"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Terrors of Drakwald (Tzeentch Beastmen 2k)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Isompi Arska

Terrors of Drakwald (Tzeentch Beastmen 2k)

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Sori, pistin tän äsken vahingossa mun veljen nimellä tänne kun se ei ollu muistanu kirjautuu ulos, mut nyt on asia korjattu :)

Tällästä listaa tällä kertaa multa. Listassa on kolme terroria levittävää tyyppiä ja armeijan tarkotus olis tulla kovaa päälle pelotella niin perkeleesti kaikkee. Tykkään kans magiasirkuksesta ja Tzeentchistä joten otin magiaakin paljon. Sanokaa et miten tää pärjäis turnauksis...

Beastlord of Tzeentch 321pts
MoT, Goretooth, Armour of Damnation, Great axe, Dispel scroll
mun Beastlord kestosuosikki. tää löytyy aika monest mun listast ja oon todennu tän yhdistelmän hyväks. lyö ja taikoo kovaa ja johtaa hyvin, ainakin beastmaniks :) .

Exalted Daemon 360pts
2 lvl, Soul Hunger, Spell Breaker
yks terror tyyppi. lentelee reunoilla pelottelemas kaikkii kenun liipan ulkopuolel olevii ja taikoo. sitte koukkaa vihujen taakse ja tappaa artillery crewejä tai flänkkii.

Wargor of Tzeentch 190pts
Mark of Tzeentch, BSB, Chaos armour, Staff of Darkoth
BSB. liikkuu pomon kans ja auttaa tappelee ja taikomaan ja varmistaa ettei lähetä hanee

12 Gors & 10 Ungors Beastherd 159pts
FC
Beastcharrut tänne

5 Gors & 5 Ungors Beastherd 80pts X2 (160pts) [ambush]
Foe-Render, musician
kaks ambush-herdiä. hakee sotakoneit ja tekee mahollisimman paljo tuhoo aikaan

5 Warhounds 30 pts X2 (60pts)
tekee mitä koirien pitää tehä, eli scriinataan ja flänkitään

Chariot of Tzeentch 140pts
MoT
tekee tuhoa ja tuo powernopan

3 Screamers 99pts
hakee sotakoneita ettei ne ammu mun isoja möllejä pois

Dragon Ogre Shaggoth 306pts
Great weapon, light armour
pyörii kans reunoilla ja pelottelee porukkaa siellä

Chaos Giant 205pts
örveltää keskellä ja talloo kaike tohjoksi

PD: 11
DD: 6 + dispel scroll & spell breaker TOTAL:2000pts

kommenttia sitte :)
Viimeksi muokannut Isompi Arska, La 30.06.2007 22:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Isompi Arska

Re: Terrors of Drakwald (Tzeentch Beastmen 2k)

niimpä, äijiä on vähän. mut mult löytyy just ton verran noit goreja ja ungoreja ku niitä tos listas on. muakin toi paniikki pelottaa mut se crown of horns ainaki auttaa takas tulos :) . koirat yrittää kuitenki scriinata mahollisimman paljon
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Tosi mukava lista, tuo tosi paljon vaihtelua perinteisiin peto armeijoihin. Ideakin on kiva, tuossa on selvästi vähän ajateltu mitä haetaan listalta. Voitto riippuu tämän armeijan kanssa kyllä täysin noppatuurista (koskas se ei riippuisi.. ;) ), sekä omasta, että vastustajan.
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Isompi Arska

joo kiitos vaan, chaos orc. oon ajatellu et jos ottaisin blasted standardin tolle BSB:lle, mitä ootte mieltä? sitte pitäis heittää noi sen kamat pois ja varmaa MoT pois kärrystä ...
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Isompi Arska kirjoitti:joo kiitos vaan, chaos orc. oon ajatellu et jos ottaisin blasted standardin tolle BSB:lle, mitä ootte mieltä? sitte pitäis heittää noi sen kamat pois ja varmaa MoT pois kärrystä ...
Näh, anna sille mielummin Staff of Darkoth. Aika must sauva petomies armeijassa. Pari ukkoo lisää noihin ambush joukkoihin voisi olla ihan jees. Itse ottaisin tuon exalted daemonin pois ja pisteisin tilalle yhde tzeethcin wargorin ja undivided shamamaanin, joka voi toimia vaikka rullakuskina, jos semmoista rullakuskia haluaa käyttää, mutta tärkein rooli tällä olisi beast loren käyttö, josta on petoarmeijassa todella hyötyä...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Isompi Arska

Morhgoz kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:joo kiitos vaan, chaos orc. oon ajatellu et jos ottaisin blasted standardin tolle BSB:lle, mitä ootte mieltä? sitte pitäis heittää noi sen kamat pois ja varmaa MoT pois kärrystä ...
Näh, anna sille mielummin Staff of Darkoth. Aika must sauva petomies armeijassa. Pari ukkoo lisää noihin ambush joukkoihin voisi olla ihan jees. Itse ottaisin tuon exalted daemonin pois ja pisteisin tilalle yhde tzeethcin wargorin ja undivided shamamaanin, joka voi toimia vaikka rullakuskina, jos semmoista rullakuskia haluaa käyttää, mutta tärkein rooli tällä olisi beast loren käyttö, josta on petoarmeijassa todella hyötyä...
Jes, kerranki joku vastas :D! mut voiks BSB käyttää braystaffia? sehä on ase... vai voiks se tehä sillai et tappelee hooweellä
ja sitte voi kuitenki taikoo Darkothin taikaa?

demonin haluisin pitää. 3 terror tyyppiä on aika kiva ja varsinki jos yks niistä lentää, tarkotuksena olis et (melkee) jokane vihun yksikkö ottais terror testin :)... ja mihin mä ne herot laittaisin? ambush herdeihi? se on vaa siin et se wargorin porukka voi joutuu silti jonnekki perseesee vaik se olis siel, ku ei sil kumminkaa yhtää sen enempää liippaa oo ku F-Renderillä, mut uus wargor vois olla iha kiva :)... jos teen 3k listan täst nii sitte voin ottaa sen
ja sitte rullakuki ambush herdissä ois aika turha, se tulis vuorol kaks pelii ja mä pääsisin jo sillo melkei tappeluu, ainaki darkothin kans... ei niil rullil olis paljo hommaa... oishan siel beastloressa kivoi taikoi, seki olis hyvä vaihtoehto, mut ambushissa shamaanit ei oo hyvii ja isoon herdiin en oo lisäämäs porukkaa (siis heroja)

voisin vaihtaa wargorin sarvet darkothiin jos sitä on mahollist käyttää, sitte saisin isoon herdiin 2 ungoria ja saisin tasan 2000p, sais herdin paniikki rajaa nostettuu. tykkään aina ku menee listat tasan :D...
Isompi Arska

hei vastatkaa nytte, voiko tota darkothia käyttää BSB:llä? haluan tietää onko tää lista laillinen
Chaoslord

Viesti Kirjoittaja Chaoslord »

Isompi Arska kirjoitti:hei vastatkaa nytte, voiko tota darkothia käyttää BSB:llä? haluan tietää onko tää lista laillinen
Ei voi, staffi on "shamans only" tavara beastkirjan mukaan.
...silence...
Isompi Arska

aajoo, niimpä... no mitä otan BSB:lle sitten? sen blastedin?
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Chaoslord kirjoitti:Ei voi, staffi on "shamans only" tavara beastkirjan mukaan.
Tzeentchin BSB voi käyttää staffia koska beastikirja sanoo myös, että Tzeentch-markin omistavat petomiehet ovat shamaaneja (s. 76). Itse olen ajatellut käyttää bösbilläni seuraavaa varustusta: mark of tzeentch, staff of darkoth, crimson armour of darkan. Näin saat sille 2+ saven tarvittaessa lähiksessä ja vihollinen joutuu testaamaan ld:tä jos haluaa lyödä sitä. Kokemukseni mukaan BSB:t yleensä ovat vihollisen lempikohteita, joten puolustukseen kannattaa panostaa.
"I beat the internet. The end guy is hard."
Chaoslord

Viesti Kirjoittaja Chaoslord »

Poomermon kirjoitti:Tzeentchin BSB voi käyttää staffia koska beastikirja sanoo myös, että Tzeentch-markin omistavat petomiehet ovat shamaaneja (s. 76).
D'oh... Joo, noinhan se on. Jos tosin lipunkantaja meinaa käyttää 'staffia offensiivisessa ominaisuudessaan päästään hieman omituiseen tilanteeseen (vrt. Black orc bsb ja "armed to the teeth"-sääntö) mutta extrataika ja +2 saveen ovat kieltämättä aika kova juttu. Osaapa wargor edes yhden hyvän spellin sitten :P
...silence...
Isompi Arska

Poomermon kirjoitti:
Chaoslord kirjoitti:Ei voi, staffi on "shamans only" tavara beastkirjan mukaan.
Tzeentchin BSB voi käyttää staffia koska beastikirja sanoo myös, että Tzeentch-markin omistavat petomiehet ovat shamaaneja (s. 76). Itse olen ajatellut käyttää bösbilläni seuraavaa varustusta: mark of tzeentch, staff of darkoth, crimson armour of darkan. Näin saat sille 2+ saven tarvittaessa lähiksessä ja vihollinen joutuu testaamaan ld:tä jos haluaa lyödä sitä. Kokemukseni mukaan BSB:t yleensä ovat vihollisen lempikohteita, joten puolustukseen kannattaa panostaa.
mut voiko se muka käyttää sitä sauvaa? eihän BSB:t pysty käyttämään aseita, muita kun hooweetä
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Bsb pystyy käyttämään maagisia aseita. Löytyy petokirjassa Bsb optionin selityksessä. Mutta tiedä sitten, onko sauva maaginen ase.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Isompi Arska

onhan se maaginen ase. maaginen tavara joka on ase, muttei kuitenkaan "magic weapons kohdassa"... ainakin mun mielestä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”