Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- MarshallRTEast
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Voihan sitä, esim. JPG kuvien laatua, kun heikentää, niin kuvan koko pienenee. Joistain ohjelmsita löytyy myös toiminto "Save for Web", jonka tarkoitus on juurikin tallentaa kuvat mahdollisen pieneen tilaan, kuvan mittojen pysyessä samana. Täällä oli jossain isohko topic, joissa puhuttiin kuvankäsittelystä yms. Kokeile haulla. =)
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
Juu, löysin tuollaisen ohjelman kuin Picasa2, olikohan noin. No, kummiskin, tietääkö joku kuinka kyseisellä ohjelmalla pienennän kuvia. Sain jo säädettyä varjoja, hailaitteja ja sen sellaista, mutta koon pienennys jäi hieman hämärän peittoon.
Kuinka monta jump packia tulee Assault marines - boksissa? Siis viisi mariiniahan saa tehtyä, mutta onko hyppyreppuja yhtään ylimääräistä?
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
Pomppu-hyppy-reppuja tulee se viisi kappaletta.
...
No pöh... yksi ylimääräinen olisi kelvannut vallan mainiosti.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
Jos minulla on Space Marine Commander jakamassa Leadershippiiään jossain piilossa ja sanotaan että assault marsu ryhmä joutuu ottamaan Leadership testin -2 modifierilla. Käytetäänkö tällöin kumpaa näistä vaihtoehdoista:
1. Muuttumatonta Leadershippiä Commanderilta?
2. Commanderin Leadership-2?
1. Muuttumatonta Leadershippiä Commanderilta?
2. Commanderin Leadership-2?
...
Jamo kirjoitti:2. Commanderin Leadership-2?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- Githgulcag
Toivottavasti tätä ei tulkita sääntöjen kalastamiseksi, mutta yhden konvertointi projektin takia minun täytyy kysyä, että mitä tavaraa örkki kommando ryhmän johtajalle voi antaa?
Ork armorystä kaikkea muuta paitsi mega-armorin...Aziz the combat fighter kirjoitti:Toivottavasti tätä ei tulkita sääntöjen kalastamiseksi, mutta yhden konvertointi projektin takia minun täytyy kysyä, että mitä tavaraa örkki kommando ryhmän johtajalle voi antaa?
big or small,we loot it all.hmph..
Millä sivulla Warhammer 40.00 sääntökirjassa löytyy eri tankkien ja kulkuneuvojen pistehinnat ja statsit? Tarkoitus oli lootata Leman Russ, mutta ei vain meinaa löytyä kirjasta.
''A looted vehicle may be chosen from one of the following army list entries in the Warhammer 40.000 rulebook.''
''A looted vehicle may be chosen from one of the following army list entries in the Warhammer 40.000 rulebook.''
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Örkkikirjan lainaus viittaa kolmosedikan sääntökirjaan, josta löytyi armeijalistat eri roduille. Nykyään looted Leman Russin tiedot pitää onkia Imperial Guardin codexista tai Armoured Companyn armeijalistasta (löytyy GW:n sivuilta).Adun kirjoitti:Millä sivulla Warhammer 40.00 sääntökirjassa löytyy eri tankkien ja kulkuneuvojen pistehinnat ja statsit? Tarkoitus oli lootata Leman Russ, mutta ei vain meinaa löytyä kirjasta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Päteviä Faban Empire armeijalle omistettuja sivustoja. Erityisesti hakusessa on eräs Empire sivusto, jossa oli kaikkea Keisarikuntaan liittyvää sälää kuvista taktiikkaoppaisiin. Yhden kirjoittelijan nimi siellä oli VillageIdiot (jos tämä vaikka edes vähän auttaisi). Simmonen punertava tausta siinä muistaakseni oli. Erittäin kiitollinen olisin jos joku tämän yhden tietyn sivuston osoitteen kertoisi.
EDIT: Juurikin tätä Sluggerin saittia tarkoitin
EDIT: Juurikin tätä Sluggerin saittia tarkoitin
Viimeksi muokannut ArcherEJ, Su 01.07.2007 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.
-Bill Shankly-
-Bill Shankly-
- Teonanacatl
Warhammer-Empire?ArcherEJ kirjoitti:Päteviä Faban Empire armeijalle omistettuja sivustoja. Erityisesti hakusessa on eräs Empire sivusto, jossa oli kaikkea Keisarikuntaan liittyvää sälää kuvista taktiikkaoppaisiin. Yhden kirjoittelijan nimi siellä oli VillageIdiot (jos tämä vaikka edes vähän auttaisi). Simmonen punertava tausta siinä muistaakseni oli. Erittäin kiitollinen olisin jos joku tämän yhden tietyn sivuston osoitteen kertoisi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Terve kaikille. Olisi pieni kysymys: Löytyykö internetistä sivua jolla olisi Ohjeet miten pelata Warhammer peliä, tai edes pientä itsekeksimää peliä (Minulla sattuu nääs olemaan seka-armeija. Oon tässä pelaamis puolessa hieman kujalla.
Edit: Suomenkielisestä ohjeesta saisi kaiken irti. Mutta jos olet keksinyt oman pelisi. Mihin ei tarvita kirjoja sun muut sellaista, olisin erittäin iloinen
Minulla on skinkkejä, Goblineita / Night Goblineita, jotain pikkuotuksia, Peikko, Mengil manhide manflayersejä, Jonkin sortin ihmis-sotureita, Terradoni ja kamulta olen saanut muutaman kääpiön.
Edit: Suomenkielisestä ohjeesta saisi kaiken irti. Mutta jos olet keksinyt oman pelisi. Mihin ei tarvita kirjoja sun muut sellaista, olisin erittäin iloinen
Minulla on skinkkejä, Goblineita / Night Goblineita, jotain pikkuotuksia, Peikko, Mengil manhide manflayersejä, Jonkin sortin ihmis-sotureita, Terradoni ja kamulta olen saanut muutaman kääpiön.
Ihan oikeaan warhammeriin tarttetaan sääntis ja muita härpäkkeitä. (linkissä kerrotaan mitä muita)Pulla kirjoitti:Terve kaikille. Olisi pieni kysymys: Löytyykö internetistä sivua jolla olisi Ohjeet miten pelata Warhammer peliä, tai edes pientä itsekeksimää peliä (Minulla sattuu nääs olemaan seka-armeija. Oon tässä pelaamis puolessa hieman kujalla.
Omia sääntöjä voi sitten keksiä ihan miten vain. Esim: "Jos tää ukko on riittävän lähellä tota toista ja heitän nopalla luvun X, niin se kuolee" -tyylisiä.
Valitse siitä.
Minkälaisia ne maalipurkit on yleensä fantasialinnan verkkokaupasta ostettuina? Onko niissä nimiä, kuten Puolenkuun pelien verkkokaupan kuvissa vai ovatko ne kuten Mines of Moria maalisetin maalit?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Olisin kiinnostunut tekemään oman laisen armeijan jossa on kaikki vähän konffattuja ukkoja. saako semmoisen tehdä jos antaa ihan kunnon statit ja special rulet? ku oon vähän kyllästynyt näihin nykysiin armeijoihin.
Siitä vaan, ei kukaan oo estämässä. Turnauksiin ei kuitenkaan tietty kelpuuteta, joten jää ihan vaan kaveripelien iloksi. Jos kaverit suostuu pelaamaan sellasta vastaan.Grazul kirjoitti:Olisin kiinnostunut tekemään oman laisen armeijan jossa on kaikki vähän konffattuja ukkoja. saako semmoisen tehdä jos antaa ihan kunnon statit ja special rulet? ku oon vähän kyllästynyt näihin nykysiin armeijoihin.
kato tosta peliporukoista. Helsingin elitistit nii siel on yks tyyppi tehny oman armeijan ja niil oli turnaus ilmeisestiCrescent kirjoitti:Siitä vaan, ei kukaan oo estämässä. Turnauksiin ei kuitenkaan tietty kelpuuteta, joten jää ihan vaan kaveripelien iloksi. Jos kaverit suostuu pelaamaan sellasta vastaan.
Sori, jos olen hätäinen mutta tarttisin vastausta tuohon kysymykseeni huomiseen mennessä.Nazgúl kirjoitti:Minkälaisia ne maalipurkit on yleensä fantasialinnan verkkokaupasta ostettuina? Onko niissä nimiä, kuten Puolenkuun pelien verkkokaupan kuvissa vai ovatko ne kuten Mines of Moria maalisetin maalit?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni