"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitä eroa ork killa kanilla ja ork Dreadnoughtilla

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
goggeli

mitä eroa ork killa kanilla ja ork Dreadnoughtilla

Viesti Kirjoittaja goggeli »

eli mitä eroa niillä on ja voiko killa kania käyttää peleissä dreadnoughtina ?

ja mitä te käytätte grozeina ?
M: da/sm ja orcs and goblins
Vesihiisi

Re: mitä eroa ork killa kanilla ja ork Dreadnoughtilla

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Tuon saisit tietysti selville örkkien Codexista, ja sieltä joudutkin tarkempia tietoja kurkistelemaan. Killer kan on pienempi versio Dreadnoughtista. Ne ovat hyvin samanlaisia, mutta Killer kanissa on vähemmän aseistusta ja panssaria. Killer kaneja saa yhteen Heavy supporttiin 1-3, kun Dreadnoughteja saa vain yhden.

Grotteina käytän uusimpia metalli Grotteja. Ne ovat aika kalliita kyllä, mutta niitä on ajan saatossa kerääntynyt juuri sopivan paljon. Hienojakin ovat, mutta metallisuus häiritsee hieman, sillä maalit eivät aina tahdo pysyä kiinni mitenkään erityisen hyvin.
Miau.
hirttopuu

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

mutta jos vähennät dreadnoughtin aseita voit käyttää sitä killer kanina(huom: jos on ylimääräinen dreadnought, turhaa niitä ostaa vaan jotta sais tehtyä kaneja)
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

nkv kirjoitti:mutta jos vähennät dreadnoughtin aseita voit käyttää sitä killer kanina(huom: jos on ylimääräinen dreadnought, turhaa niitä ostaa vaan jotta sais tehtyä kaneja)
Turhaa tehdä edes näin, pistää hyllylle mieluummin tai käyttää CoD taisteluissa, tuskin kukaan ostaa neljää 40e kapistusta vahingossa. Tuskin.

Mutta itse kysymykseen; sanottakoon että kanit ovat raskaampia kuin mega armour ja kevyempiä kuin dreadnought.
(Olen jo pitkään fantasioinut mega-armourin muuttamisesta killa kaniksi, huomattavan säästeliäs keino örkkiarmeijoille jotka käyttävät killer kan hordeja)
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Halvin tapa olisi konvertoida itse. Vaikka tyhjä maalipurkki rungoksi, siihen päälle muovilevystä panssarointia ja kaikki tarvittava. Jalat ja muut taas jostain hieman sopivan näköisestä ja muovilevystä. Jos lähtisi tekemään Mega armour Nobeista, tulisi aika pieniä. Warbossista taas tulisi yhtä kalliiksi kuin Killer kanin ostaminen ja siihen vielä ylimääräiset osat päälle.
Miau.
hirttopuu

anaheimille: kyllä minä alku aikoina ostin vahingossa örkki dredin
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Vesihiisi kirjoitti:Halvin tapa olisi konvertoida itse. Vaikka tyhjä maalipurkki rungoksi, siihen päälle muovilevystä panssarointia ja kaikki tarvittava. Jalat ja muut taas jostain hieman sopivan näköisestä ja muovilevystä. Jos lähtisi tekemään Mega armour Nobeista, tulisi aika pieniä. Warbossista taas tulisi yhtä kalliiksi kuin Killer kanin ostaminen ja siihen vielä ylimääräiset osat päälle.
Itseasiassa eivät ne loppujenlopuksi niin pieniä ole, kunhan muistat varmistaa että panssarointi on tarpeeksi paksua, ei korkeudella ole niin väliä. Lisäksi se klawi käsi kannattaa vaihtaa buzzsawiin (order direct auttaa) ja vaikkapa ork-dreadnoughtin bigshoota sen toisen käden tilalle, tai kiinni siihen käteen (...directi auttaa tässäkin), mutta tuo maalipurkkikikka on hyvä myöskin. Jos tankkien luukkuja on saatavilla, et tarvitse edes sitä muovilevyä ympärille. Poista etiketit, ja lisää niittejä. Tämän jälkeen laitat pienen ympyräbasen kiinni päälle, täytät sen pienen raon ja luukku päälle.
Jalat ovat pohdinnallinen ongelma, itse päätyisin mieluummin teloihin.. Jos ostaa tela&pyörä spruet directistä tai saa hamstrattua muista projekteista nämä käyvät loistavasti, kaksi pientä pyörää per puoli...
nkv kirjoitti:anaheimille: kyllä minä alku aikoina ostin vahingossa örkki dredin
Lienet jonkinlainen lahjakkuus ;)
hirttopuu

no ei voi mitään kun joku myi sotussa halvalla niin oli pakko ostaa =D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”