"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

3000pts Nurgle pretties /w GUO

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sikarivaunu

3000pts Nurgle pretties /w GUO

Viesti Kirjoittaja Sikarivaunu »

Terve taas! Tässä on nyt tullut aika laajentaa demonilegioona 3000 pisteeseen, kun kesäkin on ja aikaa on paljon.

Nurgle DL:

Great Unclean One 600 pts
- general

Daemon Prince 570 pts
- Mark of Nurgle, Lvl 3 Wizard, Stream of Corruption, Spell Breaker, Diabolic Splendour, Soul Hunger

Daemonic Herald 235 pts
- Mark of Nurgle, Greater Icon of Chaos, Warbanner, Spell Breaker

Core:

20 Plaguebearers 384 pts
- Standard, Unholy Icon
Herald joinaa tänne

12 Plaguebearers 206 pts
- Standard
GUO joinaa tänne

2 Nurgling bases 80 pts

2 Nurgling bases 80 pts

Special:

3 Plagueriders
240 pts

3 Plagueriders 240 pts

Rare:

Chariot of Nurgle 180 pts
- Extra daemon-beast

Chariot of Nurgle
180 pts
- Extra daemon-beast

Power pool: 9

Dispel pool: 6 + 2 rullaa

Modeleita: 47

TOTAL: 2995 pts

Tulikin armeija jossa on pelkkää eliittiä, 51 modelia on todella vähän näin isoon pistemäärään. Chariotit tulevat nyt mukaan 3000:een vaikka ovatkin haavoittuvaisia ja 100mmx100mm baset vievät tilaa, joten niitä on vaikea liikutella. Iskuvoimaa löytyy silti. GUO on tyyli valinta ja todellakin kova tuon blokin kanssa. 10 woundia kestää todella paljon ampumista. Pääblokkien pitäisi kestää lähitaistelussa paljon siihen asti kunnes chariotit tulevat auttamaan. Skirmaavat miniogret(nurglingit) metsästävät kevyttä jalka/ratsuväkeä. Demoniprinssi oksennuksellaan hakee kaikkea mikä istuu ja ampuu, sekä myös yksittäisiä maageja yms. Auttaa myös tarvittaessa closecombatissa jotain isompaa. Nyt kun se ei ole kenraali, sillä voi tehdä rohkeampia manöövereita. Plagueriderien pitäisi päästä lähes kaikesta läpi ja kestävät myös chargeja. Kärryt ja toiset plagueriderit pitää vielä hankkia ja armeija olisi maaleja vaille valmis. Pelailen pari testipeliä tuossa heinäkuun loppupuolella kunhan saan nämä valmiiksi. Mitäs olette mieltä?
Viimeksi muokannut Sikarivaunu, Su 01.07.2007 23:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
fail.
Kaaos hammeri

Re: 3000pts Nurgle pretties /w GUO

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

Minusta tämä vaikuttaa todella mukavalta.Plague ridereitäkin on sopivasti.Ei kai sitten muuta.
$$$$$ €€€€€ rahaaa....

Oikean elämän simpsonit: http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Aika mukava ja onnistunut kokonaisuus, pari asiaa tuli vain mieleen.

Itse pyrkisin boostaamaan prinssille kaksi-kolme leveliä lisää (kallishan se olisi, mutta kyllä se ihan hyvin kestääkin. Myös Nurglen lore on parhaimmillaan kun siitä saa paljon spellejä). Esim. plaguebearereitä voisi hyvin tiputtaa niin, että GUO:n ryhmä olisi joku 11-12. Ei sinne kukaan ole menossa vaikka se yksi staattinen puuttuisi ja isoherra imee itsekin yleensä kaikenlaista tulitusta.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Sikarivaunu

Aco kirjoitti:Aika mukava ja onnistunut kokonaisuus, pari asiaa tuli vain mieleen.

Itse pyrkisin boostaamaan prinssille kaksi-kolme leveliä lisää (kallishan se olisi, mutta kyllä se ihan hyvin kestääkin. Myös Nurglen lore on parhaimmillaan kun siitä saa paljon spellejä). Esim. plaguebearereitä voisi hyvin tiputtaa niin, että GUO:n ryhmä olisi joku 11-12. Ei sinne kukaan ole menossa vaikka se yksi staattinen puuttuisi ja isoherra imee itsekin yleensä kaikenlaista tulitusta.
Kuulostaa hyvältä, muokkasin listaa. 3 leveliä enempää en voi ottaa, pitäisi tiputtaa liikaa kuppakuskeja. Nyt kyllä maksaa yhtä paljon kuin Mr Big. Lisää parannusehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.
fail.
Mahtipakarat

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

Sikarivaunu kirjoitti:12 Plaguebearers 206 pts
- Standard
GUO joinaa tänne
En nyt mene vannomaan mutta kielletäänkö jossain large targettien ryhmään liittyminen? Tai jokin sellainen. (tälläistä muistelen korjatkaa jos olen väärässä.)

Lista vaikuttaa ihan pätevältä mitä nyt itse jättäisin great unclean onen pois (vaikka se tyyli valinta onkin) ja tilalle daemon prince jolla level 1 magiaa. sitten pudottaisin magiaa muutenkin pois ja tyytyisin dispel linjalle. Meinaan ainakin minun mielestä tuo 9power diceä 3k pelissä on aika vähän (itselläni tälläinen määrä 1.5k pelissä hordes of chaos listalla.) Että ei taida saada kovin heavy magiaa demoni legioonassa ellei tee tzeentchin legioonaa. Ei tässä nyt tartte mitään magia sirkusta olla vääntämässäkään mutta itse keskittyisin enemmän dispelliin.

Sitten lihottaisin plagueriderit 4 kokoisiksi. En nyt mene vannomaan että onko se järkevää mutta 4 on enemmän kuin 3 :D.

Pakara edit: Joo hyvä ettei kielletä missään. En löytänyt itsekkään mitään mikä kieltäisi sen mutta mietin vain että onkohan minua nyt kustu silmään jossain vaiheessa...
Viimeksi muokannut Mahtipakarat, Ma 02.07.2007 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Sikarivaunu

Mahtipakarat kirjoitti:
Sikarivaunu kirjoitti:12 Plaguebearers 206 pts
- Standard
GUO joinaa tänne
En nyt mene vannomaan mutta kielletäänkö jossain large targettien ryhmään liittyminen? Tai jokin sellainen. (tälläistä muistelen korjatkaa jos olen väärässä.)

Lista vaikuttaa ihan pätevältä mitä nyt itse jättäisin great unclean onen pois (vaikka se tyyli valinta onkin) ja tilalle daemon prince jolla level 1 magiaa. sitten pudottaisin magiaa muutenkin pois ja tyytyisin dispel linjalle. Meinaan ainakin minun mielestä tuo 9power diceä 3k pelissä on aika vähän (itselläni tälläinen määrä 1.5k pelissä hordes of chaos listalla.) Että ei taida saada kovin heavy magiaa demoni legioonassa ellei tee tzeentchin legioonaa. Ei tässä nyt tartte mitään magia sirkusta olla vääntämässäkään mutta itse keskittyisin enemmän dispelliin.

Sitten lihottaisin plagueriderit 4 kokoisiksi. En nyt mene vannomaan että onko se järkevää mutta 4 on enemmän kuin 3 :D.
Missään ei kielletä Large targettien liittymistä unitteihin, sitäpaitsi GUO on character. Ainoa paikka missä olen törmännyt johonkin vastaavaan on:
BRB sivu 73 kirjoitti: If a character model (including his mount) has a unit strength of 5 or more, then he can be picked out as a target regardless of the rules just given. Enemies can freely choose to either shoot at either the character or the unit he has joined.
Tämä tosin koskee ampumista, mutta muualla ei tosiaan puhuta mistään ettei se saisi liittyä yksikköön.

Taikuus pysyköön miten on, vastaan ei ole tulossa mitään magiahordea. Omasta mielestäni yksi lentävä demoni on riittävästi, joten GUO pysyy.

Plagueridereita en kasvata, pisteitä pitäisi repiä liikaa muualta. 4 tosiaan lyö kovempaa kuin 3.
fail.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”