Haluaisin kysyä teiltä että onko tuosta kyseisestä figusta hyötyä Khornea vastaan? Ainakin statsit näyttävät mukavilta. Okei, hän on Special Character, ottaa Lord sekä Hero Choicen, kuluttaa 780pts.
Kiitos, te kokeneemmat!
Thorgrim Grudgebearer?
- Viiksivallu
Re: Thorgrim Grudgebearer?
Lähiksessä siitä on hyötyä, jos vain pääsee sinne asti. Kuningas löy niin kovaa, että kukaan ei halua sen kanssa lähikseen ja sen takia sen on varmaan aikasta turha. Tavallinen kääpiö loordi/sankari Mro alaric the madilla on yhtä hyvä ainakin mielestäni ja sitä ei osaa pelätä sitä.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- Mahtipakarat
Kuten eräs kaverini minulle niin hyvin sen kiteytti... Onhan se hyvä mutta sillä on movement 3!! (tosin 6 jos marssii)
Saahan sen liikkumaan strollazilla ja alasimella, mutta strollaz on kerta käyttöinen ja alasimen saa vasta 3k peleihin.
Mielestäni perus kääpiö lordista saa pumpattua ihan tarpeeksi pelottavan ja kestävän, sitten se maksaa vain sen noin 300pts maksimissaan.
Eli minun mielestä onhan se hienon näkönen siinä kanootissaan, mutta lordi über kamoilla on parempi (vaikka sekin on monelle kääpiö pelaajalle liikaa.)
Saahan sen liikkumaan strollazilla ja alasimella, mutta strollaz on kerta käyttöinen ja alasimen saa vasta 3k peleihin.
Mielestäni perus kääpiö lordista saa pumpattua ihan tarpeeksi pelottavan ja kestävän, sitten se maksaa vain sen noin 300pts maksimissaan.
Eli minun mielestä onhan se hienon näkönen siinä kanootissaan, mutta lordi über kamoilla on parempi (vaikka sekin on monelle kääpiö pelaajalle liikaa.)
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
-Lord Borak The Despoiler.
- Half-breed
Onhan se peruslordi satakertaa parempi valinta, kuin jokin spessu, mutta kyllä tälle Khornea vastaan käyttöä löytyy. Kaveri kuitenkin pieksee mitä vain Khorne saa tätä vastaan ja kiitos Frenzyn tätä kaveria on hiukkasen vaikeampi vältellä.
Itse tosin en kaveriin koskisi pitkällä tikullakaan.
Itse tosin en kaveriin koskisi pitkällä tikullakaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.