Sanon sulle WAAAGH, ystävälle WAAAGH...
Sanon sulle WAAAGH, ystävälle WAAAGH...
...WAAAGH sanon teille kaikille!
Mihin ne lootat jäi? o_O
5 peliä olen nyt peluuttanut wyvernilordia huonolla menestyksellä. Wyverni on ollut törkeä alisuorittaja, lähinnä järkyttävän huonon noppatuurini takia. Ei lordikaan ole sen paremmin osannut. Hävinnyt pariin otteeseen yhdellä resolla (muusikko) vaikka on itse chargannut. Enkä ole mihinkään blokkiin edestä sillä mennyt.
Pudotin rullakuskin+2 gobbo heroa (kärry+susi ja kivat taikavermeet) ja tällä kertaa on maagit mukana tuomassa joko Bash 'Emin tai Waaaghin kautta osumisapua lordille ratsuineen.
Characters:
Orc Warboss 416 Pts
-Spear
-Light Armour
-Martog's Best Basha
-Warboss Imbad's Iron Gnashas
-Enchanted Shield
-Warboss Um's Best Big Boss At
Wyvern [200] Pts
Mulle on myös ehdoteltu Savagea saappailla+pigstikkalla, mutta silloin pitäisi pamauttaa blokkeihin edestä, jotta saisi pigstikkasta kaiken ilon irti. Näkisin kuitenkin killing blowin paremmaksi, sillä ritaritkin kaatuisi kivasti.
Orc Shaman 150 Pts
-Level 2
-Dispel Scroll
-Power Stone
Orc Shaman 150 Pts
-Level 2
-Dispel Scroll
-Power Stone
Orc Shaman 145 Pts
-Level 2
-Power Stone
-Nibbla's Itty Ring
Sormus on kiva, voi vaihtaa tietty power stoneen.
Core:
5 Goblin Wolf Riders 76 Pts
-Spear
-Short Bow
-Musician
-Spear
-Short Bow
-Musician
-Spear
-Short Bow
-Musician
5 Goblin Spider Riders 76 Pts
-Short Bow
-Musician
Jätin blokit ihan suosiolla pois, jotta listan muut osat pysyisivät lordin mukana. Ei oikein ollut sitten muuta tarjolla kuin fast cavalryä.
Special:
6 Savage Boar Boyz 171 Pts
-Spear
-Shield
-Standard
-Musician
8 Squig Hoppers 120 Pts
Wolf Chariot 63 Pts
-extra crew
2 Spear Chukka 70 Pts
Nämä voisi vaihtaa ehkä toiseen gobbo kärryyn, vaikka ampuminenkin on ihan kivaa eikä maksa paljon.
Rare:
Giant 205 Pts
Giant 205 Pts
Lähinnä figujen puuteessa pääsi isot pojat mukaan. Ainakin on vastustajalla päänvaivaa 3 terroristista. Diveria olen käyttänyt 2 chukan lisänä ja olen ollut tyytyväinen. Wagoneita ei vielä ole ja peikot on turhan epäilyttäviä.
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 43!!!
Total Army Cost: 1999
(otsikko ei ole oma käsialaa)
Mihin ne lootat jäi? o_O
5 peliä olen nyt peluuttanut wyvernilordia huonolla menestyksellä. Wyverni on ollut törkeä alisuorittaja, lähinnä järkyttävän huonon noppatuurini takia. Ei lordikaan ole sen paremmin osannut. Hävinnyt pariin otteeseen yhdellä resolla (muusikko) vaikka on itse chargannut. Enkä ole mihinkään blokkiin edestä sillä mennyt.
Pudotin rullakuskin+2 gobbo heroa (kärry+susi ja kivat taikavermeet) ja tällä kertaa on maagit mukana tuomassa joko Bash 'Emin tai Waaaghin kautta osumisapua lordille ratsuineen.
Characters:
Orc Warboss 416 Pts
-Spear
-Light Armour
-Martog's Best Basha
-Warboss Imbad's Iron Gnashas
-Enchanted Shield
-Warboss Um's Best Big Boss At
Wyvern [200] Pts
Mulle on myös ehdoteltu Savagea saappailla+pigstikkalla, mutta silloin pitäisi pamauttaa blokkeihin edestä, jotta saisi pigstikkasta kaiken ilon irti. Näkisin kuitenkin killing blowin paremmaksi, sillä ritaritkin kaatuisi kivasti.
Orc Shaman 150 Pts
-Level 2
-Dispel Scroll
-Power Stone
Orc Shaman 150 Pts
-Level 2
-Dispel Scroll
-Power Stone
Orc Shaman 145 Pts
-Level 2
-Power Stone
-Nibbla's Itty Ring
Sormus on kiva, voi vaihtaa tietty power stoneen.
Core:
-Spear
-Short Bow
-Musician
-Spear
-Short Bow
-Musician
-Spear
-Short Bow
-Musician
5 Goblin Spider Riders 76 Pts
-Short Bow
-Musician
Jätin blokit ihan suosiolla pois, jotta listan muut osat pysyisivät lordin mukana. Ei oikein ollut sitten muuta tarjolla kuin fast cavalryä.
Special:
6 Savage Boar Boyz 171 Pts
-Spear
-Shield
-Standard
-Musician
8 Squig Hoppers 120 Pts
Wolf Chariot 63 Pts
-extra crew
2 Spear Chukka 70 Pts
Nämä voisi vaihtaa ehkä toiseen gobbo kärryyn, vaikka ampuminenkin on ihan kivaa eikä maksa paljon.
Rare:
Giant 205 Pts
Giant 205 Pts
Lähinnä figujen puuteessa pääsi isot pojat mukaan. Ainakin on vastustajalla päänvaivaa 3 terroristista. Diveria olen käyttänyt 2 chukan lisänä ja olen ollut tyytyväinen. Wagoneita ei vielä ole ja peikot on turhan epäilyttäviä.
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 43!!!
Total Army Cost: 1999
(otsikko ei ole oma käsialaa)
- Mahtipakarat
Re: Sanon sulle WAAAGH, ystävälle WAAAGH...
Warbossillasi on spear ja martog's best basha joista se ei voi käyttää spearia että se pois. Säästät huimat 3pistettä.
Älä vaihda Nibbla's 'itty ringiä powers stoneen ja chukkia toiseen kärriin vaan pidä ne näin.
Warbossia en myöskään vaihtaisi savageksi koska sen frenzyn ansiosta et saa juuri päättää minne se menee.
En oikein osaa sanoa tästä armeijasta paljoakaan kun itse pelailen lähes täysin erilaisella orcs&goblins listalla.
Älä vaihda Nibbla's 'itty ringiä powers stoneen ja chukkia toiseen kärriin vaan pidä ne näin.
Warbossia en myöskään vaihtaisi savageksi koska sen frenzyn ansiosta et saa juuri päättää minne se menee.
En oikein osaa sanoa tästä armeijasta paljoakaan kun itse pelailen lähes täysin erilaisella orcs&goblins listalla.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Noh, onhan sillä 20" tuuman liike, että ei se pakosti sitä pulua tai fast cavarlyä seuraa sinne kentänlaidalle. Keihäskin on varmaan sen takia mukana, jos best basha sattuu hajoamaan jonkun toimesta.Mahtipakarat kirjoitti:Warbossia en myöskään vaihtaisi savageksi koska sen frenzyn ansiosta et saa juuri päättää minne se menee.
Eipä tätä pahemmin tarvitse alkaa muuttelemaan. Toivottavasti jatkossa Wywe alkaa toimimaan.
El edit: Niin ja on se Alfred Jkwak on hyvä ohjelma.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minä ottaisin kärryn JA chukat pois, niiden tilalle toinen 8x Squig Hoppers -yksikkö. Tuossa meinaan on välineitä isojen möhköjen tappoon, eikä ne max 12 single shottia (jos ovat ehjinä koko pelin ajan) huonolla BS:llä ole niin valtavan iso juttu. Yhdestä hopperyksiköstä pääsee melko vaivattomasti eroon, mutta kahdessa tulee jo hiki - ainakin minulle tulisi. Siinä edellisessä pelissä (niin tosiaan, pelasin tätä listaa vastaan ja hävisin minorilla) mun arkkimaagi olis melko varmasti heittänyt veivinsä varhain jos sieltä olis hyppiny KAKSI hopperiporukkaa samaan aikaan silmille (olisin luultavasti päässyt toisesta eroon).
No, minun mielestä se yksinäinen kärry on vähän orpo viritys. Muuten tuo lista on kyllä mielenkiintoinen ja sitä vastaan oli ILO pelata! Tosin pidän O&G:sta muutenkin, ties vaikka joskus aloittaisin sen toisena armeijana - en usko sen olevan juuri helpompi mitä HE, syyt ovat tietysti toiset.
No, minun mielestä se yksinäinen kärry on vähän orpo viritys. Muuten tuo lista on kyllä mielenkiintoinen ja sitä vastaan oli ILO pelata! Tosin pidän O&G:sta muutenkin, ties vaikka joskus aloittaisin sen toisena armeijana - en usko sen olevan juuri helpompi mitä HE, syyt ovat tietysti toiset.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Kova jätkä olet, jos maagit ovat hengissä vielä kolmannella vuorolla.
Multa kuoli maagit viimeisellä vuorolla noita vastaan, enkä ole kova jätkä - häviän suurimman osan peleistäni helffeillä. 2lv maagi tais kuolla vuorolla 5.. kun nyt oikein muistelin, Finet saattaa muistaa paremminsaimon kirjoitti:Kova jätkä olet, jos maagit ovat hengissä vielä kolmannella vuorolla.
20+D6! Waaaghin voi aika huoletta julistaa silloin kun pomo näyttää tarvitsevan lisämatkaa. Muut eivät siitä kuitenkaan hyödy (ei rankkeja/bossia).El Capitan kirjoitti:Noh, onhan sillä 20" tuuman liike, että ei se pakosti sitä pulua tai fast cavarlyä seuraa sinne kentänlaidalle. Keihäskin on varmaan sen takia mukana, jos best basha sattuu hajoamaan jonkun toimesta.
Yksinäinen gobbokärry on kyllä aika helppo poistaa, mutta kaksiin hoppereihin ei figut riitä (vielä).Foo bar kirjoitti:Minä ottaisin kärryn JA chukat pois, niiden tilalle toinen 8x Squig Hoppers -yksikkö.
Tarkoitiko tämän minulle vaiko Foobarille? Mikäli oli minusta kyse, niin olen vähän samaa mieltä siitä ettei taikureita saa kovin hyvin piiloon. Viime pelissä kävi hyvin, että metsää oli tarjolla ekalla vuorolla. Fast cavalrystä ja koneista saa tosin hätätilassa hieman ampumasuojaa. Vai pitäisikö ottaa blokkeja, jotta voisi tulla suhteellisen turvassa lähemmäs taikomaan?saimon kirjoitti:Kova jätkä olet, jos maagit ovat hengissä vielä kolmannella vuorolla.
Sinulle joo tarkoitin. Kolme maagia sulla listassa ja tasan 7 paikkaa, jonne ne saa tungetta. Niistäkin viisi on ratsuväkiyksikköä. Metsätkään ei auta loputtomiin, joten jotain pitää saada minne nuo piilotat, ja sen homman blokit hoitavat parhaiten.
Nojoo, perus pojat shieldeillä vissiin olisi ne kätevimmät, hyötyisivät kenun Waaaghistakin. Tai sitten ihan vain ngobboja med fanatics. Mutta mistä pisteet?
Lootat tarvitsisivat mielestäni chariotteja tueksi, pudottamalla jätit ja yhdet sudet saisin 2x25 örkkiä kilvillä + fc ja 3 pump wagonia. Toimisiko?
Lootat tarvitsisivat mielestäni chariotteja tueksi, pudottamalla jätit ja yhdet sudet saisin 2x25 örkkiä kilvillä + fc ja 3 pump wagonia. Toimisiko?
Se on lähinnä hämäykseksi, mutta ei tietenkään pakollinen. Haluaisitko kertoa mitä hyödyn tästä 3 pisteen säästämisestä?Mahtipakarat kirjoitti:Warbossillasi on spear ja martog's best basha joista se ei voi käyttää spearia että se pois. Säästät huimat 3pistettä.
Toisen jätin pudottaisin itse ihan suosiolla. Tilalle sitten pari yksikköä Night Gobboja muutamalla fanaatikolla. Yksinäinen örkkiyksikkö vaikuttaa aika ankealta valinnalta muuten nopeaan listaan. Jäävät muista jälkeen ja on helppo käydä hakemassa jollain nopealla pois. Ngobot puolestaan olisivat halpoja, niitä saisi kaksi jolloin ne tukisivat toisiaan, niihi saa fanaatikkoja pysäyttämään tai hidastamaan vastustajaa ja lisäksi ne jäävät voiton puolelle jos nappaavat omat pöydänneljännekset pelin lopuksi.
Tänään pelasin taas samaa listaa. Kokeilin tuota jätin + Warbossin Spearin!pudotusta ja otin tilalle 2x 25 night gobboa hw+shieldeillä, muusikolla ja yksillä fanatikoilla taikureiden suojaksi. Hyvin toimi liskoja vastaan, tuloksena Massacre victory. Yay!
Sain loitsuista 2 Waaaghia ja yhden Bash 'Emin, mutten kertaakaan läpi asti. Tällä kertaa Bossi suoritti astetta enemmän, vaikka tapansa mukaan löikin ensimmäisessä klosiksessa saurus cavalryn kanssa kaikki lyönnit ohi. Onneksi wyverni paikkasi. Sieltä sitten takalinjoihin, toisista Stegan persiitä suojanneista saurus cavalrystä läpi ja kentän keskellä Stegan+Slannin + oman jätin taisteluun, joka kääntyi omaksi voitoksi. Eadbuttit ja Thump with Clubit olivat Slannille liikaa.
Sain loitsuista 2 Waaaghia ja yhden Bash 'Emin, mutten kertaakaan läpi asti. Tällä kertaa Bossi suoritti astetta enemmän, vaikka tapansa mukaan löikin ensimmäisessä klosiksessa saurus cavalryn kanssa kaikki lyönnit ohi. Onneksi wyverni paikkasi. Sieltä sitten takalinjoihin, toisista Stegan persiitä suojanneista saurus cavalrystä läpi ja kentän keskellä Stegan+Slannin + oman jätin taisteluun, joka kääntyi omaksi voitoksi. Eadbuttit ja Thump with Clubit olivat Slannille liikaa.
Jep, ei tuosta olis mitään tullu sen spearin kanssa, kyllä spearin pudottaminen ratkaisi koko taistelun!
En muista vähään aikaan nähneeni taistelua jossa on slanni, 2 susiyksikköä, jättiläinen, wyverni, stegadon, ryhmä skinkkejä ja slanni. Skenaariossa kenraalin taposta sai vielä 500 ylimääräistä pistettä. Kyllä se lordi vielä joskus onnistuu, kun ensin opettelee pysymään sen kärmeksen kyydissä, ettei koko energia mene siihen ainaiseen rodeosirkukseen. Pitääkin pelata tuota mm. keihään pudottamisella parannettua listaa vastaan, josko sieltä irtois tasuri x)
En muista vähään aikaan nähneeni taistelua jossa on slanni, 2 susiyksikköä, jättiläinen, wyverni, stegadon, ryhmä skinkkejä ja slanni. Skenaariossa kenraalin taposta sai vielä 500 ylimääräistä pistettä. Kyllä se lordi vielä joskus onnistuu, kun ensin opettelee pysymään sen kärmeksen kyydissä, ettei koko energia mene siihen ainaiseen rodeosirkukseen. Pitääkin pelata tuota mm. keihään pudottamisella parannettua listaa vastaan, josko sieltä irtois tasuri x)
- Mahtipakarat
No kuten itse huomasitFinet kirjoitti: Haluaisitko kertoa mitä hyödyn tästä 3 pisteen säästämisestä?
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"