helsinkissä miniatyyrikerhoa?
- denied one
helsinkissä miniatyyrikerhoa?
niin onko helsinkissä mitään miniatyyrikerhoa?
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Re: helsinkissä miniatyyrikerhoa?
Väki ei ole ainakaan kovin aktiivinen tuolla foorumilla ollut. Jos ei aktiivista kerhoa löydy, kannattaa käydä games-workshopissa tai fantasiapelien vieressä sijaitsevassa lohikäärmeen luolassa etsimässä peliseuraa.
Myydään FB ja LOTR Figuja. Katso myyntipalsta!
- Druzhina Captain
- Valvoja
Elitistit-porukan aktiivisempia käyttäjiä ovat ilmeisesti pääasiassa Espoosta. En tiedä, onko Helsingissä mitään omaa kerhoa. Ainoat varmaat paikat, joista voi peliseuraa etsiä ovat Helsingin GW ja Fantasiapelit -kaupat. Täältä voi katsoa osoitteita. Kannattaa seurata GW:n tapahtumia. Samoilta sivuilta kun klikkaa "Events diary" linkki, niin siinä näkyy myös Suomessa tapahtuvat. Sieltä esim. löytyvät Helsingin GW:ssä viikottaiset tapahtumat: Games Night (joka torstai), Lord of The Rings (joka perjantai), Build a Board Days (joka lauantai), Birthday Bash!!! (sinun syntymäpäivänäsi)
Lohikäärmeen Luola on Fantasiapelien vieressä oleva pelimesta. Sieltä kannattaa käydä lukemassa ilmoitustaulua, joka on paikan heti sisäänkäynnin vieressä.
Tapasin viime viikolla Mustan Suden Kimmoa ja hän puhui siitä, että voisi nyt pikku hilja järjestää turnauksia Rastilan kartanossa. Lupaili laittaa ilmoitukset tähän foorumin, joten kannattaa seurailla.
Lohikäärmeen Luola on Fantasiapelien vieressä oleva pelimesta. Sieltä kannattaa käydä lukemassa ilmoitustaulua, joka on paikan heti sisäänkäynnin vieressä.
Tapasin viime viikolla Mustan Suden Kimmoa ja hän puhui siitä, että voisi nyt pikku hilja järjestää turnauksia Rastilan kartanossa. Lupaili laittaa ilmoitukset tähän foorumin, joten kannattaa seurailla.
- denied one
kiitos vastauksista.mut mikä toi Games Night on?
the daemonic legion
the daemonic legion
- Druzhina Captain
- Valvoja
Täältä löytyy tarkempi kuvaus tapahtumasta. Lyhyesti sanottuna se on joka torstai-iltana klo 16-20 Helsingin GW-kaupassa järjestettävä pelitapahtuma. Käsittääkseni mukaan pääsee saapumisjärjestyksessä, joten kannattaa tulla ajoissa. Myyjiltä voi kysyä lisää tietoa tapahtumasta vaikka soittamalla numeroon: 09 75154525.denied one kirjoitti:mikä toi Games Night on?
- Sikarivaunu
Games night alkaa nykyään 15.30 ja kestää 19.30 saakka. Sinne voi ilmoittautua laittamalla nimen ilmoittautumispaperiin. Peli-illassa on normaalisti 3 FB pöytää ja 2 40k pöytää, joilla pelataan.
fail.
- denied one
vois kattoo jos ens viikol kävis kokeilemas 40k
the daemonic legion
the daemonic legion
- samppuliini
Rastilan kartano? Joku hienokin paikka? Toivottavasti tälläinen tulisi nopiasti, koska tällä hetkellä ei ole muita 40k turnauksia tiedossa kuin tuo Turku-fanatic. Kai on 40k kyseessä?Druzhina Captain kirjoitti:
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- denied one
tuli vaan mieleen et onko täällä ketään joka käy games nighteissa?
the daemonic legion
the daemonic legion
- Druzhina Captain
- Valvoja
Kyseessä on Rastilan leirintäalueella oleva vanha rakennus, jota kartanoksi kutsutaan ja jossa on kahvila sekä kokoustilat. Siellä Ennen vanhaa näitä turnauksia pidetty. Muistaakseni turnauksia järjestettiin vuorotelleen Faba ja 40K. Mutta hiljaista on ollut ainakin nyt kesän alussa. Toivottovasti Kimmo innostuu järjestämään näitä turnauksia uudestaan.samppuliini kirjoitti:Rastilan kartano? Joku hienokin paikka? Toivottavasti tälläinen tulisi nopiasti, koska tällä hetkellä ei ole muita 40k turnauksia tiedossa kuin tuo Turku-fanatic. Kai on 40k kyseessä?
Ihan vain välihuomautuksena, mutta tämä on yksi mukavimmista uutisista pitkään aikaan. Rastilan saleista kun alkoi oma siirtymiseni turnauksien maailmaan vuosia sitten. Toivottavasti Kimmolla ja muilla riitää intoa ja resursseja järkätä hommat taas pystyyn.Druzhina Captain kirjoitti:Tapasin viime viikolla Mustan Suden Kimmoa ja hän puhui siitä, että voisi nyt pikku hilja järjestää turnauksia Rastilan kartanossa. Lupaili laittaa ilmoitukset tähän foorumin, joten kannattaa seurailla.
- SMarineCollector
- Viesti:
JEES!!!
Itse asustelen Rastilassa joten sattuipa hyvään paikkaan:)
Nyt vaan rukoilkaamme Kimmolle intoa järjestää turnaukset...
Itse asustelen Rastilassa joten sattuipa hyvään paikkaan:)
Nyt vaan rukoilkaamme Kimmolle intoa järjestää turnaukset...
Iron Maiden - 18.07.2008
Here we come Eddie!!!
Here we come Eddie!!!