"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hauskannäköiset vanhan edikan figut!

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hän itse

Re: Hauskannäköiset vanhan edikan figut!

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kapteeni Cortez ansaitsee maininnan.
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... allery/33/
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
IceWind

Viesti Kirjoittaja IceWind »

Hän itse kirjoitti:Kapteeni Cortez ansaitsee maininnan.
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... allery/33/
Mitäs hauskaa Cortez:ssa on? Aina oon pitänyt sitä hienona figuna, vaikka pose onkin vähän eksoottinen. :)
Hauskoja figuja.. pitääpäs miettiä. Hauskasta en tiedä, mutta viime edikan(ko) Dark Reaperit (eldareita) ovat harvinaisen tyhmän näkösiä. Kuvaa en löytänyt, Online storen haku pottuilee.
IWedit: Nyt löytys kuvia, kyse on siis kolmesta ylimmästä.
So called brainfart^^
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Makuasia tämäkin, itse tykkään huomattavasti enemmän wanhasta lantikasta kuin tästä uudesta emopömpelistä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Ai että, kyllä on hienoja figuja. Minullakin on muutamia noista edellä mainituista helmistä. Varsinkin nuo QQ3:n esilletuomat, ovat sellaisia, että muuta ei tarvita. Kaikki noita uudemmat voitaisiin surutta lakkauttaa ;)
Luumumehu on soturien juomaa
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Huru-ukko kirjoitti:Ai että, kyllä on hienoja figuja. Minullakin on muutamia noista edellä mainituista helmistä. Varsinkin nuo QQ3:n esilletuomat, ovat sellaisia, että muuta ei tarvita. Kaikki noita uudemmat voitaisiin surutta lakkauttaa ;)
Olen Huru-Ukon kanssa samoilla linjoilla. Suurin osa vanhan edikan figuista on huomattavasti luontevampia ja sielukkaampia kuin kuin nykyisin myytävät versiot. Parhampana esimerkkinä pidän karmean näköisiä FB 6.laitoksen ja 40k 3./4.laitoksen sarjis-gorilla-örkkejä ja mega-nenä-gretchineitä/grotteja jotka veivät inspiraationi vihernahkoihin pitkäksi aikaa. Mutta kauneus on katsojan silmässä.

Jos pitää mainita joitain wanhoja hassun näköisiä niin Space Crusaden ja Tyranid Attack pelien sculptit (etenkin muovise SM Scoutit) eivät minua koskaan miellytäneet.

Jos halua nähdä tosi hassun näköisiä wanhoja, niin suosittelen tutustumaan Stuff of Legends saitilla GW:n Rareties ja Limited Editions figuihin 80-luvulta. Suurin osa on aika levottomia. Siihen aikaan Limited Edition tarkoitti sculptaajalle lupaa toteuttaa jotain ilman mitään rajoituksia. Vai mitä sanotte itsensäpaljastelija-dwarffista tai wizardista konekiväärillä. Noh, ehkä on parempi rajata LE figut pois tästä keskustelusta että selviää mistä kaupoista saatavista figuista porukka ei tykkää.

-mv40k2
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Mulle nämä uudet 40k-ajoneuvot näyttävät liian nykyaikaisilta. Niissä ei ole scifitunnelmaa vähääkään.
Ei sillä, onhan ne uudet lantikat ja predat ihan hienoja pienoismalleja. Mutta 40k-fiilistä niistä ei löydy yhtään. Siis sitä, joka mulle tekee 40k-fiiliksen. Niin kuin wanhassa Lantikassa tai Speederissä, niissä 40k-tunnetta on ämpärikaupalla.

Vanhat metallimarineissa on se kiva puoli, että erilaisia skulpteja on hirvittävän paljon. Osalla on kyber-raajoja, erikoisia aseita, jänniä vammoja, outoja koristeita, kummallisia härveleitä vyöllä tai käsissä jne. Tavallisia "ukko seisoo bolterin kera" -poseja on loppujen lopuksi tosi vähän. Mullakin on pari-kolmekymmentämetallista klassikkomarinea, ja samoja figuja mahtaa olla peräti kaksi kappaletta.

Nykyäänhän muoviukkoja voi tietysti posettaa miten lystää, mutta siltikin ne ovat vain ukkoja boltereiden kera, eivätkä täten kovin jänniä tai monipuolisia.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Huru-ukko

Nämä uuet figut on minusta liian siisteja 40k:n rappiouniversumin soltuiksi. Kävipä muutama vuosi takaperin niin, että palattuani 40k -maailman pariin, tuli vastaani uusi lantikka, jota en edes tunnistanut lantikakasi. Se näytti niin nykyaikaiselta, eikä ekan maailmansodan tyyliseltä yhtään :) Iigeen pitkätykkistä tankkia luulin historialliseksi pienoismalliksi, joka toimii proxynä. Ei näyttänyt imperiumin vehkeeltä ollenkaan minun silmissäni. Vaikka onhan ne uudetkin ihan hienoja, kunhan tottuu. Tasokkaitahan ne ovat, mutta sitä en nyt tarkoittanutkaan.

Niin jos figu on hauskan näköinen, niin sehän on mielestäni kehumista ja hyvä asia. Vakavat ukot ovat silmissäni vain tylsiä. Siksi en ehkä välitä kaaoksestakaan yhtään.
Anaheim

Huru-ukko

Voi jess :D

Onkohan hyvä kirja?
Anaheim

Albifrons kirjoitti:Toi kyykkä jöötillä on kyllä aika kova :D. En minä tollasta löytäisi netistä millään.
En minäkään muuten kuin vahingossa, olin joskus selaillut noita ja löysin tuon vahingossa, ja olin pistänyt operaan kirjanmerkin, mutta käytän pääasiallisesti foxia. Tuli tänään katottua osa niistä kirjanmerkeistä kun muistelin jotain tohon suuntaan.
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Huru-ukko

Slanneja on tosiaan ollut figuina enemmänkin. Nehän ovat juuri niitä old oneja, mistä nuoristo täälläkin usein kyselee. Miltä old one näyttää jne? Itse tykkään matelijoista ja sammakkoeläimistä kovasti ja avaruussammakot pyssyjen kanssa olisivat olleet äärimmäisen kiehtova rotu. Harmillista, ettei niitä jaksettu kehittää pidemmälle.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kaikki muut vanhat naavaparrat ovat seonneet :D (tai ovat jo aina olleetkin sekaisin). Tästä saa varmasti paljon noottia, mutta esim. nuo Bloodletterit ovat minusta vain yksinkertaisesti hirveitä ja eivät nuo marinetkaan mieltä lämmitä. Olen pahoillani. Jotkut vanhemmat Space wolf marinet ovat ihan siistejä, kuten vaikka vanhempi Long Fang yksikön kersantti. Harmi että hukkasin omani jonnekin. Tosin se onkin kai joku 90-luvun alussa tehty ukko, eli ei kovin vanha.

Sanotan nyt kuitenkin, että vanha lantikka on kyllä ihan sympaattisen näköinen vekotin ja niitähän tuli muistaakseni joskus 2(!) per loota. Osa vanhoista örkeistä on kyllä ihan veikeitä, mutta jos nykyiset ovat sarjakuvamaisia, niin kyllä ne vanhatkin menevät jonnekin Looney Toons osastolle. Aikanaan TSH-piirretty esitteli minulle hieman synkemmät ja raaemmat örkit.

Itse pidän monista nykyisistä IG tankeista, mutta silti forge tekee paremmat tykkitornit kuin GW.
Modern cars - they all look like electric shavers.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Albifrons kirjoitti:Aika pieniä slanneja minun silmääni :D, puuttuu sellaiset 200 kg. Ehkä ne ovat ymmärtäneet, että kun ovat hitaampia jää enemmän aikaa miettiä asioita ja tulla viisaammaksi. Onko siinä mitään fluffia miksi ovat noin lihoneet?
40Kssa ja FaBassa Slannit on erillaisia. 40Kssa Slannit asuvat perhekunnissa, metsästävät ja ovat eräitä galaksin kehittyneimmistä roduista. FaBassa Slannit on Old Onejen avustajia, istuvat vaan ja miettivät syntyjä syviä..
What's going on here? Back from the grave and crap.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Gorkiporki kirjoitti: Sanotan nyt kuitenkin, että vanha lantikka on kyllä ihan sympaattisen näköinen vekotin ja niitähän tuli muistaakseni joskus 2(!) per loota.
Jep, taisi olla kaks per loota kymmenellä punnalla, kyllä minulle ainakin kelpaisi. Olisin varmasti ostanut useammankin paketin, ellei olisi käynyt niin ikävästi, että synnyin samana vuonna kun ekat lantikat julkaistiin (-88) :(.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Tieto luo tuskaa

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Anaheim

Hands_of_blue kirjoitti:
Gorkiporki kirjoitti: Sanotan nyt kuitenkin, että vanha lantikka on kyllä ihan sympaattisen näköinen vekotin ja niitähän tuli muistaakseni joskus 2(!) per loota.
Jep, taisi olla kaks per loota kymmenellä punnalla, kyllä minulle ainakin kelpaisi. Olisin varmasti ostanut useammankin paketin, ellei olisi käynyt niin ikävästi, että synnyin samana vuonna kun ekat lantikat julkaistiin (-88) :(.
Aikalailla samoin, pidän huomattavasti wanhasta "Mk1" ja myöhemmin siittä twinlascannon versiosta enemmän kun nykyisistä, mutta en siittä rahan silloisesta arvosta tiedä, harmikseni synnyin vielä niiden valmistamisen jälkeen...

Juu, slannit ovat vanhoja (Ancient Slann), jolla oli suht hyvä pääsy "edistyneeseen" teknologiaan RT:n aikana. Hyvä konsepti sammakkomiehistä laserkivääreillä, mutta homma jäi tavallaan puolitiehen eikä ideaa jaksettu jalostaa. TOinen edikka on itselleni musta aukko, eikä ole mitään tietoa jatkettiinko UFO sammakoiden tarinaa.

No, kun nuo bloodletterit näin, niin täytyy myöntää etteivät ne ainakaan kauniimpiin figuihin kuulu.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Anaheim kirjoitti:TOinen edikka on itselleni musta aukko, eikä ole mitään tietoa jatkettiinko UFO sammakoiden tarinaa.
Ei valitettavasti jatkettu. Hauskoja figuja. Sekalaisia sääntöjä löytyy netistä ja itse figut maksavat hunajaa eBayssa, joten keskiverto 40k pelaaja ei näe moisia koskaan. Yksi hullu ranskalainen on tiettävästi kerännyt pienen armeijallisen.
Anaheim

mv40k2 kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:TOinen edikka on itselleni musta aukko, eikä ole mitään tietoa jatkettiinko UFO sammakoiden tarinaa.
Ei valitettavasti jatkettu. Hauskoja figuja. Sekalaisia sääntöjä löytyy netistä ja itse figut maksavat hunajaa eBayssa, joten keskiverto 40k pelaaja ei näe moisia koskaan. Yksi hullu ranskalainen on tiettävästi kerännyt pienen armeijallisen.
Heh, itse olen siis jonkintasoinen munkkipossu, pikkuserkkuni ex-poikaystävä on/oli pelaillut 40koota rogue traderin ajoista alkaen, häneltä löytyi slanneja se muutama (olisiko ollut kymmenen), ja ne tuli tutkittua tarkkaan kun nelkytkoota itse aloittelin (on kiehtonut aina vallan vimmatusti kaikki nuo "lopetetut" rodut ja lajit).
laconfir

Viesti Kirjoittaja laconfir »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”