Millä aloittaa?
Millä aloittaa?
Juu, eli tahtoisin aloittaa Warhammer 40K, mahdollisesti Chaos Space Marineilla.
Hankalaa on se, etten halua tuhlata rahaa alotuspakkaukseen.
Eli:
Mitä kannattaisi ostaa ensimmäiseksi?
Ostanko maalipakkauksen vai jotain muuta?
Mitkä pensselit? yms...
Hankalaa on se, etten halua tuhlata rahaa alotuspakkaukseen.
Eli:
Mitä kannattaisi ostaa ensimmäiseksi?
Ostanko maalipakkauksen vai jotain muuta?
Mitkä pensselit? yms...
Re: Millä aloittaa?
Eli ensin ostat:
-Sääntökirja
-Codex
-Liimaa
-Maaleja tai kokonainen maalipakkaus
-Itse ostin tiimarista erään pensseli pakkauksen jossa on 15 erillaista pensseliä ja hyvin voi maalata sillä.
Ja tuo linkki jos et aloitakkaan csm:llä Klick
-Sääntökirja
-Codex
-Liimaa
-Maaleja tai kokonainen maalipakkaus
-Itse ostin tiimarista erään pensseli pakkauksen jossa on 15 erillaista pensseliä ja hyvin voi maalata sillä.
Ja tuo linkki jos et aloitakkaan csm:llä Klick
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Kannattaa odotella pari kuukautta, että uusi Codex: Chaos space marines ja uudet figut ilmestyvät kauppoihin. Syyskuussa pitäisi ilmestyä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Hands_of_blue
Varmaan suurin vaikuttaja on se haluatko aloittaa maalaamalla ensin figujasi vai haluatko heti aloittaa myös itse pelin opettelun.
Jos haluat aluksi vain maalailla niin miniatyyrien lisäksi tarvitset vähintään liimaa, maaleja ja siveltimiä sekä askarteluveitsen. Itse käytän kaikkeen liimaamiseen Loctiten Super attack pikaliimaa, Em4 kolinsky siveltimiä ja Vallejon Game color sarjan maaleja.
Kun haluat aloittaa pelaamisen niin luonnollisesti sääntökirja, codex, armeija, nopat ja mitat ovat pakollisia. Näitä kaikkia voi tiestysti aluksi lainailla ja hankkia vaikka kaveriporukassa yhteiseksi jos ei kiinnosta käyttää heti valtavia summia.
Vallejon maaleja saat Fantasiapeleistä, Super attackia melkein mistä tahansa isosta kaupasta tai tavaratalosta. Em4 siveltimiä saat Sotataidosta, ovat hieman gw:n siveltimiä hintavampia, mutta laatu ja kestävyys ovat aivan toista luokkaa.
Jos haluat aluksi vain maalailla niin miniatyyrien lisäksi tarvitset vähintään liimaa, maaleja ja siveltimiä sekä askarteluveitsen. Itse käytän kaikkeen liimaamiseen Loctiten Super attack pikaliimaa, Em4 kolinsky siveltimiä ja Vallejon Game color sarjan maaleja.
Kun haluat aloittaa pelaamisen niin luonnollisesti sääntökirja, codex, armeija, nopat ja mitat ovat pakollisia. Näitä kaikkia voi tiestysti aluksi lainailla ja hankkia vaikka kaveriporukassa yhteiseksi jos ei kiinnosta käyttää heti valtavia summia.
Vallejon maaleja saat Fantasiapeleistä, Super attackia melkein mistä tahansa isosta kaupasta tai tavaratalosta. Em4 siveltimiä saat Sotataidosta, ovat hieman gw:n siveltimiä hintavampia, mutta laatu ja kestävyys ovat aivan toista luokkaa.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Ja jos et halua tuhlata rahaa CSM Battleforceen (epäilisin aloituspakkaukseksi, jonka mainitsit), kannattaa katsella myöskin ihan täältä Sotavasaran figujen myyntipalstalta itselle käytettyjä kaamosmariineita. Ovat yleensä aivan kelpo tavaraa ja maalien poisto on yleensä aika helppoa. Melkein kaikkiin tepsii Fairy Power Spray.
Oukkei...
Kattelen vähän ja muutenki pitää oottaa et ois moor mani. 
- Finlandiaperkele
Omasta mielestäni jos aloitat csm:llä suosittelen odottamaan (mikäli hermot kestävät) uuden kodeksin ilmestymistä (ilmestyy pian). osta sillä aikaa vaikka kaaos squadi.