Tomb Kings Heavy Horsemen
Tomb Kings Heavy Horsemen
Tässäpä eka maalamani rykmentti joka on myös myynnissä myyntiosiolla 

-
peukaloinen
Re: Tomb Kings Heavy Horsemen
Olen samaa mieltä Albifronsin kanssa. Sen lisäksi kilvissä Edit: ja lipussa oleva musta on aika flättiä. Ja noissa baseissa oleva hiekka kannattaa maalata ja kuivaharjata pari kerrosta siihen päälle. Mutta ihan hyvää jälkeä jos on sinun ekat figut.
Kiitokset kommentoinnista. Mitenkäs tuon tummemman valkoisen saisi aikaan? nyt on maalattu lähinnä skull whitella ja musta pesu ja päälle taas skull white.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Brown ink ja siihen päälle bleashed bone tai skull whiteä.t-m kirjoitti:Kiitokset kommentoinnista. Mitenkäs tuon tummemman valkoisen saisi aikaan? nyt on maalattu lähinnä skull whitella ja musta pesu ja päälle taas skull white.
Kilpeen olisi ihan kiva saada lisää väriä. Näyttää aika tyhmältä kun valkoisella kaverilla on tumma kilpi. Basekin on vähän tylsähkö. Siihen voisi jotain krääsää laittaa kuten vaikkapa luurankojen käsiä, jotain ötököitä ja muuta, jota löytyy bitboxista.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mites nuo kilven poukamat ja muut, näyttäskö ne tyhmältä jos ne ois vähän vaaleemalla, vaikka harmaalla maalattu?
Kun haluisin tommosen mustavalkoteeman mun armeijalle. Tästä tullee jonkun sortin blogintynkä kunhan saan hieman aikaa maalata. Figut löytyy jo mutta aika vain uupuu.
Kun haluisin tommosen mustavalkoteeman mun armeijalle. Tästä tullee jonkun sortin blogintynkä kunhan saan hieman aikaa maalata. Figut löytyy jo mutta aika vain uupuu.
-
peukaloinen
Tuohon lippuun varmaan sopisi tummanharmaa highlight. Ja tuohon musicianin torveen vois maalata mustalla tuon "aukon".
Kulta tarvitsee jotain, heitä vaikka brown ink ja drybrushaa shining goldilla.
Mahdollisesti käyttäjä on poistanut kuvansa, sillä ketjuhan on jo suhteellisen vanha. (5kk)skunkki kirjoitti:miks en nää kuvia