Ehkäpä yksi tietty tilanne ei vielä johda universaaliin sääntöön. Jos minäkin olen joskus menettänyt kaksi terminaattoria IG:n kahteen lähitaisteluhyökkäykseen, se ei tarkoita, että jokainen IG:n lähishyökkäys tappaa aina terminaattorin.leevizer kirjoitti:IG huono? Pelaa kuule Cameleonine doctrine IG:tä vastaan Cityfightiä, ja tuu sitten sanoon. IG on ihan yhtä hyvä kuin muutkin.
mistä voi enää löytää steel legion ukkoja
- The Captain
- Valvoja
Re: mistä voi enää löytää steel legion ukkoja
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No, Tarkoitin vaan että se on theoryhammerissa (Tiedetään äiti/Isä...) aika reilua... IG ei kyllä mitenkään huono ole, Kyllä se osaavissa käsissä osaa asiansa (Ei rynnitä klosikseen Ratlingéilla tai ammuta OgryneilläThe Captain kirjoitti:Ehkäpä yksi tietty tilanne ei vielä johda universaaliin sääntöön. Jos minäkin olen joskus menettänyt kaksi terminaattoria IG:n kahteen lähitaisteluhyökkäykseen, se ei tarkoita, että jokainen IG:n lähishyökkäys tappaa aina terminaattorin.leevizer kirjoitti:IG huono? Pelaa kuule Cameleonine doctrine IG:tä vastaan Cityfightiä, ja tuu sitten sanoon. IG on ihan yhtä hyvä kuin muutkin.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
möhkäleen viestistä saa sellasen käsityksen, että IG pelaajat on tyhmiä jotka haluavat vain hävitä.
Kaaos pelaajasta voisi saada sellaisen käsityksen, että he ovat äärimmäisen voitonnälkäisiä juustottajia joita vastaan kukaan ei halua pelata. En kuitenkaan usko että tämä pätee edes 90% kaaos pelaajista, joten äläpä tule haukkumaan IG pelaajia
Kaaos pelaajasta voisi saada sellaisen käsityksen, että he ovat äärimmäisen voitonnälkäisiä juustottajia joita vastaan kukaan ei halua pelata. En kuitenkaan usko että tämä pätee edes 90% kaaos pelaajista, joten äläpä tule haukkumaan IG pelaajia
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people