"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Terminator Lord

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
möhkäle

Chaos Terminator Lord

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

No mietin kuten tavallista ja katselin kaaos termis lordia ja tulin siihen päätökseen, että se pitää maalata, kun oon kuullut, että se on ihana maalattava. No ei muuta kun hihat heilumaan ja puolen tunnin päästä se oli koottu ja musta pohja väri maalattu, MUTTA tuli onkelman koukurainen en tiennyt miten maalata se. Tekisikö siitä sateen kaaren värisen vai tekisikö siitä raatelijan värisen en tykkää, että kaaos heput ovat värikkäitä kun kukka kimput sain täältä sotavasarasta ruoste neuvot ja panssarien väri oli päätetty, mutta vasta armorit maalatttu niinpä riensin koneen ääreen ja aloin virkkaamaan kysymystä onko ehdotuksia?? haluaisin lordistani tumman värisen. ai niin ja muistakaa kaaos lordi kyhnöttää maalaus pöydällä, että pääsisi raatelemaan örkit ja taut sun muut tyrkyt ig:stä puhumattakaan! :DTai noh ainakin yrittää
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Drâyhèn

Re: Chaos Terminator Lord

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Tee siitä Black Legion lordi - pohjaväri musta, ketjut Boltgun metallilla, koristeet, ikoni ja maski shining goldilla.
Viitta kannattaa tehdä omien mieltymysten mukaan, itse tein rotting fleshillä pohjan ja glazetin useaan otteeseen tummilla inkeillä, eli mustalla ja ruskealla.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
möhkäle

Dràyhèn kirjoitti:Tee siitä Black Legion lordi - pohjaväri musta, ketjut Boltgun metallilla, koristeet, ikoni ja maski shining goldilla.
Viitta kannattaa tehdä omien mieltymysten mukaan, itse tein rotting fleshillä pohjan ja glazetin useaan otteeseen tummilla inkeillä, eli mustalla ja ruskealla.
Toihan toimii oivallisesti kiitos!
möhkäle

Dràyhèn kirjoitti:Tee siitä Black Legion lordi - pohjaväri musta, ketjut Boltgun metallilla, koristeet, ikoni ja maski shining goldilla.
No lähetän kuvani termis lordista kunhan osaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”