"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liisää kuvia mun kalleriian

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

Mite ton Elrondin olit konffannu?
Liimannu vaa kilven sille, vai?
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

no mä vaan pistin green stuffilla sen síihen :D
figu on muuten ihan ruman näkönen :?
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

isildur kirjoitti:Mä oon just alkanu lotrii keräämään ja oon 13 :wink: . Osuit aika lähelle Brother Arnos. Vaik en mä nyt ihan viittä tuntii maalaa mut mun maalaamiks noi on aika hyvii etenki ne Lotr hyvis figut... lurz on kyllä omasta mielestäki huono,samoin gobot mut ei se mitää :)
Hih ollaa aika samallaisii itekkää en maalaa yhtää paremmi yht hyvi oikeestaa ku kaikki maalausaika menee muihi harrastuksii :D
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

Mitä sä lotrista keräät riio-kola? Jos kuvii on netissä ni pistä linkkii :)
Tuli katottuu tota sun profiilii ni sä ki skeittaat näköjään :wink:
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Legolaksen tukka näytti hyvältä sekä vihreä vaate. Lurtzin naama oli mielestäni hieno. Se valko-käsi juttu sopii niille. :D

Kuvat oli otettu TOSI LÄHELTÄ ja sen takia niistä ei saa selvää ja kaikki pikkuisetkin virheet näkyvät heti.

Kannattaa opetella black lineamaan. Se tarkottaa että maalataan ohuen viivan kahden eri värisen värin väliin ja tämä viiva erottaa ne värit. Väri on yleensä musta inkki mutta tämäm on vaikeaa sillä käsi alkaa täristä kuin maan järistys. Olen itse käyttänyt sellasta technical penniä. Sillä voi piirtää figuun viivoja. Tämä on tärkeää juuri silmissä ettei tule tuijottavaa katsetta.

Mutta lue maalaus ja konverttaus alueen maalaus oppaasta lisää tästä.
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Mäkin laitan kommentia tänne.. Krhmm, huomaan, että noissa sun gondorin miehissä on laitettu likaset viitan pielet, ne on kivat paitsi, että niitä vois drybrushhata eikä vaan laittaa iso läjä maalia. Ja noista viittojen highliteistä sen verran, että kannattais mielummin laittaa tummempaa harmaata kuin noin vaaleeta. Tai voisit kokeilla sillail, että vaalentaisit koko ajan enemmän sitä viittaa mitä korkeemmalle meennään... ääh, miten ton nyt selittäis. Se mikä olis eniten poispäin modellista niin se olis kirkkain ja mitä kähemmäs mennään ukkoa sitä tummemmaks se tulis.
P.s Aika hyvin toi ikä tuli :D . Tein PAAAAALJON rumempia goboja kun sä kun olin 16v :oops: . Eli vähän yli vuos sitten :D . Eikä oo parantunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”