Orkkien aloitus nykyään.
Orkkien aloitus nykyään.
Eli, tässä jonkin aikaa sitten tuli äkillinen halu alkaa keräämään örkkejä, mutta kun mietin asiaa hetken niin tuli mieleen heti (pessimisti kun olen^^) iso kasa erilaisia huonoja puolia mitä tämän armeijan keräämiseen ja pelaamiseen kuuluu. Päätin sitten listata ne keksimäni syyt minkä takia armeija olisi turhan vaikea kerätä tänne, ja sitten kysyä viisaalta sotavasaran väeltä mitä mieltä ovat näistä huonoista puolista mitä tässä on, samalla kun sanovat orkkien hyviä puolia ja kertovat muutenkin miten vihernahat pärjäävät nykyisessä edikassa muihin armeijoihin verrattuna. Eikä mielellään mitään "LOL oRkit sUkKaAaa!!!!!1111XD" kommentteja.
1. Kalliita armeija tarvitsee paljon massaa/koneita, ja koska suurin osa figuista on metallisia, armeijan keräys käy kukkarolle keräsi sitten footsluggaa tai KoS:ia.
2. Aikaa vaativia koska armeija tosiaan on iskokoinen, armeijan perusörkin maalaus vie runsaasti enemmän aikaa ja vaivaa kuin jonkun perus kolmella värillä tehdyn mariinin. Lisäksi suurin osa figuista on tosiaan metallisia, ja olen aina inhonnut niitten maalaamista ja kokoamista. (ette usko kuinka kivaa oli koota fabasssa TK:n skull catapulttia ensimmäisenä metallisena isona figuna minkä oli koskaan tehnyt^^)
3. Peliteknisesti haastavia, eli näin perusteinin kielellä "huonoja tai pask*ja" koska armeija vaatii taitoa, ja vaikka ei olekaan aivan samassa jamassa kuin deldarit, niin ei kovin kaukanakaan, ja jos vastaan tulee peliteknisesti hyvä armeija sekä pelaaja joka osaa asiansa, on selkäsauna melko ehdoton.
Tuossa olisi nyt isoimmat vaikeudet keräämisessä jotka tulivat mieleen, näitä jos ihmiset voisivat nyt sitten alkaa kumota kunnon perusteluilla.
1. Kalliita armeija tarvitsee paljon massaa/koneita, ja koska suurin osa figuista on metallisia, armeijan keräys käy kukkarolle keräsi sitten footsluggaa tai KoS:ia.
2. Aikaa vaativia koska armeija tosiaan on iskokoinen, armeijan perusörkin maalaus vie runsaasti enemmän aikaa ja vaivaa kuin jonkun perus kolmella värillä tehdyn mariinin. Lisäksi suurin osa figuista on tosiaan metallisia, ja olen aina inhonnut niitten maalaamista ja kokoamista. (ette usko kuinka kivaa oli koota fabasssa TK:n skull catapulttia ensimmäisenä metallisena isona figuna minkä oli koskaan tehnyt^^)
3. Peliteknisesti haastavia, eli näin perusteinin kielellä "huonoja tai pask*ja" koska armeija vaatii taitoa, ja vaikka ei olekaan aivan samassa jamassa kuin deldarit, niin ei kovin kaukanakaan, ja jos vastaan tulee peliteknisesti hyvä armeija sekä pelaaja joka osaa asiansa, on selkäsauna melko ehdoton.
Tuossa olisi nyt isoimmat vaikeudet keräämisessä jotka tulivat mieleen, näitä jos ihmiset voisivat nyt sitten alkaa kumota kunnon perusteluilla.
Bep.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Massa se hallitsee
Tässä on mun mielipiteitä.
Ensinnäkin armeija voi tulla kalliiksi mutta jos on näppärä sormistaan niin "oikeat" (old school) örkkipelaajat konverttaavat itse kaikki koneensa, joko käytettyinä ostetuista bitseistä tai sitten roskiksesta käteen nappaamistaan tarvikkeista. Perus jalkaväki on muovista ja niitä konverttaamalla voi tehdä lähes kaikki erikoisjoukot. Mutta jos konverttaus ei ole asiasi niin örkit saattavat olla väärä armeija sinulle.
Maalattavaa tosiaankin tulee olemaan sinulla paljon mutta sellaisia massa-armeijat ovat. Örkit eivät kuitenkaan ole pahimmasta päästä tässä(kään) suhteessa (vrt. gaunt horde).
Peliteknisesti örkit eivät todellakaan ole mitään huonoja. Ovat kovia lähistelemään ja ampuvat suunnattoman paljon (vaikkakin surkealla BS;llä), mutta merkittävää on se että koko armeijassa ei ole yhtään Heavyksi luokiteltua asetta vaan örkit ampuvat ohjuksillaan samalla kun juoksevat (kohti lähistä, missä ne mättävät määrällä ja nobi klaweilla kenet vain).
Itse tykkään erityisesti armeijan tyylistä. Suuria vihreitä hirviöitä, jotka juoksevat ja repivät kaikki palasiksi jos vain ehtivät. Pelaaminen on melko suoraviivaista, vaikkakin joitain kivoja taktiikoita (lähinnä liittyen joukkojen sijoitteluun) voi harrastaa. Samoin jos menet tyylikkäällä örkki armeijalla ja asenteella (kuuluu Wihreä ihomaali ja iso lihakirves) pelaamaan niin ketään ei kiinnosta enää miten hyvin pärjäät, mutta kaikki on silti pelipöydän vieressä seuraamassa.
Ensinnäkin armeija voi tulla kalliiksi mutta jos on näppärä sormistaan niin "oikeat" (old school) örkkipelaajat konverttaavat itse kaikki koneensa, joko käytettyinä ostetuista bitseistä tai sitten roskiksesta käteen nappaamistaan tarvikkeista. Perus jalkaväki on muovista ja niitä konverttaamalla voi tehdä lähes kaikki erikoisjoukot. Mutta jos konverttaus ei ole asiasi niin örkit saattavat olla väärä armeija sinulle.
Maalattavaa tosiaankin tulee olemaan sinulla paljon mutta sellaisia massa-armeijat ovat. Örkit eivät kuitenkaan ole pahimmasta päästä tässä(kään) suhteessa (vrt. gaunt horde).
Peliteknisesti örkit eivät todellakaan ole mitään huonoja. Ovat kovia lähistelemään ja ampuvat suunnattoman paljon (vaikkakin surkealla BS;llä), mutta merkittävää on se että koko armeijassa ei ole yhtään Heavyksi luokiteltua asetta vaan örkit ampuvat ohjuksillaan samalla kun juoksevat (kohti lähistä, missä ne mättävät määrällä ja nobi klaweilla kenet vain).
Itse tykkään erityisesti armeijan tyylistä. Suuria vihreitä hirviöitä, jotka juoksevat ja repivät kaikki palasiksi jos vain ehtivät. Pelaaminen on melko suoraviivaista, vaikkakin joitain kivoja taktiikoita (lähinnä liittyen joukkojen sijoitteluun) voi harrastaa. Samoin jos menet tyylikkäällä örkki armeijalla ja asenteella (kuuluu Wihreä ihomaali ja iso lihakirves) pelaamaan niin ketään ei kiinnosta enää miten hyvin pärjäät, mutta kaikki on silti pelipöydän vieressä seuraamassa.
Re: Orkkien aloitus nykyään.
Jos haluat voittaa, pysy erossa örkeistä. Mutta jos örkit viehättävät niin aloita armeija! Järkevintä olisi varmaan odottaa uuden codexin julkaisua, mutta kuka jaksaisi odottaa jos niitä haluaa nyt?
Ja eivät ne örkit oikeasti NIIN kallita ole. Peruspaketista voi tehdä melkein mitä vain jos konvertointi ei pelota. Yksi örkkien parhaista puolista on se, että niiden konvertointi on suhteellisen helppoa ja hauskaa. Kukaan ei esimerkiksi osta blistereissä erikoisaseita, koska niitä voi aivan hyvin tehdä muoviosia leikkelemällä ja yhdistelemällä. Reilunkokoinen bitzbox tulee tarpeeseen, mikä voi vähän vaikeuttaa jos örkit ovat ensimmäinen armeija.
Ajoneuvojakaan ei kannata ostaa, koska niitä voi tehdä itse ja GW:n örkkivehiclet ovat ihan hirveitä. Kannattaa hankkia plasticardia jos näin aiot tehdä. Minkään örkkilaitteen tai -figun ei tarvitse näyttää siltä, että se toimisi, joten aloittelijakin voi saada aikaan ihan siedettävää jälkeä (mutten minä). Tietysti kokemuksesta on hyötyä. Jos on hyvin taitava konvertoimaan ja scratch buildaamaan niin voi saada hyvinkin halvalla aikaan erittäin näyttävän armeijan.
Green is best!
Edit: Jos örkit kiinnostavat niin kannattaa tutustua seuraavaan sivustoon ja erityisesti foorumeihin: http://www.the-waaagh.com/
Ja eivät ne örkit oikeasti NIIN kallita ole. Peruspaketista voi tehdä melkein mitä vain jos konvertointi ei pelota. Yksi örkkien parhaista puolista on se, että niiden konvertointi on suhteellisen helppoa ja hauskaa. Kukaan ei esimerkiksi osta blistereissä erikoisaseita, koska niitä voi aivan hyvin tehdä muoviosia leikkelemällä ja yhdistelemällä. Reilunkokoinen bitzbox tulee tarpeeseen, mikä voi vähän vaikeuttaa jos örkit ovat ensimmäinen armeija.
Ajoneuvojakaan ei kannata ostaa, koska niitä voi tehdä itse ja GW:n örkkivehiclet ovat ihan hirveitä. Kannattaa hankkia plasticardia jos näin aiot tehdä. Minkään örkkilaitteen tai -figun ei tarvitse näyttää siltä, että se toimisi, joten aloittelijakin voi saada aikaan ihan siedettävää jälkeä (mutten minä). Tietysti kokemuksesta on hyötyä. Jos on hyvin taitava konvertoimaan ja scratch buildaamaan niin voi saada hyvinkin halvalla aikaan erittäin näyttävän armeijan.
Green is best!
Edit: Jos örkit kiinnostavat niin kannattaa tutustua seuraavaan sivustoon ja erityisesti foorumeihin: http://www.the-waaagh.com/
Hetkinen. Örkit voittavat yllättävänkin paljon pelejä. Se vaan menee jopa kaartin ohi armeijoihin jotka vaativat skilliä, koska örkeillä ei pahemmin juustoisuuksia harrasteta.
Miten kaartilla juustotetaan?Anaheim kirjoitti:Hetkinen. Örkit voittavat yllättävänkin paljon pelejä. Se vaan menee jopa kaartin ohi armeijoihin jotka vaativat skilliä, koska örkeillä ei pahemmin juustoisuuksia harrasteta.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Örkithän kuuluvat tavallaan samaan kastiin IG:n kanssa eli armeijoihin joilla voitat vaikka et voittaisikaan. Se pelaaminen on vaan niin mukavaa, ja paljon jännittävämpää kun joutuu oikeasti taistelemaan kynsin ja hampain siitä voitosta. Örkeillä pelaaminen on tosin välillä aina pientä arpapeliä, mutta se tekee vaan pelistä sitäkin mielenkiintoisempaa.
Kuten todettu perus örkki laatikosta saa tehtyä vaikka mitä. Itse en taida muita ostettuja örkkifiguja omistaakkaan kuin perus boyzeja, nobi paketin ja warbossin. Loput on konvertattu perus pojista, scratch buildattu tai hankittu jotenkin muuten. Ainoat metallifigut armeijassani ovat juurikin nobit ja warbossi, joka ei ole hirveästi. Nobitkin voi tehdä perus örkeistä, mutta itse tykkään nobien skulptista. Demolisheri taitaa olla ainoa vehicle tällä hetkellä joka on suoraan laatikosta. Loput on scratchbuildattu siitä jääneistä osista, plasticardista ja muusta jämästä.
Örkithän ovat suorastaan konversioista pitävien ihmisten taivas. Voit toteuttaa mitä oudoimmatkin ideasi, eikä niitä pidetä (kovin) outoina.
Maalaus on osoittaunut kyllä minullekkin hankalaksi, mutta luulen että se johtuu suurimmaksi osaksi siitä että vaadin figuiltani liian paljon. Ja lisäksi satun vielä pelaamaan aika jalkaväkipainotteisella listalla. KoS armeijan maaleihin saaminen ei pitäisi olla kovin paljon suurempi homma kuin minkään muukaan. Eli riippuu paljon armeijastakin. En kuitenkaan jättäisi örkkejä väliin vain sen takia että niitä on paljon. Ainahan voit maalata ukot nopeasti perus väreihin ja myöhemmin pikkuhiljaa parannella niitä.
Uusi 'dexi tuo varmaankin jonkinlaista pelitehon parannusta, mutta mitään kovin radikaalia uudistusta ei ole minun tietääkseni tiedossa. Pahin huhu mitä olen kuullut on että choppa otettaisiin pois, mutta veikkaan että se ei ole totta. Kuitenkin aloittaminen pitäisi olla turvallista, luultavasti kaikki samat valinnat ovat suunilleen yhtä päteviä kuin nytkin.
Kuten todettu perus örkki laatikosta saa tehtyä vaikka mitä. Itse en taida muita ostettuja örkkifiguja omistaakkaan kuin perus boyzeja, nobi paketin ja warbossin. Loput on konvertattu perus pojista, scratch buildattu tai hankittu jotenkin muuten. Ainoat metallifigut armeijassani ovat juurikin nobit ja warbossi, joka ei ole hirveästi. Nobitkin voi tehdä perus örkeistä, mutta itse tykkään nobien skulptista. Demolisheri taitaa olla ainoa vehicle tällä hetkellä joka on suoraan laatikosta. Loput on scratchbuildattu siitä jääneistä osista, plasticardista ja muusta jämästä.
Örkithän ovat suorastaan konversioista pitävien ihmisten taivas. Voit toteuttaa mitä oudoimmatkin ideasi, eikä niitä pidetä (kovin) outoina.
Maalaus on osoittaunut kyllä minullekkin hankalaksi, mutta luulen että se johtuu suurimmaksi osaksi siitä että vaadin figuiltani liian paljon. Ja lisäksi satun vielä pelaamaan aika jalkaväkipainotteisella listalla. KoS armeijan maaleihin saaminen ei pitäisi olla kovin paljon suurempi homma kuin minkään muukaan. Eli riippuu paljon armeijastakin. En kuitenkaan jättäisi örkkejä väliin vain sen takia että niitä on paljon. Ainahan voit maalata ukot nopeasti perus väreihin ja myöhemmin pikkuhiljaa parannella niitä.
Uusi 'dexi tuo varmaankin jonkinlaista pelitehon parannusta, mutta mitään kovin radikaalia uudistusta ei ole minun tietääkseni tiedossa. Pahin huhu mitä olen kuullut on että choppa otettaisiin pois, mutta veikkaan että se ei ole totta. Kuitenkin aloittaminen pitäisi olla turvallista, luultavasti kaikki samat valinnat ovat suunilleen yhtä päteviä kuin nytkin.
Kiitos mukavista vastauksista, mutta pari asiaa vielä: Selvä, orkit ovat konverttaajan unelma, mutta saisiko siitä vaikka pari esimerkkiä? Kun nyt katson roskistani, eipä siellä näy yhtään mitään jota voisi käyttää.^^ Lisäksi onko kenelläkään tietoa onko mitään rajaa turnauksissakaan minkälainen sen trukin pitää olla? Olen jopa ajatellut että voisi yrittää mennä jonnekin lelukauppaan, ja ostaa sieltä trukin tai muun vastaavan runko jota sitten muokata, mutta menisikö tuo läpi? Ja kuinka kovat vaatimukset koon ja muun vastaavan suhteen yleensäkin turnauksissa?
Bep.
Itse olen tehnyt pari scorcha buggya ihan plasticardista. Ensiksi sellainen suorakulmio johon sivuille demolisheristä ylijäämä telat. Plasticardista ohjaamo tsydeemi joka liitetään telaosaan ja renkaat sivuille, ja sitten vaan yksityiskohtia, pyssyjä, moottori ja muuta. Näin siis karkeasti yksinkertaistettuna. Perus örkeistä voi tehdä vaikkapa Loota boyzejä (näille ei kyllä edes löydy omia figuja) lisäämällä kaikenlaisia SM, IG ja mahdollisesti muiden rotujen bitzejä. Asentoja voi muuttaa juokseviksi sun muuta. Vaihtoehdot ovat melkolailla loputtomia.
Täällä on paljon hienoja konversioita, varsinkin Kroozan tankit ovat aivan mahtavia.
GW:n turnauksissahan taisi olla jonkinlainen ainakin 50% GW tai jotain raja. En ole ihan varma tuosta prosentista. Mutta tietääkseni Scratch buildatuilla vehicleillä saa pelata melkein kaikissa turnauksissa, kunhan koko on suunilleen kohdallaan. Enkä uskoisi että mitään ongelmia syntyy vaikka koko olisikin ihan hiukan pielessä kunhan sen voi perustella hyvin ja se näyttää hyvältä. Tietääkseni monetkin tekevät trukkeja leluautoista tai niiden osista, mutta ei kannata mennä ostamaan jotain random kuormuria ja heittää siihen pari örkkiä päälle ja sanoa trukiksi, ellei se sitten oikeasti näytä sopivalta.
Täällä on paljon hienoja konversioita, varsinkin Kroozan tankit ovat aivan mahtavia.
GW:n turnauksissahan taisi olla jonkinlainen ainakin 50% GW tai jotain raja. En ole ihan varma tuosta prosentista. Mutta tietääkseni Scratch buildatuilla vehicleillä saa pelata melkein kaikissa turnauksissa, kunhan koko on suunilleen kohdallaan. Enkä uskoisi että mitään ongelmia syntyy vaikka koko olisikin ihan hiukan pielessä kunhan sen voi perustella hyvin ja se näyttää hyvältä. Tietääkseni monetkin tekevät trukkeja leluautoista tai niiden osista, mutta ei kannata mennä ostamaan jotain random kuormuria ja heittää siihen pari örkkiä päälle ja sanoa trukiksi, ellei se sitten oikeasti näytä sopivalta.
Nojaa, ei niillä Örkeillä nyt niin vaikea ole voittaa, paitsi nyt jos vastassa ei ole mitään übertuunattua IW:tä. Massalla jyrätään kaikki lähiksessä, ja kun sitä massaa tosiaa on, ainakin osa siitä pääsee lähikseen ja se sattuu jo. Erikoisaseiden hulvaton määrä kylvää kauhua ampumalla sillä aikaan kun sinne lähikseen edetään. Mutta sitten kun vastassa on vähän mobiilimpaa armeijaa, siitä voi tulla jo haastavaa. Mutta sitä varten ovat trukkerit ja ei-niin-hyödylliset Stormboyzit. Kannattaa ihmeessä aloittaa, perusörkkiboksista saa konvertattua mitä vaan, ainoat metalliset modelit minulla ovat Stormboyzit, koska ei ollut sopivia materiaaleja rakettien tekemiseen, ja Warbossit. Kaikki loput ovat muovia.
Ja kun se oikea armeijalista osuu kohdalleen, alkaa viholliset olla heikoilla. Itsellä nyt tällä hetkellä 31 voittoa, 4 tasapeliä ja 6 tappiota Örkeillä, vastassa on ollut kaikenlaista kaaosta, Kaartia, Necroneita, Tyranidejä, perusmarineita ja toisia örkkejä.
Ja kun se oikea armeijalista osuu kohdalleen, alkaa viholliset olla heikoilla. Itsellä nyt tällä hetkellä 31 voittoa, 4 tasapeliä ja 6 tappiota Örkeillä, vastassa on ollut kaikenlaista kaaosta, Kaartia, Necroneita, Tyranidejä, perusmarineita ja toisia örkkejä.
Mulla on jopa 4 voittoa ja kaksi häviötä Kaaosmarsuja ja Marineita vastaan.
Itselläni ei toistaiseksi Plasticard ja veitsi pysy liian tiukasti kädessä, joten pitää tyytyä GW:n kohtuullisen rumiin Vehicleihin. Vaikka kyllä tuossa hyllyssä odottaa kohtuullisen kaunis Battlewagon...
Örkit ovat todellakin konfertoijan unelma. Tankit on helpointa rakentaa, pikkuveljeltä varastettujen pienoismallitankkien avulla.
Mutta se plasticard on sitä jumalan lahjaa pelaajille.
Ja örkithän ovat yksinkertaisesti siisteimpiä figujä kaikista.
Itselläni ei toistaiseksi Plasticard ja veitsi pysy liian tiukasti kädessä, joten pitää tyytyä GW:n kohtuullisen rumiin Vehicleihin. Vaikka kyllä tuossa hyllyssä odottaa kohtuullisen kaunis Battlewagon...
Örkit ovat todellakin konfertoijan unelma. Tankit on helpointa rakentaa, pikkuveljeltä varastettujen pienoismallitankkien avulla.
Mutta se plasticard on sitä jumalan lahjaa pelaajille.
Ja örkithän ovat yksinkertaisesti siisteimpiä figujä kaikista.
Selvä, kiitos vieläkin mukavista vastauksista, tämän keskustelun viestien laatu on pysynyt ihmeellisen korkealla, ei ole tullut yhtään "LoLXD!!1" pissistä.
Tässä olisi nyt vähän nolo aloittelijan kysymys, koska yleissisivstykseeni konvertoinnissa on näköjään jäänyt aukko: mitä se plasticard oikeastaan on? Osaan kyllä päätellä nimestä, mutta en ole koskaan käyttänyt, ja koska asun melkoisessa takapajulassa, ei ole tullut hirveästi muitten hammereita keräävien kanssa juteltua. Sitten myös mistä sitä saa? Myydäänkö fantsussa vai missä?
Tässä olisi nyt vähän nolo aloittelijan kysymys, koska yleissisivstykseeni konvertoinnissa on näköjään jäänyt aukko: mitä se plasticard oikeastaan on? Osaan kyllä päätellä nimestä, mutta en ole koskaan käyttänyt, ja koska asun melkoisessa takapajulassa, ei ole tullut hirveästi muitten hammereita keräävien kanssa juteltua. Sitten myös mistä sitä saa? Myydäänkö fantsussa vai missä?
Bep.
-
Ballpointpen
Kysele Etolasta styreenilevyä. Se on 1.5 mm vahvuista(on muitakin vahvuuksia) muovilevyä, jota on verrattain helppo työstää. Askarteluliikkeistä löytää tätä tavaraa, joskin nylkyrihintaan. (A3 - kokoinen levy maksaa useamman euron)
..myös harrasteesta kannattaa, enkä suosittele kyllä kenellekkään tuota 1,5mm paksuista, jo millinen on suht "kovaa" työstettävää, mieluummin harrasteesta valkoista muovilevyä paksuus n. 0,8mm. Maksaa sen 3euroa (ainakin tampereella), ja tämä riittää itselleni n.kahteen ajokkiin.Ballpointpen kirjoitti:Kysele Etolasta styreenilevyä. Se on 1.5 mm vahvuista(on muitakin vahvuuksia) muovilevyä, jota on verrattain helppo työstää. Askarteluliikkeistä löytää tätä tavaraa, joskin nylkyrihintaan. (A3 - kokoinen levy maksaa useamman euron)
Juu kävin juuri tuolla harrasteessa äsken ja mukaan sattui 1mm paksuista levyä, jonka olen itse huomannut olevan juuri sopiva melkeinpä kaikkeen, paitsi ehkä ihan pienimpiin yksityiskohtiin, mutta ne voi jo melkein tehdä vaikka greenstuffista. Hintaa oli 3,50€ Joka on kyllä ainakin minunmielestäni niin vähän että en välitä vaikka jostain saisikin halvemmalla. levy on sen verran iso että tästä riittää varmasti vuodeksi, ellei pidempäänkin.
Okei, tämä meneen minun itseni takia sivuun aiheesta, mutta missäpäin sen harraste on tampereen fantsusta katsoen? Olen juuri huomenna menossa tampereelle, ja voisi vaikka tuolla käymistä harkita.^^
Bep.
Jossain siellä sipulikirkon lähellä, tuomiokirkonkatu taisi olla sen kadun nimi. En osaa paremmin neuvoa kun en kovin usein sielläpäin käy, tai Tampereella yleensäkkään.
Nopsa googletus toi tällaisen sivun esiin. http://www.harraste.fi/ Yhteystiedot osiosta löytyy hyvä kuva paikasta.
Nopsa googletus toi tällaisen sivun esiin. http://www.harraste.fi/ Yhteystiedot osiosta löytyy hyvä kuva paikasta.
Kiitos noista yhteystiedoista, mutta eipä niistä ole juuri apua, koska katsoin yhteystietojen alaosan, jossa lukee että on kesälauantait suljettu, ja ainoa päivä viikossa jolloin pääsen Tampereelle tässä kuussa on lauantai.^^
Bep.
Minullakin on ollut tässä vähän aika sitten himo päästä pelaan örkeillä
( Heti kun sain taukit pois päästä...) Mutta luin netistä, että yks örkki-yksikkö kattaa 10-30 örkkii, niin eikö silleen sais aika halvalla asmeijan että ostaa yhden poxin boyzeja, yhen sellasen jossa tulee 4 örkkii sekä warbossin.. eikö silleen pääsis jo pelaan pelejä, mutta pieniä ( Yht 20 boyzii, eli 2 squaddii [10 ja 10] + HQ).
Kuinkakohan pieni peli tuo olisi? Nopeasti laskettuna sellaiset 200 + wargearit.. ehkä 250 hyvällä tuurilla.Jipe kirjoitti:Minullakin on ollut tässä vähän aika sitten himo päästä pelaan örkeillä( Heti kun sain taukit pois päästä...) Mutta luin netistä, että yks örkki-yksikkö kattaa 10-30 örkkii, niin eikö silleen sais aika halvalla asmeijan että ostaa yhden poxin boyzeja, yhen sellasen jossa tulee 4 örkkii sekä warbossin.. eikö silleen pääsis jo pelaan pelejä, mutta pieniä ( Yht 20 boyzii, eli 2 squaddii [10 ja 10] + HQ).
Edit: katos, nehän olikin 8 pts. kappale.