Deffskullz 750
Deffskullz 750
Warboss
- Power Klaw
- Choppa
- Lucky Tattoos
- Iron Gob/Big Horns
=98 points
Lootas 10x
3x Autocannons
Nob
3x Ammo Runts
=153 points
Lootas 10x
3x Sniper Rifles
= 100 points
Slugga boyz 15x
= 135 points
Grots 30x
Slava
Squighound
=104 points
Looted Leman Russ
Hull-mounted Heavy Bolter
Sponson-mounted heavy Bolters
Grot Rigger
160
Total point cost: 750
- Power Klaw
- Choppa
- Lucky Tattoos
- Iron Gob/Big Horns
=98 points
Lootas 10x
3x Autocannons
Nob
3x Ammo Runts
=153 points
Lootas 10x
3x Sniper Rifles
= 100 points
Slugga boyz 15x
= 135 points
Grots 30x
Slava
Squighound
=104 points
Looted Leman Russ
Hull-mounted Heavy Bolter
Sponson-mounted heavy Bolters
Grot Rigger
160
Total point cost: 750
Viimeksi muokannut Adun, Ti 03.07.2007 15:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
A fing ate me arm
Re: Deffskullz 750
Ainakin noissa lootissa mättää se että eivät ole mitään kovin mahtavia räiskijiä ainakaan nuo lascannon heput, kun osuvat jos vahinko sattuu. Muistaakseni BS2 ei paljoa juhlita. Plus että tuo menee sen 2 pistettä yli. 
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Näinhän se taitaa olla. Mitenköhän lootatut tarkkuuskiväärit sopisivat? Saisi varmaan noiden Lascannonien pisteill Russille riggerin tai muuta kivaa...SMusta kirjoitti:Ainakin noissa lootissa mättää se että eivät ole mitään kovin mahtavia räiskijiä ainakaan nuo lascannon heput, kun osuvat jos vahinko sattuu. Muistaakseni BS2 ei paljoa juhlita. Plus että tuo menee sen 2 pistettä yli.
Da Painboy'z gubbinz
A fing ate me arm
A fing ate me arm
Itse en lootia ottaisi ollenkaan... Ei se 4+ osuminen ja 4+ woundaaminen ole sen arvoista... Ota tilalle killoja tai Gunzeja, ellei molempia. Mikä Hitto on lucky tattoos? Miksei tuolla ole kustom sluggaa ja klawia vaan choppa ja klaw? Onko tää joku GW erikoislistan pohjalta? Jos ei missä on toinen troop? ja jos ei tos on 4 heavy supportii...Adun kirjoitti:Näinhän se taitaa olla. Mitenköhän lootatut tarkkuuskiväärit sopisivat? Saisi varmaan noiden Lascannonien pisteill Russille riggerin tai muuta kivaa...SMusta kirjoitti:Ainakin noissa lootissa mättää se että eivät ole mitään kovin mahtavia räiskijiä ainakaan nuo lascannon heput, kun osuvat jos vahinko sattuu. Muistaakseni BS2 ei paljoa juhlita. Plus että tuo menee sen 2 pistettä yli.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
GW:n Deffskull lista. Erityinen örkkiklaani, jolla pitää olla vähintään kaks ryhmää Lootia. Lasketaan Troopeiks, lisäksi.
Lucky Tattoos vastaa Cybork Bodya, mutta maksaa puolet hinnasta, mutta on pakollinen Deffskull bossilla.
Lootat olisin mielellään jättänyt pois, mutta kyseinen klaani sattuu erikoistumaan taistelukenttien tyhjentämiseen...
Lucky Tattoos vastaa Cybork Bodya, mutta maksaa puolet hinnasta, mutta on pakollinen Deffskull bossilla.
Lootat olisin mielellään jättänyt pois, mutta kyseinen klaani sattuu erikoistumaan taistelukenttien tyhjentämiseen...
Da Painboy'z gubbinz
A fing ate me arm
A fing ate me arm
Jos noita lootia haluat sen 2 porukkaa niin ainakin itse ottaisin molemmille nuo autocannonit. Halvempia kun noi lascannonit ja enemmän laukauksia ja enemmän osumia. Ainakin teoriassa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Listaa muokattu. Pudotin lascannonit, otin tilalle tarkkuuskiväärit. 'Ardboyzit otin myös pois, ja tilalle otin 15 Slugga boyzia. Autocannon-ryhmä sai nobin ja 3 ammo runtia. Russikin sai Riggerin mukaansa.
Tarkoitus oli lähinnä pysyä taustalla ja ampua lähestyvää porukkaa. Sluggat ja bossi on lähinnä counterchargeen, ja grotit ovat Lootien suojana. Onko ihan pelikelpoinen lista?
Ainiin, miten paljon pisteitä on on yleisin ''pienemmän luokan'' peleissä? Pelaako kukaan näitä 750p.?
Tarkoitus oli lähinnä pysyä taustalla ja ampua lähestyvää porukkaa. Sluggat ja bossi on lähinnä counterchargeen, ja grotit ovat Lootien suojana. Onko ihan pelikelpoinen lista?
Ainiin, miten paljon pisteitä on on yleisin ''pienemmän luokan'' peleissä? Pelaako kukaan näitä 750p.?
Da Painboy'z gubbinz
A fing ate me arm
A fing ate me arm