"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuka hitto on Asavar Kul?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Zaraki Kenpachi

Kuka hitto on Asavar Kul?

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Asavar Kul? tai jotenkin noin se nimi menee... En hausta löytänyt, ainakaan noin kirjoitettuna. Nimi on jostain jäänyt mieleen, mutten saa päähäni kuka se tyyppi on... Fabaan se kai liittyi? siirtäkää jos olen väärässä paikassa.

ModEdit: Kirjoitetaan ne otsikot loppuun asti. -jullevi
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Janson

Re: Kuka hitto on...

Viesti Kirjoittaja Janson »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:Asavar Kul? tai jotenkin noin se nimi menee... En hausta löytänyt, ainakaan noin kirjoitettuna. Nimi on jostain jäänyt mieleen, mutten saa päähäni kuka se tyyppi on... Fabaan se kai liittyi? siirtäkää jos olen väärässä paikassa.
Asavar Kul oli kaaoksen everchosen sodassa joka tunnetaan nimellä "Great War Against Chaos". Tämä tapahtui noin parisataa vuotta ennen Warhammerin nykypäivää.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Drakojan

Re: Kuka hitto on...

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Asavar Kul is another chosen Champion of Chaos crowned by Be'lakor. Kul nearly destroys the Empire with his invasion but is slain by Magnus the Pious in an act that united the fractious peoples of the Empire for centuries afterward. Be'lakor's mind is snapped by the defeat, and his powers are bent on securing the Crown of Domination for himself.
Tuollainen löytyi kun googletin.
Zaraki Kenpachi

Re: Kuka hitto on Asavar Kul?

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

ok.... kiitos vastauksista.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”