut? Jos tilanne ei ole liian huolestuttava, voisi ryhtyä pikkuhiljaa arpomaan uusia pareja tällä suunnalla.
Mie olen vielä vähän sekasin kampanjan menosta, kun vasta palasinjoensuuhun, mutta ehdotan edelleen että siirryttäisiin rohkeasti Haaste-systeemiin. Uusia pareja on käytännössä mahdotonta arpoa, ja niistä uusien sumpliminen on aina vaikeaa. (Eli vaikka maksimi 1 peli/vko)
Oikeastaan.. Hei nyt keksin! Siirrytään haastesysteemiin, niin ei tarvitse enää minunkaan miettiä, kuka on ketäkin vastaan pelannut. Että olen neroTas kirjoitti: mutta ehdotan edelleen että siirryttäisiin rohkeasti Haaste-systeemiin. Uusia pareja on käytännössä mahdotonta arpoa, ja niistä uusien sumpliminen on aina vaikeaa. (Eli vaikka maksimi 1 peli/vko)
Tämä nyt kuitenkin vaatii sitten sitä, että oikeasti ihmiset kävisivät heittämässä ne tuloksensa tänne, että tiedetään, kuka pelaa ketäkin vastaan, milloin on kukin viimeksi pelannut ja missä vaiheessa suurin piirtein ihmisten jengit ovat. Lisäksi olisi kiva tietää, ovatko pari hieman hiljaisempaa kaveria, lähinnä Hane ja Mure vielä mukana Ravenhillissa?
Jep, ottaako Topi haastetta vastaan? Me ei olla vissiin koko kampanjan aikana vielä toisiamme mätetty.
- Teonanacatl
Niin notta miten oli niiden uusien pelaajien mukaantulo? Onko niitä milloin tulossa?
Ja itse olen tainnut pelata kaikkia muita vastaan, paitsi Shamaania, Runea ja Stone Fistia. Eli jos joku teistä kerkiäisi uutta Reiklanders-poppoota vastaan rähisemään?
Ja itse olen tainnut pelata kaikkia muita vastaan, paitsi Shamaania, Runea ja Stone Fistia. Eli jos joku teistä kerkiäisi uutta Reiklanders-poppoota vastaan rähisemään?
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra