tarkat jäljet
tarkat jäljet
Mietin äsken, kun olin nähyt sellasen nigth lordien rhinon ja siinä oli sellasii salamoi pitääkö ne maalata vai voiko niitä tehdä jollain erikosis tussilla??
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: tarkat jäljet
Tussi tuskin on hyvä vaihtoehto, koska se voi kiiltää tai näyttää eriltä kuin maalatut kohdat, jonka takia yleisilme kärsii. Tokko ne ovat vaikeita maalata, jos ei ole kofeenikättä, mutta pienikokoinen pensseli auttaa tällöin.möhkäle kirjoitti:Mietin äsken, kun olin nähyt sellasen nigth lordien rhinon ja siinä oli sellasii salamoi pitääkö ne maalata vai voiko niitä tehdä jollain erikosis tussilla??
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jos hyvän tussin löydät, niin siitä vaan! Kiillon saa aina kunnon mattalakalla piiloon.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tai sitten maalaat salaman kohdan vaikka valkoisella, laitat salamanmuotoisen teipin johonkin valkoiseen kohtaan ja maalaat päältä muulla värillä. Teippi pois. Voilá
No nyt tuli selvä ja yksinkertainen ohje .Flazh Git kirjoitti:Tai sitten maalaat salaman kohdan vaikka valkoisella, laitat salamanmuotoisen teipin johonkin valkoiseen kohtaan ja maalaat päältä muulla värillä. Teippi pois. Voilá
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Teipissä pitää olla vaan huolellinen sen asetuksessa ja laadun valinassa - maali voi herkästi mennä teipin alle ja hieman sutata muuten siistiä reunaa (ei sinänsä - korjaaminenhan on helppoa).
Jokainen oikotie on kuitenkin sallittu ja teippaaminen on yksi erinomainen ratkaisu muitten joukossa.
Jokainen oikotie on kuitenkin sallittu ja teippaaminen on yksi erinomainen ratkaisu muitten joukossa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Teipin kanssa pitää tosiaan olla hyvin tarkka siitä, että käyttää teippiä, jossa ei ole liian voimakas liima, sillä se saattaa vahingoittaa sitä alla olevaa maalipintaa, kun sen poistaa (pahimmassa tapauksessa jättäen sellaiset epätasaiset reunat, että koko nappi on otettava uusiksi.) Syytä on myös huomioida, että sellaiset teipit, joista jää liimaa sitten sinne kohteeseen mihin se kiinnitetään, kannattaa kiertää kaukaa samaisista syistä.
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.